Dropzone.js bestand verwijderen lukt me niet

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Furio Scripting

Furio Scripting

10/02/2021 10:56:40
Quote Anchor link
Geachte forumleden,

Ben na 10 uur testen toe aan wat hulp. Ik maak gebruik van Dropzone.js om meerdere bestanden te uploaden, uploaden gaat goed en ik hernoem via php het bestand zodat als iemand factuur.pdf opslaat deze niet wordt overschreven.

Nu heb ik een php delete script welke op basis van de bestand naam hem delete maar omdat ik deze via php hernoem kan ik deze niet verwijderen.

Ik return nu wel de hernoemde naam terug naar me JS code maar hij geeft de hele array terug in de response succes van Dropzone.js

Zie hier:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
this.on("success", function(file, response){
            
          //var obj = JSON.parse(response);
          
          var data_array = $.parseJSON(response);
          
          
          for (i=0;i<data_array.length-1;i++)
          {
    
    $(file.previewTemplate).append('<span class="server_file">'+ data_array[i] + '</span>');
}


Dus als ik 2x het bestand factuur.pdf upload, hernoemt die deze en hernoemde files krijg ik terug in bovenstaande array maar niet per bestand, dus factuur3454.pdf en factuur56458764589.pdf.

Ik wil graag per upload enkel de juiste naam hebben maar het lijkt erop of succes bij dropzone enkel werkt als alles is geupload en niet per upload/bestand.

Als er een makkelijkere manier is hoor ik het graag.

Toevoeging op 10/02/2021 11:23:00:

Na weer 30min zoeken heb ik dit gevonden:

this.on("successmultiple", function (file,response) {
//alert("All files have uploaded ");

var data_array = $.parseJSON(response);


for (i=0;i<data_array.length-1;i++)
{
//alert(data_array) ;
$(file.previewTemplate).append('<span class="server_file">'+ "test" + '</span>');

}


});

Alleen hij append hem neit in de html waardoor ik alsnog niet de juiste filenaam kan deleten maar igg pakt die nu wel 1 voor 1 de juiste aangepaste bestandsnaam.
Gewijzigd op 10/02/2021 10:57:26 door Furio Scripting
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.