Editor met ingebouwde ftp client

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP Newbie

PHP Newbie

19/04/2008 18:37:00
Quote Anchor link
Heey allemaal,

Ik ben op zoek naar een gratis WYSIWYG editor met ingebouwde FTP mogelijkheid of een mogelijkheid waarmee ik direct op de server kan werken.

Het is voor op de Mac. Kunnen jullie me wat aanraden?

Groet
Newb
 
PHP hulp

PHP hulp

23/04/2024 23:53:11
 
Jelmer -

Jelmer -

19/04/2008 18:56:00
Quote Anchor link
Via de FTP programma's Transmit en Cyberduck kan je bestanden bewerken in een externe editor, en zodra je dan op 'save' drukt in je externe editor, wordt hij weer geüpload. Je kan dan dus iedere editor gebruiken die je maar wilt. Volgens mij kunnen andere FTP programma's voor de Mac dat ook wel.

Coda kan bij mijn weten direct FTP mappen openen in z'n bestandenbrowser, maar is dan weer niet zo WYSIWYG. iWeb is weer heerlijk WYSIWYG, maar synchroniseert meer met FTP dan dat het een live editor is.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jelmer -
 
PHP Newbie

PHP Newbie

19/04/2008 19:41:00
Quote Anchor link
Oke! Dan ga ik dat morgen eens even uit proberen. Dank je :-)
 
PHP Newbie

PHP Newbie

20/04/2008 13:00:00
Quote Anchor link
Jelmer,

Ik heb nu Cyberduck gedownload maar ik kan niet op "bewerk" drukken. Bij de voorkeuren kan ik ook geen programma kiezen waarmee ik mijn bestanden wil openen.

Moet ik ergens nog iets aanzetten of zo?
 
Jelmer -

Jelmer -

20/04/2008 13:15:00
Quote Anchor link
Welk programma gebruik je als editor? Ikzelf gebruik bijvoorbeeld Textmate, en bij mij werkt het prima. Misschien staat er in de fora van cyberduck meer informatie over, of kan je wat uithalen met de plist bestanden van cyberduck in je preferences mapje in de library.
 
PHP Newbie

PHP Newbie

21/04/2008 20:36:00
Quote Anchor link
Ik gebruik NVU.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.