Eindelijk verschillende Moderator rangen!!

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer begint jouw dag na een bak koffie met een stand up. De vorderingen worden tijdens de stand up besproken en de doelen worden opgesteld waar jullie als team in de volgende sprint naartoe gaan werken. Onze backend is geschreven in .NET Core en onze Front-end in Angular. Bij ons ga jij dan ook Fullstack aan de slag. Jij wordt hier opgeleid om zelfstandig te kunnen programmeren en applicaties te kunnen implementeren. Er wordt op projectbasis gewerkt, dit bied leuke uitdagingen omdat elke klant een andere visie heeft over de applicatie die wij maken. Je gaat

Bekijk vacature »

Traineeship ICT regio Amsterdam/Utrecht

Wat ga je doen? Het traineeship begint met een fulltime maand cursussen en praktijkdagen, waarin je de basis van het IT-vak leert op de Shared Servicedesk (SSD). Daarnaast ga je meteen aan de slag voor je eerste certificering! (ITILv4). Je start in een groep met 4 tot 10 deelnemers, waarmee jij gedurende die maand optrekt en je kennis kunt delen. Na het voltooien van de eerste maand ga je direct voor een langere periode aan de slag bij één van onze klanten of blijf je intern bij ons op de Shared Servicedesk. Je bent het eerste aanspreekpunt van de eindgebruikers

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Als Lead PHP developer bijdragen aan het onderwijs

Functie Als Lead PHP developer zet je samen met het team en de andere lead developers de technische lijnen uit als het gaat om het ontwikkelen van de applicaties en bepaal je samen met de PO waar elke sprint aan gewerkt zal worden. Je kunt op basis van een user story een goede aanpak formuleren en een planning opstellen, en andere hierin meenemen. Wanneer je team code schrijft verwacht je degelijke oplossingen, bij voorkeur gebruik makend van Domain Driven Design. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit

Bekijk vacature »

Front-end Developer vue.js node.js SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Frontend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf de regio Nieuw Vennep zijn wij opzoek naar een ervaren Front-end Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een SaaS-platform.

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Functie As a Senior .NET developer you will work in our Research & development team. Our team consists of 17 colleagues! We are currently busy setting up a completely new architecture for a new product. We use VS2022 and .NET 6.0 for our new product. Your function is therefore mainly backend oriented. Since we develop measuring equipment for the chemical industry, it is also very important to develop high-quality software for its control. You are also responsible for designing, implementing and testing new features. For this position its also very important to ensure future-proof and sustainable architecture. Eisen - A

Bekijk vacature »

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

Junior Software Developer C# Verhuursector Verhuur

Samengevat: Wij ontwikkelen en leveren softwaresystemen voor de logistieke sector en de verhuursector. Ben jij geschikt als Junior Software Developer? Heb je ervaring met Delphi? Vaste baan: C# Software Developer Logistiek HBO €2.500 - €3.900 Deze werkgever is een software ontwikkelaar, gericht op software voor de logistieke sector. Deze werkgever heeft eigen producten ontwikkelen en leveren ook maatwerk. Ons bedrijf kent een boeiende en inspirerende werkomgeving met een open cultuur en mogelijkheden voor je verdere ontwikkeling. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Psst hé jij daar! Op zoek naar een nieuwe uitdaging als developer? Wacht niet langer en reageer direct. In deze functie ga je bij een familiebedrijf werken als developer. Je gaat maatwerk software ontwikkelen met de Microsoft stack. Je gebruikt technieken als C#, ASP.NET en MVC. Je werkt in een leuk team van andere developers. Je krijgt veel vrijheid in je werk en kan flexibel werken. Dagje thuiswerken? Geen probleem! Daarnaast is er veel ruimte om écht mee te denken met het bedrijf en met de klanten. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Vanaf

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Binnen de functie van Front-end developer werk je mee aan uitdagende klantprojecten. In teamverband werk je aan de voorkant van onze state-of-the-art portaal oplossingen en apps. Dit alles gebeurt in een multidisciplinaire omgeving waarbij je de ruimte hebt om te sparren, je ideeën scherp te stellen, en waar je met de benodigde kennis en ervaring om je heen altijd terecht kunt bij je collega’s voor vragen en ondersteuning. Meestal werk je vanuit ons kantoor maar we bieden ook alle faciliteiten om thuis te kunnen werken. Voor sommige projecten ga je mee naar de klant, wellicht zelfs in het buitenland!

