Downloads willen niet voltooien

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET programmeur

Functieomschrijving Voor een moderne werkgever in regio Prinsenbeek zijn wij op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur die graag de uitdaging aangaat. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van maatwerk webapplicaties voor diverse klanten, waarbij complexe processen optimaal worden ondersteund. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties; Schrijven van hoogwaardige, herbruikbare codes; Schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen; Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen; Troubleshooten en oplossen van bugs in softwaretoepassingen; Werken met databases en dataopslagoplossingen; Implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

Software Developer

Longship.io gaat de wereld veroveren met baanbrekende software en legendarische... pizza-avonden! Lees hier de vacature van IT Operations Manager! Bij Longship werken we met een team van 5 mensen aan software voor laadpaal operators. Longship is ontstaan in 2020 met als doel om de elektrische mobiliteitstransitie aan te jagen. We zijn nu al een wereldwijde speler doordat we continu voorop lopen in innovatie. Ons platform helpt het versneld elektrificeren van wagenparken, internationaal! Wij zijn een startup met grote ambities die we willen bereiken met een relatief klein en efficiënt team. Je krijg de kans om ontzettend veel te leren van

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Ben jij een kei van een full-stack developer? Heb je ambitie om te groeien en jezelf te ontwikkelen binnen een ambitieus bedrijf? Gaat jouw hart sneller kloppen van transpilers of frameworks zoals Angular, Vue of React? Dan ben jij de persoon die wij zoeken! Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een full-stack developer om onderdeel te zijn van een team dat bestaat uit gedreven developers. Ieders met hun eigen specialiteiten en kennis van de projecten en behoeften vanuit de product owners. We zoeken iemand die met zijn/haar huidige competenties en domeinen dit team wil begeleiden, stimuleren en tevens

Bekijk vacature »

SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 13382 Introductie We is looking for a HANA Developer to work for our client. The candidate has to have an experience in building Data Intensive Applications (DIA’s). The role of a HANA Developer at ASML involves working on building Data Intensive Applications in an industrial/enterprise environment. The primary responsibility is to handle data from various sources and determine the best way to structure it for use by data analysts, who will run queries and algorithms against it for predictive and prescriptive analytics through machine learning. Wat verwachten we van jou?

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Je ontwikkelt innovatieve, maatschappelijk belangrijke applicaties; Je implementeert nieuwe features; Je gaat in gesprek met eindgebruikers en designers om de applicaties continu te finetunen; Je draait mee in een professionele Agile/Scrum omgeving. Hier ga je werken Onze klant is een internationale organisatie gevestigd in de omgeving van Amsterdam. Ze staan zeer goed bekend in de markt door hun innovatieve dienstverlening op IT gebied en hun gepassioneerde werknemers. Voor hun inspanningen op het gebied van IT hebben ze meerdere prijzen gewonnen! Onze klant is onderdeel van een Corporate werkgever en heeft zelf 300 mensen in dienst. Om

Bekijk vacature »

Functioneel applicatiebeheerder - SOP-SYS-SAM

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Functioneel Applicatiebeheerder op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je gaat samenwerken in een team van circa 15 functioneel applicatiebeheerders en gaat onderdeel uitmaken van een DevOps team. Met dit team ga je applicaties (laten) ontwikkelen en beheren. Hierbij concentreer je je vooral op de functionele aspecten, zodat

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

.NET Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een .NET Developer! Wil jij werken voor een internationaal bedrijf waar je legio mogelijkheden krijgt als Software Ontwikkelaar? Grijp nu je kans en kijk snel of jouw vaardigheden aansluiten bij onderstaand profiel! Je kunt een uitdagende rol gaan vervullen als .NET Developer binnen een internationaal bedrijf dat gevestigd is in omgeving Bergen. Dit bedrijf is zeer vooruitstrevend en verricht betekenisvol werk. Binnen dit bedrijf wordt gewerkt aan de productie en ontwikkeling van medische middelen. Als .NET Developer ga jij je bezig houden met het volgende: Je wordt betrokken bij alle fasen van software

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Junior Software Developer C# Verhuursector Verhuur

Samengevat: Wij ontwikkelen en leveren softwaresystemen voor de logistieke sector en de verhuursector. Ben jij geschikt als Junior Software Developer? Heb je ervaring met Delphi? Vaste baan: C# Software Developer Logistiek HBO €2.500 - €3.900 Deze werkgever is een software ontwikkelaar, gericht op software voor de logistieke sector. Deze werkgever heeft eigen producten ontwikkelen en leveren ook maatwerk. Ons bedrijf kent een boeiende en inspirerende werkomgeving met een open cultuur en mogelijkheden voor je verdere ontwikkeling. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Roosendaal, ontwikkel je als PHP Developer niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het continu inspelen op nieuwe trends en ontwikkelingen m.b.t software development. Naast het bouwen van webapplicaties, ontwikkelen zij ook webshops en websites voor gave opdrachtgevers! Wat ga je doen? Het schrijven van schone en efficiënte codes volgens het Symfony framework; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het Symfony framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de

Bekijk vacature »

Digital Agency is looking for PHP developers!

