Eclipse met ftp

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP Newbie

PHP Newbie

01/06/2008 22:05:00
Quote Anchor link
Heey allemaal,

Weet iemand of, en zo ja: hoe, je ftp aan eclipse kunt koppelen? Dus dat ik gewoon mijn bestanden op de server kan bewerken.

OS: OSX Leopart

Groet
Newb
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 21:14:57
 

01/06/2008 22:10:00
Quote Anchor link
In windows ga je gewoon naar deze computer -> extra -> mapopties -> bestandstypes. Heb je zoiets niet in os?
 
Bo az

Bo az

01/06/2008 22:49:00
Quote Anchor link
Daar voor moet je een plug-in hebben, er zijn er verschillende, ik heb er een die heet: Eclipse FTP en WebDav support
 
PHP Newbie

PHP Newbie

01/06/2008 23:51:00
Quote Anchor link
Boaz,

Zou je m kunnen vertellen hoe je die plugin geinstalleerd hebt? Ik krijg het niet voor elkaar...
 
Joren de Wit

Joren de Wit

02/06/2008 00:20:00
Quote Anchor link
http://www.phpeclipse.de/tiki-index.php?page=FTP+and+WebDAV

Hier wordt het toch redelijk duidelijk uitgelegd. In Eclipse kom je via Help > Software Updates > Find and Install in de update manager. Kies daar vervolgens voor de optie om nieuwe feature te installeren. Kies voor New Remote Site en vul daar de link in die op die pagina te vinden is en volg daarna gewoon het stappenplan zoals daar aangegeven...
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.