Bekijk vacature »

PHP ontwikkelaar

Functie Met een complex en uitgebreid e-commerce platform, een eigen PIM-systeem en eigen scan applicatie – krijg jij dagelijks te zien hoe jouw werk gebruikt wordt door miljoenen gebruikers. En we staan qua development pas in de startblokken, aangezien er nog meerdere projecten op de plank liggen te wachten! Ons huidige development team bestaat uit 8 programmeurs. Er wordt dagelijks gereflecteerd op geschreven code, Scrum taken en kennisdelen onderling is een must. Onze voertaal binnen ons team is Engels, dit omdat wij twee internationale collega’s hebben. Ons huidige “IT Landschap” bestaat voornamelijk uit allerlei losse onderdelen die individueel, maar ook

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Tot jouw takenpakket behoort onder andere: Webapplicaties ontwerpen, bouwen, testen en implementeren in .NET/C#.; Ontwikkelen, implementeren en beheren van maatwerkapplicaties; Onderhouden en beheren van standaardpakketten; Onderzoeken en beoordelen van nieuwe technieken. Hier ga je werken Als .NET ontwikkelaar kom je te werken bij een grote semioverheidsinstelling in Nijmegen. De organisatie staat garant voor het leveren van onderwijs en les- en onderzoeksmateriaal voor duizenden betrokkenen. De organisatie wil bijdragen aan een gezonde, vrije wereld met gelijke kansen voor iedereen. Binnen de teams hangt een open en collegiale cultuur met veel aandacht voor een prettige en sociale werksfeer.

Bekijk vacature »

Applicatiebeheerder/ Ontwikkelaar

Dit ga je doen - Verantwoordelijkheid dragen voor het complexe applicatielandschap; - Schakelen met eindgebruikers en leveranciers; - Verdeling in werkzaamheden tussen dagelijks beheer ontwikkelen; - Het analyseren van de behoeften van gebruikers en het vertalen hiervan naar functionele specificaties voor de applicaties; - Actief bijdragen aan het leveren van passende oplossingen voor het applicatielandschap. Hier ga je werken Deze organisatie, gevestigd in de regio van Amsterdam is een van de meest toonaangevende mediaorganisaties in Nederland. Door de organisatiecultuur krijg jij veel ruimte om initiatief te nemen en zelfstandig aan het werk te gaan. Samen met het IT team zorg

Bekijk vacature »

TypeScript developer (tot € 6.000, - bruto pe

Functie Om bovenstaande ambities waar te kunnen maken zijn ze op zoek naar een ervaren Typecript developer die niet alleen zichzelf verder ontwikkelt, maar het ook leuk vinden om op termijn meer junior collega’s op pad te helpen. Je zult aan de slag gaan met het migreren van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde aan User Experience en kiezen ze duidelijk voor kwaliteit i.p.v. snelheid. Je krijgt dus de ruimte om vanuit gedegen onderzoek te werk te gaan en het borgen van kwaliteit staat hoog in het vaandel.