Functie The team currently has 20 colleagues, consisting of developers (front and backend) and the operations team, which also includes management and two scrum masters. They are looking for a PHP developer who is able to work independently. You will work in one of the three scrum teams and start working on a project for the customer. The interesting thing about this is that you do have variety in terms of work, but at the same time continuously work for existing customers. This also gives you the opportunity to really go into depth and develop innovative technical solutions. In terms

Bekijk vacature »

Software developer - senior

Functie omschrijving Voor een echt softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar versterking voor de afdeling Software Development! Ben jij op zoek naar een werkgever waar meerdere software developers werken aan interessante projecten? Ben jij op zoek naar een werkgever waar je onderdeel wordt van een team dat echt passie heeft voor het ontwikkelen van software? Dan ben je hier aan het juiste adres! Als softwareontwikkelaar kom je terecht bij een onafhankelijk, door kwaliteit gedreven, doortastend en daarbij op een Agile wijze werkend bedrijf. Ben jij een expert in het vertalen van Componenten van Functionaliteit naar Business lagen?

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar .NET te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Je komt hier terecht bij een door-en-door softwarebedrijf, waarbinnen meerdere SaaS pakketten worden ontwikkelt voor diverse sectoren. Hierbij kun je denken aan bijvoorbeeld de logistieke en medische branche. Deze organisatie kenmerkt zich door de hoge mate van complexiteit in de applicaties, wat betekent dat jij je hier niet zal gaan vervelen. Integendeel: Jij gaat hier elke dag ontzettend veel leren en je in razend tempo ontwikkelen als C# .Net Developer met focus op back-end. Het team bestaat uit ongeveer 20 personen personen, waarvan het grootste deel zich richt op software development. De sfeer is informeel en professioneel. De producten

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

K i p

K i p

04/06/2010 13:21:41
Quote Anchor link
Hallo!

Tegenwoordig blijven al mijn downloads zo hangen:

Afbeelding

Kleine bestanden zoals .pdf dingen of zo kan ik gewoon downloaden, maar zodra ik programma's wil downloaden (of over het algemeen dingen die groter zijn dan ongeveer 5MB) dan gaat het fout. De download gaat op het begin goed maar op het eind blijft hij hangen.

Ik heb hetzelfde in andere browsers, op de laptop, op de andere laptop, het hele huis is verdoemd!

Heeft iemand een idee wat ik hiertegen kan doen?

:-(

Boris

Vrij weinig met PHP te maken zo te lezen, daarom verplaatst naar Koffiehoek![/modedit]
Naar Techtalk verplaatst omdat ik anders totaal geen aandacht krijg omdat de koffiehoek niet daar links bij de laatste tien forum berichten staat.[/modedit]
Gewijzigd op 04/06/2010 16:16:55 door K i p
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 07:41:19
 
Terence Hersbach

Terence Hersbach

04/06/2010 13:23:22
Quote Anchor link
is dat vanaf jouw webserver / hosting of over alles op het hele internet?
 
Aron K

Aron K

04/06/2010 13:25:33
Quote Anchor link
Virusscanner of vuurmuurtje?
 
K i p

K i p

04/06/2010 13:47:11
Quote Anchor link
Dat is gewoon ik die vanaf thuis dingen probeer te downloaden. Niet alleen op mijn computer maar ook op de laptop als ik die op ons draadloos netwerk zet. We hebben ook beneden nog een computer en die heeft hetzelfde.

We zitten op Mac OS X. Ehm, ik weet niks van virusscanners of firewalls die geïnstalleerd zijn.
 
Danny Roelofs

Danny Roelofs

04/06/2010 13:58:47
Quote Anchor link
Ik vermoed dat er iets aan de hand is met het *draadloze*, je zou kunnen stellen van als (en indien mogelijk) wat er gebeurt als je rechtstreeks bent aangesloten op de router wat er dan nog gebeurt?

Want a) is de router het probleem c.q instelling/hardware? of b) heb ik last van andermans draadloze router / signalen die storen.
 
K i p

K i p

04/06/2010 14:12:57
Quote Anchor link
Nee ik zit nu gewoon via de kabel. Ik bedoel dat ik het ook op andere computers heb geprobeerd, en die zitten dan inderdaad op het draadloze netwerk.

Maar het gebeurt dus zowel draadloos als mét draad.
 
