Eclipse PDT (Editor)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java Developer

Functieomschrijving Are you an experienced Java Developer who wants to be challenged? Then this is your job! As a Java Developer, you are co-responsible for building custom applications within our extensive IT landscape. Development takes place on both the back-end side (Spring/JEE). Together with the IT department, you are responsible for the daily adjustments and expansions of our IT systems. In addition, you will work in small scrum teams using the Agile methodologies. Besides the realization of our in-house systems, you are responsible for the roll-out of the application (version) as well as the operational support after going live. Team

Bekijk vacature »

Dynamics Ontwikkelaar

Dit ga je doen Ontwikkelen van Dynamics 365 voor de interne uitrol; Samen met de consultants sparren met klanten over de wensen en eisen; Ontwikkelen van Dynamics 365 voor verschillende grote klanten; Technische analyse en testen; Meedenken over het gebruik en de richting van Dynamics binnen de organisatie. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Eindhoven, levert een compleet dienstenpakket op het gebied van IT. Zij pakken verschillende (complexe) vraagstukken van grote organisaties op. De sfeer intern is gezellig en informeel. Men houdt van hard werken maar gezelligheid door middel van een borrel of gezamenlijke lunch komt er

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een ontwikkelteam met 7 .NET developers. In ons team werken er drie senior .NET developer, twee medior .NET developers en twee junior .NET developers. Er is dan ook genoeg senioriteit in ons team om jou te kunnen bieden wat jij nodig hebt! Wij werken in scrum en hebben drie wekelijkste sprints. Daarnaast doen wij minimaal vier keer per jaar een release. Ons platform is ontzettend complex en groot. Het is dan ook in het begin belangrijk dat jij de processen gaat begrijpen. Jij krijgt dan ook een cursus om beter te begrijpen

Bekijk vacature »

Ontwikkelaar Identity & Access Management

Dit ga je doen Als Identity & Access Management Ontwikkelaar zorg jij er voor dat studenten, medewerkers en docenten de juiste benodigdheden op het juiste moment kunnen gebruiken; Het juist opslaan van onderzoeksdata en het openbaar beschikbaar stellen van publicaties (Open Access); Studenten, collega's en wetenschappers ondersteunen; Agile en Scrum werken; Technisch Applicatiebeheer; Ontwikkelen in One Identity Manager en VB.NET. Hier ga je werken Als Ontwikkelaar kom je terecht in een hecht team die zich richt op wetenschappelijke informatie en ICT. Jij bent degene die er voor zorgt dat alle informatie, uit diverse onderzoeken, bij de juiste personen terecht komt.

Bekijk vacature »

Mendix Consultant / Developer

Dit ga je doen Het in kaart brengen en analyseren van de functionele wensen van de klant rondom Mendix applicaties; Het fungeren als sparringpartner voor de (interne) klanten; Het opstellen van requirements en het vertalen hiervan naar technische mogelijkheden; Het opstellen van user stories; Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Het testen van op te leveren software en het zorg dragen voor de implementatie; Trainen van gebruikers in het gebruik van de applicatie; Werken in een Agile omgeving. Hier ga je werken De organisatie begeeft zich in de retail branche en focust zich

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Heb jij affiniteit met ICT en een WO diploma in de pocket? Dan ben je hier aan het juiste adres. Voor een opdrachtgever in Amsterdam zijn wij op zoek naar kandidaten die (enige) ervaring hebben met Java, Javascript, C of C++. Je zal door middel van trainingen worden opgeleid tot een volwaardige Software Developer. Er wordt tijdens de training natuurlijk veel aandacht besteedt aan de vaktechnische aspecten, maar er gaat ook veel aandacht uit naar jouw persoonlijke ontwikkeling. Bedrijfsprofiel Bij deze opdrachtgever in de omgeving van Amsterdam zoeken ze meerdere enthousiaste kandidaten die hun carrière willen starten met

Bekijk vacature »

Senior PHP developer met ambities tot Software Arc

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren PHP developer die zichzelf graag bezighoudt met zaken als architectuur en de algehele verbetering van structuren en standaarden. Het is eigenlijk meer operationeel als uitvoerend omdat je bezig gaat met zaken als het verder uitrollen en verbeteren van testautomatisering, codereviews, tickets en de doorloop hiervan en architectuurkeuzes. Mocht je hiernaast ook wat DevOps kennis meenemen is dit mooi meegenomen! Vanwege het kleine team maar de wereldwijde impact die zij leveren is er veel focus op kwaliteit. In deze functie werk je aan één van hun belangrijkste applicaties. Hierin werk je nauw

Bekijk vacature »

Ervaren PHP ontwikkelaar

Functie Jij als PHP ontwikkelaar komt te werken in een team van 4 andere PHP ontwikkelaars. Je zult je voornamelijk bezig houden met: – Het ontwikkelen van nieuwe features – Doorontwikkelen van de API – Nadenken over de technische infrastructuur – Datakwaliteit Samen met het team ben jij verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van de software en om de positie als marktleider in Europa te behouden. Ze werken volgens SCRUM in 2 wekelijkse sprints, werken met Jira voor alle tickets en communiceren veel via Slack. Eisen • Minimaal 3 jaar ervaring als back end developer • Je hebt affiniteit met

