Eigen template/layout Wordpress

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ray Mond

Ray Mond

07/02/2020 17:02:52
Quote Anchor link
Dag beste mensen,

Vrijwel iedereen kent het systeem Wordpress wel, moet zeggen dat het ook wel een enorm fijn systeem is om mee te werken. Echter ben ik nu zover dat we eigenlijk onze bestaande website(s) willen overzetten naar Wordpress, nu is de vraag hoe precies, ik heb wel al dingen gezocht op Google zoals bijvoorbeeld HTML import 2 (wat niet echt top werkt naar mijn mening), ook heb ik wat video's / tutorials gezien hoe men een html bestand gaat verdelen in header, footer, index.php etc enkel werkt dit voor ons toch niet, raar maar waar.

Nu zijn we enorm benieuwd naar hoe jullie werken met Wordpress en dan het toevoegen/maken van een eigen template/layout of is er eventueel een ander systeem wat eventueel ook kan werken met een eigen website?

Groet!
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 08:06:34
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/02/2020 17:10:22
Quote Anchor link
Er zijn voor zover ik weet geen tooltjes die een HTML-template om kunnen zetten naar een WordPress theme.
En als die bestaan heb ik twijfels of ze wel vlekkeloos werken. Maar het omzetten hoeft eigenlijk niet moeilijk te zijn als je de Codex even doorworstelt:
https://codex.wordpress.org/Theme_Development

Een layout van een site van mij had ik in een uurtje al draaiende.
Gewijzigd op 07/02/2020 17:15:31 door - Ariën -
 
Jeroen van Rensen

Jeroen van Rensen

03/05/2020 21:11:44
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.