Een game scripter (informatie nodig).

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ken DC

Ken DC

04/01/2012 17:25:34
Quote Anchor link
Hoeveel kost het mij om een game scripter een game te laten maken naar mijn wensen.

Ik vroeg al eerder voor een vrijwilliger, maar tot nogtoe geen succes.

Ik wil toch wel redelijk wat werk gedaan hebben, en wens graag informatie in een PM met eventueel voorstellen.

Ik wil eigenlijk NL/EN, deze kan ik achteraf vertalen zelf. Ik heb basis kennis om zo'n dingen aan te passen :p

Het thema kunnen we bespreken, maar ik zoek eigenlijk meer in de richting van een crime gedeelte om te zetten naar mijn wensen enzo verder.

Ik heb nog wat oude scripts liggen, als die zouden kunnen werken naar mijn behoeften, zou dat geweldig zijn.

Dus... Iemand die wat tijd kan spenderen en me informatie kan geven is altijd welkom om me te PM'en. Gratis is natuurlijk altijd veel leuker! :p Maar we bespreken het wel.

Of voeg me toe op MSN, aangezien ik daar echt veel op ben, en op deze forum niet zo. :p
[email protected]
 
PHP hulp

PHP hulp

16/04/2024 18:54:50
 
Jacco Brandt

Jacco Brandt

04/01/2012 18:02:23
Quote Anchor link
Ik weet niet wat hij precies moet kunnen, maar ik weet nu al dat hij waarschijnlijk in de duizenden euro's zal komen te liggen bij een fatsoenlijke programmeur.
 
- Mark -

- Mark -

04/01/2012 18:03:49
Quote Anchor link
Ik wil niet vervelend zijn maar dat soort spelletjes zijn al jaren over hun top heen. Ik zou er geen geld in steken je krijgt het er nooit meer uit.

Je zegt dat je wel wat basis kennis hebt dus ik zou zeggen begin er gewoon zelf aan. Dit soort projecten zijn perfect om je kennis wat bij te spijkeren.

Die oude scripts zou ik niet gebruiken. Over het algemeen zijn ze alleen goed als voorbeeld voor hoe het niet moet.

4 a 5 jaar geleden zag je wel eens mensen die deze spelletjes vanaf nul naar wens bouwden. De prijs begon meestal rond de 6000 euro maar het ligt er maar net aan hoe groot je het spel wilt maken.
 
Kevin van oosterhout

kevin van oosterhout

04/01/2012 19:54:03
Quote Anchor link
probeer een bestaand script aan te passen en te verbeteren. neem een php guide naast je. ik stel voor om met osbanditi te beginnen omdat je er veel van leert omdat er niet veel goed geprogrammeerd is. ik heb door aanpassen ook php geleerd en inmiddels ook mijn eigen spel gelanceerd. als je de link wilt: http://www.megaupload.com/?d=295FSR28
 
Ken DC

Ken DC

05/01/2012 10:12:00
Quote Anchor link
Hey. Bedankt voor jullie antwoorden, ik ga het zeker overwegen om die link van Kevin eens na te kijken.
Maar mijn bedoeling is niet echt om een crime based game te maken. Maar het spel dat ik wil, kan er veel van gebruiken. :p

Bv een clansysteempje, een commit crime etc... :p
Maar inderdaad... Om dan een professionele scripter te moeten betalen voor dat, kan ik beter zelf leren. xD

Maar toch bedankt.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.