Bekijk vacature »

Low Code Developer - Consultant

Functie omschrijving Wil jij fungeren als een spin in het web en samenwerken met klanten? Voor een leuke en interessante opdrachtgever in omgeving Leiden zijn wij op zoek naar een Low Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten en het leiden van projecten. Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en heb jij verstand van datamodellering en NO CODE Platformen? Lees dan snel verder! Bij deze rol horen de volgende werkzaamheden: Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform,

Bekijk vacature »

Lead developer (PHP, Symfony, DDD)

Functie Als Lead developer zorg je ervoor dat het team (bestaande uit zowel junior als ervaren developers) in staat is om de kwaliteit van de software (en code) verder te verhogen. In samenwerking met het team, de product owner en de andere lead developers zet je technische lijnen uit en bepaal je de prioriteiten per sprint. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en bijvoorbeeld een nieuwe applicatiestructuur in Symfony op te zetten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en

Bekijk vacature »

Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Samenwerken in een team van 10 collega's; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven. De

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Senior Mobile Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Mobile Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Intern - Junior PHP ontwikkelaar in fris en jong t

Bedrijfsomschrijving Werk jij graag een in fris, flexibel en jong team? Bij ons ben jij vrij om te bepalen waar jij het liefst werkt en op de vrijdag komen wij gezellig bij elkaar op kantoor. Flexibiliteit en vrijheid zijn bij ons de norm en dat geeft jou de ruimte en energie om het beste uit jezelf te halen! Ons team bestaat uit vijf enthousiaste collega's die jou graag ondersteunen in zowel je persoonlijke als professionele ontwikkeling. Met twee ervaren Senior Developers als mentoren ben jij in goede handen. Wij zien onszelf als een vriendengroep die gezamenlijk werken aan iets moois

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gorinchem zijn wij op zoek naar versterking. Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back end werken! Bedrijfsprofiel Onze

Bekijk vacature »
Maarten Aders

Maarten Aders

26/05/2012 17:40:47
Quote Anchor link
Dag allemaal,

Nadat ik succesvol WAMP heb gedownload, probeer ik nu via http://www.eclipse.org/downloads/ een (Gratis) editor te downloaden, , maar ik weet niet welke ik uit de lijst moet kiezen.

Beide programma's staan in het eisenlijstje van de Beginnershandleiding van Joren de Wit.

Hopelijk kan iemand mij vertellen welke Editor ik nodig heb.

Groeten,
Maarten Aders
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 09:32:24
 
Wouter J

Wouter J

26/05/2012 17:46:43
Quote Anchor link
Het is vooral je persoonlijke keus, wat je lekker vind werken en waar je van houdt.

Ik stel voor dat je eens dit topic doorleest en dan een paar editors uitkiest die je wat lijken, download die dan. Gebruik zo'n editor een paar dagen en dan de volgende, dan beslis je welke je het best vind en die ga je dan gebruiken.
 
Maarten Aders

Maarten Aders

26/05/2012 17:54:23
Quote Anchor link
Hallo Wouter,

Je bent erg snel met je respons, thx daarvoor!

Maakt allemaal niet veel uit dus? Zijn wel al die varianten open-source/ gratis?

Ik nu eens even je link bekijken een variant uitkiezen..

Erg leuk om zo mijn PHP avontuur te starten!

Groeten,
Maarten
 
Henk PHP

Henk PHP

26/05/2012 17:58:42
Quote Anchor link
Ik gebruik zelf Eclipse for PHP Developers (Helios Release)
Gewijzigd op 26/05/2012 18:01:51 door Henk PHP
 
Maarten Aders

Maarten Aders

26/05/2012 18:00:34
Quote Anchor link
Dat klinkt wel als iets voor mij. Ik ben (denk ik) op zoek naar een eenvoudige Editor die niet meer van mij vraagt, dan noodzakelijk..

Is jouw variant (Henk), dan een goede -instap-keuze voor me?

Groet,
Maarten
 
Henk PHP

Henk PHP

26/05/2012 18:03:19
Quote Anchor link
Ik denk het wel ja. Ik heb Eclipse wel gebruikt voor Java hiervoor, maar wat mij betreft is het best laagdrempelig genoeg en werkt het goed met PHP. Persoonlijk vindt ik het gewoon een fijne editor.
 
Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

26/05/2012 18:06:58
Quote Anchor link
Misschien vind je deze editor wat: http://notepad-plus-plus.org/
Het is gratis en vind ik zelf makkelijk en duidelijk ;)
 
Maarten Aders

Maarten Aders

26/05/2012 18:07:42
Quote Anchor link
All right, "Eclipse for PHP Developers (Helios Release)" It is..

