Dubbele nicknames

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

UX Writer (m/v/d)

UX Writer (m/v/d) Everything we do, starts with you. Together with you, we build the most human-centric fintech. We have the ambition to create the next. And - with Bertelsmann - a strong foundation to start from. Let’s make it new – for society and for yourself. Wij zijn op zoek naar een UX Writer (m/v/d) Fulltime - Op ons kantoor in Amsterdam of Heerenveen / deels vanuit huis Als UX Writer bij Riverty hou jij je bezig met onze strategie om daar te zijn waar onze gebruikers zijn en op de manier waarop zij ons nodig hebben, terwijl wij

Bekijk vacature »

Traineeship Fullstack developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je werken als C# Developer. Jij gaat aan de slag met de volgende taken: Maatwerk software bouwen; Huidige softwareprojecten verder uitbouwen en optimaliseren; Ideeën van de klant omzetten naar handige oplossingen en tools; Bovenstaande doe je middels de Microsoft- stack: C#, ASP.NET en MVC/ Entity Framework. Ben je net afgestudeerd aan een HBO opleiding Informatica, aarzel dan niet om te solliciteren. Dit is namelijk de ideale startersfunctie! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van websites. Dit is door

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Functie omschrijving Gezocht front-end developer! Voor een toffe organisatie in de regio Rhenen zij wij op zoek naar een front-end developer die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. In deze functie heb je een adviserende rol en beschik je over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Samen met collega’s en klanten overleg je om aangeleverde designs om te zetten naar unieke concepten. Zo draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Voor klanten wordt jij het vaste aanspreekpunt als het gaat over planningen hierin houdt je alle betrokkenen goed op de

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Developer gezocht! Ben jij een enthousiaste developer die graag wil bijdragen aan ontwikkelingen binnen een mooie organisatie? Solliciteer dan snel. Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer uit de regio Nijkerk die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een SaaS applicatie. Je moet beschikken over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal aangezien je samen met de klant gaat werken. Bedrijfsprofiel Je komt te werken binnen een echt familiebedrijf dat al sinds 1925 actief is binnen de FMCG branche. Het bedrijf heeft 40 medewerkers en er heerst een platte communicatiestructuur waarbij

Bekijk vacature »

.NET Developer Microservices

Dit ga je doen Je taken zullen voornamelijk bestaan uit: Het ontwikkelen van software, inclusief vormgeving, implementaties, integraties en (automatisch) testen (.NET, C#, Azure, Docker, Microservices, Angular); Het in kaart brengen van software requirements; Zorgen dat jouw code kwalitatief hoogstaand is; Het uitvoeren van risico analyses; Een bijdrage leveren aan het continuous quality improvement process. Hier ga je werken Dat kanker een verschrikkelijke ziekte is die de wereld uit geholpen moet worden, is duidelijk. Binnen deze Gelderse organisatie die duizenden ziekenhuizen van producten voorziet, proberen ze daar via technische innovaties aan bij te dragen. Samen met 10 collega .NET developers

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Je bent verantwoordelijk voor de warehouse applicatie die een integratie heeft met de PLC laag; Je ontwikkelt in C#/.Net; Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van interfaces en het visualiseren van componenten; Je denkt mee over het design voor business oplossingen; Je bent verantwoordelijk voor het testen van de gebouwde oplossing. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Software Developer. Ze zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van de warehouses. Op dit moment wordt er nog gebruik

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Functieomschrijving Voor een ambitieuze werkgever in regio Roosendaal zijn wij op zoek naar een Full Stack C#.NET Developer. Als software programmeur ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere developers en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Verder ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, dashboards en apps voor de eigen IOT-oplossingen; Testen en goedkeuren van de software; Je gaat aan de slag met de volgende technologieën en frameworks: C#, JS frameworks,

Bekijk vacature »

Junior Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Samenwerken in een team van 10 collega's; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als startende IT-professional kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven.

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functieomschrijving Ben jij klaar voor de volgende stap in jouw carrière? Kom werken bij dit kleine softwarebureau en werk aan de gaafste maatwerk projecten. Je komt te werken in een klein development team en werk nauw samen met elkaar, om maatwerk software te leveren en bij te dragen aan bedrijfsautomatiseringen. Je gaat werken met de Microsoft stack en technieken als .NET, C#, Entity, MVC, SQL server. In de functie krijg je veel vrijheid om zelf beslissingen te nemen en je hebt impact op de bedrijfsprocessen. Bedrijfsprofiel Dit familiebedrijf bestaat al ruim 20 jaar. Zij hebben een vast netwerk van klanten,

Bekijk vacature »

Starter/junior PHP developer

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een junior PHP developer om het team te versterken. Als back-end developer bouw je de enterprise software die hun bedrijf helpt bij haar primaire processen. Afhankelijk van de omvang van het project werk je in een klein team aan een project. Ze hebben dagelijkse stand-ups en elke twee weken een scrumsessie, begeleid door de Scrum Master, waar je je ideeën kunt presenteren en samen met de Product Owner kunt werken aan het beste product. Ze vertrouwen enorm op hun eigen bedrijfssoftware. Dit geeft hun een groot voordeel ten opzichte van hun concurrentie. Zo