Bekijk vacature »

Software Developer

Longship.io gaat de wereld veroveren met baanbrekende software en legendarische... pizza-avonden! Lees hier de vacature van Software Developer! Bij Longship werken we met een team van 5 mensen aan software voor laadpaal operators. Longship is ontstaan in 2020 met als doel om de elektrische mobiliteitstransitie aan te jagen. We zijn nu al een wereldwijde speler doordat we continu voorop lopen in innovatie. Ons platform helpt het versneld elektrificeren van wagenparken, internationaal! Wij zijn een startup met grote ambities die we willen bereiken met een relatief klein en efficiënt team. Je krijg de kans om ontzettend veel te leren van ervaren

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Wouter J

Wouter J

09/01/2012 17:11:36
Anchor link
Eindelijk is het dan gebeurd. De moderators hebben nu duidelijk zichtbaar welke rang ze hebben. Ik hoop zo dat hierdoor de moderatoren zich ook thuis gaan voelen op 1 plek en ze zich niet met alles gaan bemoeien.

Iedereen weet natuurlijk dat ik hier doel op Eddy Bisschops. Ik heb in een reactie -in een topic die nu verwijderd is- mijn ongenoegen over hem verteld. Dit moest ik, op zijn aanvraag, in een eigen topic doen. Dus hier is mijn topic:

Allereerst had ik dit topic natuurlijk ook kunnen PMen naar Eddy, maar dat heb ik al zovaak gedaan en dat werd helaas gestopt met bedreigingen dat ik een ban krijg. Vandaar dat ik er eens een open verhaal over wil houden, zodat ik tenminste niet meteen gestopt wordt.
Alvast bedankt en mocht ik een ban hiervoor krijgen: Tot ziens, dit is één van de leukste forums waar ik op heb gezeten en ik hoop dat het een succes wordt met de ideeën die zijn gegeven in Pim's topic.


Ik merk de laatste tijd dat Eddy Bisschops zich met alle moderatie zaken bemoeid. Op elk bericht waar een foutje in staat moet streng gereageerd worden, hij spreekt veel namens Bas (verkeerde dingen) en hij wil zich overal mee bemoeien. Is het niet zo dat een moderator juist alleen zich met zijn onderdelen moet bemoeien? Ik weet het, jullie staan met z'n allen in verbinding met 1 groot geheim forum onderdeel. Maar moeten de moderatoren zich tegenwoordig ook volledig met andermans onderdeel bemoeien?

Of sla ik de plank mis en is Eddy ook gepromoveerd tot Beheerder? Want daar begint het zodoende wel op te lijken. Ik begin me ondertussen behoorlijk te irriteren aan deze berichten van Eddy en ik merk dat ik niet de enige ben.

Omdat ik dit niet wil laten overkomen als een actie om Eddy de grond in te trappen, hier enkele voorbeelden waarover ik het heb. Graag meer informatie over de positie van moderators in het systeem en wat andere leden nou van deze voortgang vinden.

------------------------------

Voorbeelden:
Quote:
Het systeem achter PHPhulp wordt niet open source vrijgegeven, sommige moderators hebben de source en zo blijft het.

(Bron)

Niels doet een uitgebreid verhaal, vervolgens moet Eddy het zonder enige rede nogmaals herhalen: Bron

Als laatst in het topic dat gesloten en verwijderd is. Bas Kregeler zegt hier dat hij het account zal verwijderen (van iemand). Deze persoon reageert nog een keer, vervolgens moet Eddy erbij komen en zeggen 'Wij verwijderen nooit accounts, alleen op hoge uitzondering'. Dit slaat natuurlijk nergens op, aangezien Bas het al heeft gezegd...

-------------------------------

Ik wil dus ook vragen aan Eddy om zich minder te bemoeien met Moderatie zaken waar hij niks mee te maken heeft en om zich te gaan focussen om het maken van nieuws, want dit loopt al een tijdje achter...

De andere updates, de nieuwe berichten enzo, vind ik zeer geslaagd! Ik hoop dat er nog veel nieuwe ideeën komen!
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 18:31:26
 

09/01/2012 17:37:59
Anchor link
Helemaal mee eens, de reacties van Eddy zijn niet bevordelijk voor de sfeer hier op het forum.

