Dutch PHP conference

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Kees Schepers

kees Schepers

25/05/2012 09:07:56
Quote Anchor link
Hallo mensen,

De Dutch PHP Conference, wie gaat er heen? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar! Ik weet dat Niels misschien door zijn werk gesponsord wordt (en zo hoort het ook!) maar misschien gaan er ook anderen?

Het is in mijn ogen een hele waardige conference voor de wat gevorderde ontwikkelaars. Alles is sowieso in het Engels, maar er wordt veel over MVC, ORM en JavaScript frameworks behandeld. Voor sommigen die hier daar mee bezig zijn kan dat best wat leuks opleveren. Ook komen er 'grote' namen waaronder; Matthew Weier O'Phinney of bekende Nederlanders/Belgen zoals Jeroen Keppens of Mike van Riel.

Zelfs ga ik 8/9 juni en ben ik vooral geïnteresseerd in:

* Hands on FLOW3
* Designing Beautiful Software
* A quick start on Zend Framework 2
* Travis CI - Distributed CI for the masses!
* Redis for the Everyday Developer
* Scalability issues: cure first, prevent later
* Extending Doctrine 2 for your Domain Model
* Agile Applications with ExtJS and Zend Framework
* From the Ground Up: Hands-on coding, deploying, and scaling with AWS

Aardig lijstje :p maar ga ook 2 dagen. Gezien de ticketprijs (416 EURO incl btw) begrijp ik dat er hier ook mensen zijn die niet gaan, maar die kunnen me eventueel volgen op Twitter waar ik foto's en interessante dingen zal posten, en misschien update ik dit topic ook naderhand :)

Voor degene die wel gaan, lijkt me leuk om te meeten dus laat het vooral weten!
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 13:31:17
 
Reshad F

Reshad F

25/05/2012 10:41:15
Quote Anchor link
ik dacht hee is wel iets leuks tot ik een bedrag van 416 euro!? zag.
 
Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

30/05/2012 23:22:12
Quote Anchor link
Zou wel graag er heen willen maar kom net terug van Meet Magento
Was ook heel interessant....

Maar denk niet dat me baas zo gek is om die ook voor me te betalen :P
Maar ziet er wel onwijs leuk uit!
 
Wouter J

Wouter J

31/05/2012 08:02:12
Quote Anchor link
Ik vind het een beetje te duur, maar anders zou ik graag zijn geweest!

Vergeet ook Douglas Crockford niet, vind ik ook een behoorlijke naam.

Ik ben zelf ook erg geïnteresseerd in "Hands on FLOW3" hoor graag hoe het was!
 
TJVB tvb

TJVB tvb

31/05/2012 08:59:35
Quote Anchor link
Mijn agenda zit prop vol maar heb je tijd/zin om achteraf een samenvatting te geven van de presentaties?
 
Kees Schepers

kees Schepers

31/05/2012 09:45:08
Quote Anchor link
Uhm, ik ga geen 4 kantjes schrijven over de conference want dat kost teveel tijd. Ik zal proberen gedurende dag wat foto's te maken en deze te tweten en te verwijzen naar goede slideshares etc.

En misschien zit er een klein blog postje in vanuit de trein (moet toch 1:45 reizen!), van de week even hotel regelen! Zou gaaf zijn als er toch nog mensen gaan (Niels bv :p)
 
TJVB tvb

TJVB tvb

31/05/2012 09:47:02
Quote Anchor link
Gewoon de belangrijkste / bijzondere punten in combinatie met de slideshare link is al mooi.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

31/05/2012 09:50:31
Quote Anchor link
Ik begrijp best dat als Kees daar 416,- euro voor op tafel moet leggen, hij niet vervolgens een complete samenvatting gaat geven. Kees investeren en de rest meeprofiteren. Dat zou niet eerlijk zijn.
 
Kees Schepers

kees Schepers

09/06/2012 15:56:03
Quote Anchor link
Zo en weer op de terug weg! Was erg interessant, sessies bijgewoond over ZF2, Redis, Doctrine2, ExtJS, Nginx, Puppet, Composer etc. Zeker nieuwe dingen geleerd, maar daarnaast was het ook super gezellig veel T-shirts, stickers en ander merchandise gekregen!

Ook gesproken met grote namen zoals bijvoorbeeld Enrico en Matthew Weier O' Phinney en Rasmus en de ontwikkelaars achter PHPstorm etc.

Helaas vandaag iets minder stof kunnen opvangen omdat ik gisteren teveel bier gedronken heb op de conference social, maar dat was ook erg tof :p

Ik wil denk ik wel een nieuws artikel schrijven over de sessies die ik bijgewoond heb. Wel kort een krachtig maar misschien wel leuk, weet niet wat de rest daarvan vindt?
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

09/06/2012 16:52:23
Quote Anchor link
Hey Kees, ik ben niet zo technisch onderlegd, maar het lijkt me zeker wel leuk om te lezen hoe zo'n conference er (in hoofdlijnen) aan toe gaat.
 
Wouter J

Wouter J

09/06/2012 17:19:39
Quote Anchor link
Lijkt me inderdaad wel leuk. Vaak geven de sprekers hun slides vrij op hun blog of zelfs youtube filmpjes, misschien wel leuk om die toe te voegen aan dat korte artikeltje?
 
Kees Schepers

kees Schepers

09/06/2012 17:48:53
Quote Anchor link
Ja dat was ik ook van plan te doen! En linkjes naar Github enzo!
 
Eddy E

Eddy E

09/06/2012 17:50:29
Quote Anchor link
Goed idee! Altijd goed om zoiets te zien/lezen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.