K i p

K i p

05/06/2010 23:15:22
Quote Anchor link
Afbeelding
 
Piet Verhagen

Piet Verhagen

05/06/2010 23:27:32
Quote Anchor link
Ook al iets anders dan Mac OS X geprobeerd? Andere router / modem?
 
K i p

K i p

06/06/2010 00:42:32
Quote Anchor link
Nee. Maar daar kan het toch allebei niet aan liggen... Eerst werkte het wel!
 
Joren de Wit

Joren de Wit

06/06/2010 11:25:28
Quote Anchor link
Het lijkt me inderdaad niet aan je computers of besturingssysteem liggen, aangezien ze allemaal hetzelfde probleem vertonen. Er zit dus ergens in je netwerk een probleem. Waar dat precies is zou je uit moeten proberen te vinden.

- Sluit een computer eens direct op je modem aan, dus zonder de router ertussen. Zelfde probleem? --> Provider bellen?
- Als een computer direct op de router aangesloten problemen geeft (zonder dat er een enkele andere computer, draadloos of kabel, verbonden is), zou je de router eens kunnen resetten. Geen resultaat? --> Router aan het overlijden?

Met deze eerste twee stappen sluit je een probleem bij de 'bron' van je netwerk uit. Vanaf dat punt kun je zelf alles wijzigen, maar als er daarvoor een probleem zit moet je toch echt met je provider gaan bellen.
 

06/06/2010 12:46:51
Quote Anchor link
Welke router heb je?
 
K i p

K i p

06/06/2010 12:55:20
Quote Anchor link
De Airport extreme.

Ik zal eens gaan proberen om mn computer direct op de modem aan te sluiten. Goed idee.
 
Piet Verhagen

Piet Verhagen

06/06/2010 13:28:06
Quote Anchor link
K i p op 06/06/2010 00:42:32:
Nee. Maar daar kan het toch allebei niet aan liggen... Eerst werkte het wel!
Jah ... dat kan wel dat het eerst wel werkte ... maar nu niet meer lees ik. Dus als je het wilt oplossen, dan moet je toch op zoek gaan niet iets dat ergens kapot gegaan is ofzo. Bijvoorbeeld. Modem die op het punt staat het loodje te leggen ofzo? Switch die zn laatste uurtjes aan het aftellen is? Je wilt het wel oplossen, maar je wilt niet op zoek gaan naar het probleem?
 
K i p

K i p

06/06/2010 21:28:28
Quote Anchor link
:-S Lekker sarcastisch
 
Bram Boos

Bram Boos

06/06/2010 21:35:54
Quote Anchor link
Ik heb het zelf ook wel eens met FF, heel vreemd. Maar niet altijd met grote bestanden, ook met kleine.
Ik blijf het volgen, wil ook wel eens een oplossing ;-)
 
K i p

K i p

28/02/2011 23:20:06
Quote Anchor link
Tja het is nog steeds een probleem. Thuis en op het atelier hebben we precies dezelfde provider (XMS), dezelfde router (Airport Extreme) dezelfde instellingen van de router, dezelfde besturingssystemen en browsers. Toch lukt het downloaden van .dmg-bestanden wél op het atelier (op alle computers/besturingssystemen/browsers etc.) en níet thuis (op alle computers/besturingssystemen/browsers etc.).

Zelf heb ik het gevoel dat het aan het netwerk of de provider ligt. Verder heb ik ontdekt dat het niet om de grootte van het bestand gaat, maar echt alleen om de extensie ".dmg". Wat dat betreft lijkt het inderdaad heel erg op een Firewall, maar die zit écht nergens.

Voor mij is het een beetje een hopeloos raadsel dat wel nooit opgelost zal worden :-P
 

28/02/2011 23:25:27
Quote Anchor link
Als je denkt dat het aan het netwerk ligt, dan moet je het ergens anders proberen of je dit probleem houd :-)
 
K i p

K i p

28/02/2011 23:35:05
Quote Anchor link
Ja op het atelier werkt het dus wel, en op school werkt het, etc. Overal werkt het.
 
Harry nvt

Harry nvt

01/03/2011 00:09:45
Quote Anchor link
Wat is de provider? KPN heeft laatselijk wat veranderingen doorgevoerd. Is je down-uploadspeed nog hetzelfde? Alleen .dmg is wel raadselachtig...
 
K i p

K i p

01/03/2011 10:15:27
Quote Anchor link
Ja het is hetzelfde en dit speelt al sinds juni vorig jaar.
 
Harry nvt

Harry nvt

01/03/2011 13:23:25
Quote Anchor link
de provider, en het soort (kabel, adsl-isdn), mogen wij dat niet weten? En wat zijn de resultaten geweest van contact met de helpdesk? Ik neem aan dat je wel iets hebt ondernomen als het al zo lang is. En als wij willen switchen weten we dan waar we niet moeten zijn...
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.