een formulier in een formulier

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Dimi meulman

dimi meulman

27/01/2013 09:27:43
Quote Anchor link
Ik heb een probleempje. Ik heb een formuliertje gemaakt waar je bepaalde keuzes moet maken. Maar in dit formulier is er een keuze waar u naar een andere pagaina wordt verwezen en daar een keuze moet maken tussen verschillende afbeelding. Na de keuze komt u terug in het andere formulier waar die afbeelding dan ingevult word in eerste formulier. Althans had ik graag gehad dat het zo werkte. Maar daarvoor moet u een formelier in een formulier steken, maar dit lukt mij niet. Iemand een idee hoe ik dit voor mekaar kan krijgen.
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 11:08:31
 
Eddy E

Eddy E

27/01/2013 14:26:22
Quote Anchor link
Je zou kunnen werken via een popup danwel iframe waarin je alleen dat (kale) formulier weergeeft.
Maar je zou ook dat complete formulier (behalve de <form>-tag zelf) in dat andere formulier kunnen zetten. Toch?

Laat anders eens zien wat je hebt aan relevante HTML-code (dus niet de PHP, want dat is niet ter zake).
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.