DVD Beheer systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Danny K

Danny K

13/04/2007 23:12:00
Quote Anchor link
Beste mensen!

Ik ben bezig om een dvd beheer systeem te maken.
Het is een opdracht voor school.
Ik heb eigenlijk geen vraag over de code, dus ik hoop dat dit de correcte plek is om dit topic te plaatsen!

Mijn applicatie moet vrij uitgebreid worden.
Enkele dingen die ik wil:
Zoeken op: DVD Hoes, naam, acteurs, soort, leeftijdscat.
Back up systeem: zippen, XML, SQL.
Uiteraard ook het toevoegen, aanpassen en verwijderen van de dvds hoort erbij.

Misschien vragen jullie je af waarom XML? Dit wil ik gebruiken voor het importeren van de data in een programma welke gewoon in Windows zal draaien. Deze zal ik ook realiseren dmv waarschijnlijk Delphi.

Mijn daadwerkelijke vraag: Weten jullie nog dingen die jullie graag in zo'n dergelijke systeem willen terugzien? Graag ook beargumenteren!
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 00:36:08
 
Marvin S

Marvin S

13/04/2007 23:23:00
Quote Anchor link
uhmm iets wat denk ik wel belangrijk is in zo'n uitgebreid systeem..

- een top 10 beste films.
- een top 10 but films.
- score per film (vote dmv sterren bijvoorbeeld).
- commentaar bij films kunnen zetten..
- misschien kun je iets bedenken dat je het koppelt
aan bijvoorbeeld bol.com dat je de film direct kunt kopen
ofzo


nou kijk maar of je wat aan mijn ideeën hebt..
 
Danny K

Danny K

13/04/2007 23:29:00
Quote Anchor link
Een top 10 voor beste & but film is geen probleem aangezien er ook een waardering systeem bij komt. Dus het 3e punt is ook al meegenomen!
Commentaar komt er standaard bij!

Voor het laatste punt: het gaat om films die we thuis hebben! Dus kopen is niet meer nodig, al zijn de meeste films niet gekocht ;).
Ik zit er wel aan te denken om ze te koppelen aan imdb & moviemeter!
 
Marvin S

Marvin S

13/04/2007 23:37:00
Quote Anchor link
aan moviemeter is inderdaad ook wel cool..

misschien kun je iets schrijven dat je aan de zijkant een soort imdb style hebt dat als je de acteurs invult hij bij imdb vanzelf een kleine afbeelding van het hoofd van de acteurs jat zoals zij zelf gebruiken op hun site meot je alleen even uitzoeken hoe zij dit doen..

suc6
 
Danny K

Danny K

14/04/2007 23:03:00
Quote Anchor link
*Bump*
 
Red Crew

Red Crew

15/04/2007 00:08:00
Quote Anchor link
Een simpel scriptje dat gelinkt is aan IMDB
http://dvd.php-design.be/

Het moest je maar helpen al denk ik van niet.
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

15/04/2007 00:35:00
Quote Anchor link
Je kan ipv Delphi ook PHP GTK gebruiken, alhoewel ik ervan overtuigd ben dat je met Delphi wellicht grafischere dingen kunt maken.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.