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Doorontwikkelen van software; Ontwikkelen en testen van nieuwe functionaliteiten; Implementaties van nieuwe functionaliteiten en updates; Verzorgen van technische migraties naar nieuwe frameworks; Verwerken van incidenten. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de regio Amsterdam, draagt bij aan het verbeteren van de veiligheid en efficiëntie van de Nederlandse infrastructuur door het ontwikkelen van afgemeten software oplossingen. Zo passen zij location intelligence toe om onderhoud en reparaties efficiënt te laten verlopen. Verder zorgen deze systemen dat incidenten zo snel mogelijk worden opgelost. Als Front-end Developer ben jij samen met je team betrokken met het (door)ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Senior Cobol Applicati

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 7 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Functieomschrijving: In de applicatie ETM zijn nu de inningsvoorzieningen voor ongeveer 25 aangifte- en aanslagmiddelen opgenomen. ETM is een extern aangeschafte service en het huidige contract met leverancier Oracle loopt af op 31-12-2022. Het programma uitfaseren ETM heeft als doel om vervanging te realiseren waarmee alle nu in gebruik zijnde ETM ondersteuning wordt overgenomen in nieuwe Inningsvoorzieningen om de continuïteit van de inningsprocessen te waarborgen. Eén van de inningsvoorzieningen die voor het einde van 31-12-2022

Bekijk vacature »

PHP back-end developer gezocht!

Functie Werk je liever zonder druk en keiharde deadlines maar met de focus op kwaliteit? Dan kom je hier op de juiste plek terecht! In Het team bestaat momenteel uit 12 developers, hiernaast werken er collega’s van front-end, UX maar ook marketing/sales en support. In iedere sprint ontwikkel je samen functionaliteiten met als uitdaging om de klanten de beste gebruikerservaring te bieden. Ze bieden een werkplek waar je jezelf kunt blijven ontwikkelen, en mee te werken aan zowel bestaande als nieuwe mogelijkheden. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar een papiertje) • Je denkt graag mee over

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

20/05/2009 20:44:00
Quote Anchor link
Vandaag kwam ik hier achter, na het lezen van de reacties op een script. Misschien dat het al bekend was, maar ik weet het nu pas.
Blijkbaar is het mogelijk dezelfde nickname te hebben, aangezien er nu ineens twee Mathijs'en zijn (ik en deze) en dat geeft denk ik nogal verwarring.
Lijkt me niet echt de bedoeling?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 12:44:20
 
Mar cel

Mar cel

20/05/2009 20:48:00
Quote Anchor link
Ja had ik inderdaad tijdje geleden ook. Wat ook zo rot is dat wanneer ik inlog hier in de browser Google Chrome, en als ik dan afsluit en weer terug kom, dan staat er dat m'n cookies niet kloppen en moet ik weer opnieuw inloggen:(
 
W W

W W

20/05/2009 20:56:00
Quote Anchor link
Je inlog naam die je gebruikt bij het inloggen is niet hetzelfde als je nickname. Zie het probleem niet
 
Aaa Trump

aaa Trump

20/05/2009 20:58:00
Quote Anchor link
Weer een puntje voor de *kuch* volgende phphulp.
 
Ivo K

Ivo K

20/05/2009 21:32:00
Quote Anchor link
Pepijn schreef op 20.05.2009 20:56:
Je inlog naam die je gebruikt bij het inloggen is niet hetzelfde als je nickname. Zie het probleem niet

Het zorgt voor verwarring als een ander Pepijn nou precies de tegenovergestelde dingen gaat posten dan jij doet of niet ? zeker als je geen avatar hebt
 
W W

W W

20/05/2009 22:17:00
Quote Anchor link
Verander dan lekker je naam?
 
ToySoldier ZegIkNiet

ToySoldier ZegIkNiet

20/05/2009 22:26:00
Quote Anchor link
LOL Pepijn nu word het helemaal grappig: Omdat iemand anders je naam pakt moet je hem zelf maar aanpassen? Grapjas lol...
 
W W

W W

20/05/2009 22:45:00
Quote Anchor link
ToySoldier schreef op 20.05.2009 22:26:
LOL Pepijn nu word het helemaal grappig: Omdat iemand anders je naam pakt moet je hem zelf maar aanpassen? Grapjas lol...


De mensen hier die klagen, ergeren zich eraan. Doe mij en ik denk andere dan een plezier en verander je nickname zodat jij er niet meer aan ergert. Waardoor wij geen gezeur hebben.
 
Jelmer -

Jelmer -

20/05/2009 23:01:00
Quote Anchor link
Er zijn toch manieren genoeg om jezelf te onderscheiden, en om iemand te identificeren? Postcount, onderschrift, profielpagina, plaatje, desnoods wat in de link staat als je er echt niet meer uitkomt.