Kan ik neem ik aan vinden op http://www.eclipse.org/downloads/ ?

Toevoeging op 26/05/2012 18:14:07:

Is dit goed?

http://www.eclipse.org/downloads/packages/eclipse-php-developers/heliosr
 
Henk PHP

Henk PHP

26/05/2012 18:24:57
Quote Anchor link
Dat is hem ja.
 
Maarten Aders

Maarten Aders

26/05/2012 18:31:08
Quote Anchor link
Nice, heb ik zojuist geïnstalleerd. Duurde even voordat ik doorhad dat ik em ook moest uitpakken, maar is nu gelukt..

WAMP + Editor = In the pocket.

Thx!
 
Reshad F

Reshad F

26/05/2012 20:40:55
Quote Anchor link
waar je ook naar kan kijken is Netbeans. ik vind dit een hele goede editor omdat je zelfs met projecten kan werken die op een extern server staan. maar volgens mij zou dit met eclipse ook kunnen.

verschillen tussen eclipse en netbeans weet ik niet echt omdat ik Eclipse nooit echt gebruikt heb maar volgens mij lijken ze voor 80% wel op elkaar.

als je een goede lichte editor wilt raad ik je TextWrangler aan ( alleen voor op de mac ) of SublimeText(2) hier heb je in principe licensie voor nodig nadat je de trial gehad hebt maar je kan hem gewoon blijven gebruiken en je krijgt zo nu en dan alleen een melding dat je geen licensie hebt maar dat is niet echt storend. ik vind het zelf persoonlijk zelfs wel waard om die licensie te kopen alleen maar om de maker ervan te supporten want het is echt een goede editor! je kan hem zelfs op je usb stick zetten en vandaaruit gebruiken.
 
Maarten Aders

Maarten Aders

28/05/2012 16:20:00
Quote Anchor link
Hi Reshadd,

Thx voor de tip.. Maar ik ben een Gates-fan, dus dan houdt het al gauw op als Wrangler alleen op een mac draait..

Maarten
 
Jeroen VD

Jeroen VD

28/05/2012 16:27:39
Quote Anchor link
als we het dan toch over favorieten hebben: intype. werkt prima op windows, lekker snel en heeft wat je nodig hebt.

Offtopic:

als je een gates-fan bent.... daar zul je niet veel positieve reacties op horen. we horen je later wel, wanneer je begint te designen, en het moet ook in Internet Explorer werken.
 
Maarten Aders

Maarten Aders

28/05/2012 16:30:32
Quote Anchor link
Php-programmeurs zweren bij Apple?

Oh, ik surf het liefst met Google Chrome, is dat bezwaarlijk als het erop aankomt?
 
Jeroen VD

Jeroen VD

28/05/2012 16:46:07
Quote Anchor link
ik niet. veel te duur. computer maakt in principe niet uit, het gaat om de browser. chrome, firefox, safari (apple) en opera, daar is niets mis mee. maar Internet Explorer (van windows, die beste meneer gates) doet alles anders, en het gaat daar vaak pas goed in als je de boel helemaal aanpast (HTML en CSS dan, php ligt aan de server)
 
Maarten Aders

Maarten Aders

28/05/2012 16:56:36
Quote Anchor link
Het móet in IE werken? Maar dat werkt pas als het helemaal ge-fine-tuned is? Klinkt vreemd in mijn leken-oren.. Maar goed, alles klinkt nu nog vreemd in mijn leken-oren.. ;)
 
Kees Schepers

kees Schepers

28/05/2012 17:19:48
Quote Anchor link
Ja steeds meer ontwikkelaars stappen over naar Apple. Ik doe er niet aan mee en blijf gewoon bij een goede laptop met Ubuntu / Debian of CentOs! Ik ontwikkel altijd in NetBeans maar Eclipse zou mijn tweede keus zijn! Gevoelsmatig is voor mij NetBeans net wat 'lichter' als Eclipse en toch volledig. Maar is misschien wel een vooroordeel ;-)
 
Maarten Aders

Maarten Aders

28/05/2012 17:26:39
Quote Anchor link
Netbeans, wordt misschien ook wel mijn 1 keus, maar ik volg nu gewoon stapsgewijs de opdrachten op uit de Beginnershandleiding..

Alhoewel ik er geen touw aan vast kan knopen..

Denk dat ik bij de eerste paar opdracht iemand nodig heb die wat zaken voordoet.. Dus misschien even wachten tot de opleiding start..

Als er staat, "kopieer bovenstaande code en plak in een nieuw bestand van je Editor en open dit in je Webbrowser is dat voor mij sneller gezegd dan gedaan.. :S

Toevoeging op 28/05/2012 17:28:33:

Achja, ik denk dat ik niet te veel van mezelf moet verwachten en gewoon vooral veel moet lezen, 1st things 1st..
 
Jeroen VD

Jeroen VD

28/05/2012 19:58:51
Quote Anchor link
Zie mijn reactie in je andere topic
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.