Dymo labels uitprinten met .label

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pascal Schuffelers

Pascal Schuffelers

08/09/2018 20:23:00
Quote Anchor link
Een van de laatste uitdagingen die ik af moet werken.

In deze link word netjes uitgelegd hoe je vanuit een database een label (.lwl) word afgedrukt.
Nu met de huidige versie van Dymo is het nu .label bestand.

Heeft iemand dit al geprobeerd met die nieuwe versies?
Ik heb dit via visual basic wel aan de praat gekregen een tijd terug, maar in php is dit uiteraard ander en kom hier ook geen info via google van tegen.
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 18:44:02
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

08/09/2018 20:52:42
Quote Anchor link
Misschien wordt het tijd voor een nieuwe techniek, omdat ActiveXObject niet meer echt van deze tijd is.

Er bestaat nu ook een speciaal DYMO.Label FrameWork in hun SDK. Misschien is het handig om daar eens naar te kijken.
 
Pascal Schuffelers

Pascal Schuffelers

08/09/2018 22:52:03
Quote Anchor link
Oke, ik zal er eens induiken, maar de intensie is dat men dus op de plek waar men inlogt bv een dymo printer aansluit en ter plekke kan afdrukken , en niet via de rpi zelf.
 
Aad B

Aad B

09/09/2018 13:00:52
Quote Anchor link
Pascal Schuffelers op 08/09/2018 22:52:03:
Oke, ik zal er eens induiken, maar de intensie is dat men dus op de plek waar men inlogt bv een dymo printer aansluit en ter plekke kan afdrukken , en niet via de rpi zelf.
Het werkstation waar de Dymo printer aangesloten is zal in ieder geval voorzien moeten zijn van de Dymo drivers neem ik aan? Dat is wel een vereiste op de plek waar men inlogt toch?
 
Pascal Schuffelers

Pascal Schuffelers

09/09/2018 20:57:01
Quote Anchor link
Ja dat station heeft een DYMO printer erop en de drivers incl. software.
 
Aad B

Aad B

10/09/2018 10:29:54
Quote Anchor link
Dan lijkt mij de tip van Ariën de uitkomst voor je.
http://www.dymo.com/en-US/online-support/online-support-sdk
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.