Ik vind het eigenlijk nogal een voordeel ten opzichte van andere fora. Nu kan ik zelf mijn favoriete naam gebruiken, ook al is er iemand een jaar voor mij geregistreerd met die naam maar komt hij nooit meer op de site. Bij mij heeft het al die tijd nog geen verwarring opgeleverd, maar ik vind het wel leuk dat je hierdoor gewoon je eigen naam kan gebruiken, en vooral dat mensen daardoor hun eigen naam gaan gebruiken.
 

21/05/2009 08:29:00
Quote Anchor link
Jelmer schreef op 20.05.2009 23:01:
Er zijn toch manieren genoeg om jezelf te onderscheiden, en om iemand te identificeren? Postcount, onderschrift, profielpagina, plaatje, desnoods wat in de link staat als je er echt niet meer uitkomt.

Dat klopt inderdaad, maar doet iedereen dat? Straks gaat Mathijs nr. 2 allerlei rare dingen posten en wordt ik met de nek aangekeken :|

@Niborx: jij hebt die hoop nog? Die heb ik al maar laten varen.
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

21/05/2009 10:56:00
Quote Anchor link
Heb je geen enkel ander leven als op de computer ofzo?
In de "echte" wereld zijn er ook duizenden mensen met de naam jan.
Wil je toch een unieke naam hebben, verander hem dan maar bij de gemeente.
Ik zie echt jou probleem niet, of ben ik nou gewoon zo stom, dat er eigenlijk helemaal geen mensen zijn met dezelfde naam?
 
Winston Smith

Winston Smith

21/05/2009 11:42:00
Quote Anchor link
Hmm dat doet me denken aan een geintje wat een flinke tijd geleden al is uitgehaald door een aantal leden hier. Die hadden hun naam en avatar veranderd naar die van een bepaald lid van phphulp (ik noem geen namen) en toen was het toch wel verwarrend. :)

Ik zie het probleem ook niet echt, onderschrift en avatar (en soms postcount) bepaalt meer dan alleen de naam.

@nico: in de "echte" wereld heb je ook een gezicht, wat je onderscheid van de rest.
 
Aaa Trump

aaa Trump

21/05/2009 12:01:00
Quote Anchor link
@Mathijs

Ooit crashed dit hele gedoe, zonder backups. Dan moeten ze wel over! :P
 
Steff   an

Steff an

21/05/2009 13:14:00
Quote Anchor link
@Kasper, waarom geen namen noemen?

Een flinke tijd is trouwens 2 jaar geleden .. de pm die ik daarover heb is van 23.06.2007.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Steff an
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

21/05/2009 13:36:00
Quote Anchor link
Als je denkt dat hij je gaat proberen te nekken, neem zelf dan een andere nickname? Zie het probleem niet.
 
Aaa Trump

aaa Trump

21/05/2009 14:57:00
Quote Anchor link
Lekker boeiend welke nickname je hebt, als je ergens anders registreert en Bas,Piet en Klaas zijn al geregisteerd ga je toch ook geen mails rondsturen?
 

21/05/2009 17:02:00
Quote Anchor link
Heren (en dames?) het was niet mijn bedoeling om er zo'n enorm punt van te maken. Het viel mij alleen op en ik vond (en vindt) het raar. Verder hoeft men hier dan ook niet gelijk zo heftig te reageren (ik noem geen namen, nico ;) )
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

21/05/2009 17:08:00
Quote Anchor link
SOCL,
Ik vind het alleen vreemd, dat bijna iedereen, inclusief vele mensen in de ICT wereld, het nogsteeds vreemd vinden dat de virtuele wereld steeds meer gaat lijken op de echte wereld.
Overigens heb je in het echte leven ook niet altijd een gezicht, zoiets noem je telefoon =þ.
Voor de rest was het waarschijnlijk niet zo bedoeld als dat jij het hebt gelezen.
Het grote nadeel van het web,
Je kan teksten heel negatief lezen of opvatten, terwijl ze totaal niet zo zijn bedoeld.
Misschien dat er een ooit, (binnen nu en 3 á 4 jaar) nog iets komt waardoor dat wel mogelijk is.
 

21/05/2009 17:10:00
Quote Anchor link
Quote:
Heb je geen enkel ander leven als op de computer ofzo?

Kwam op mij aardig agressief over. Als je het niet zo bedoeld hebt als dat ik het opvatte, mijn excuses.
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

21/05/2009 17:32:00
Quote Anchor link
Sarcasme =þ
 
Mar cel

Mar cel

21/05/2009 19:38:00
Quote Anchor link
nico schreef op 21.05.2009 17:08:
SOCL,
Het grote nadeel van het web,
Je kan teksten heel negatief lezen of opvatten, terwijl ze totaal niet zo zijn bedoeld.
Misschien dat er een ooit, (binnen nu en 3 á 4 jaar) nog iets komt waardoor dat wel mogelijk is.


Daarvoor zijn de emoticons uitgevonden!:)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mar cel
 

Pagina: 1 2 3 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.