Tevens is het niet terecht om een gebruiker te blokkeren als die alleen maar zijn mening uit.
Gewijzigd op 09/01/2012 17:44:53 door
 
Jasper DS

Jasper DS

09/01/2012 17:51:49
Anchor link
Ik ben het ook eens met Wouter. Heb ook een keer een probleem gehad maar dat is vrij snel opgelost geraakt.
 
Andre Sep

Andre Sep

09/01/2012 18:48:38
Anchor link
Hmm... Ik hoop dat dat tot ziens zeggen voorbarig is, want openheid en eerlijkheid is belangrijk in een community.

Wel valt mij op dat de meeste topics eindigen in fitten en zeiken op elkaar over de Nederlandse taal, elkaars bemoeienissen en gewoon korte antwoorden die maar voor waarheid aangenomen moeten worden omdat de poster 'het toch beter weet' (zonder enige uitleg of toelichting)...

Er is geen open discussie met uitleg meer mogelijk lijkt het wel!
 
Chris -

Chris -

09/01/2012 18:51:30
Anchor link
Dit was mij overigens niet bekend Wouter, niet om dit verder in de doofpot te stoppen, je had ook een moderatie melding kunnen aanmaken zodat alle beheerders hier een bericht over zouden krijgen.

Het wordt nu in ieder geval opgepikt :)

Edit:
Ik moet wellicht mijn bericht ietwat uitbreiden; het was mij niet bekend dat er topics/reacties werden verwijderd in het forum. Over het algemeen worden er alleen berichten aangepast en alleen wanneer daar reden voor is (grof taalgebruik, nutteloze reacties en spam). Alle moderators kijken op het forum en grijpen in wanneer nodig; het is niet specifiek gescheiden per onderdeel zodat we alle onderdelen van het forum in de gaten kunnen houden.
Gewijzigd op 09/01/2012 18:59:48 door Chris -
 
Joren de Wit

Joren de Wit

09/01/2012 18:54:05
Anchor link
Wouter (en andere leden),

Om te beginnen vind ik dat je via deze weg een goede manier gekozen hebt om een probleem dat jij klaarblijkelijk ondervindt met een lid van ons team, aan de kaak te stellen. Ik zal dit topic daarom ook niet sluiten, mits er respectvol in gereageerd blijft worden.

Het team van PHPhulp bestaat uit een aantal actieve leden die er met z'n allen zorg voor dragen dat de gang van zaken in goede banen geleid wordt. Sinds vandaag kunnen we aan de status van ieder lid inderdaad precies zien wie er verantwoordelijk zijn voor welke sectie van de website. Dat wil echter niet zeggen dat men zich enkel en alleen op die sectie toelegt en zich nooit met andere secties bezig houdt. Ik denk ook niet dat dit een probleem moet zijn, aangezien het team niet zo groot is dat sectie verantwoordelijken 24/7 online zijn. Dit is eigenlijk altijd zo geweest en is met deze update van de statussen niet veranderd.

Jij stoort je klaarblijkelijk aan de acties van een moderator buiten zijn sectie. Ik zal contact met hem opnemen om te zien hoe hij dat ervaart en hoe dat te veranderen valt. Vooraf wil ik wel zeggen dat ik de reacties van Eddy over het algemeen zeer waardevol vind.

Voor nu wil ik iedereen vragen om vooral verder te gaan met waar we hier goed in zijn: het helpen van forumleden met hun webdevelopment vraagstukken. En probeer irritaties, voor zover ze er al zijn, minder te laten overheersen.

Joren
 
B a s
Beheerder

B a s

09/01/2012 19:15:09
Anchor link
De statussen worden nu anders weergeven zodat iedereen weet welke moderator waar zorg voor draagt. Ze zagen de colofon vaak over het hoofd wat vragen opwekte. Dit moet hiermee opgelost zijn.

Daarnaast is het inderdaad zo dat iedere moderator de morele vrijheid heeft om zich te bemoeien met content wat zich op een andere plaats bevindt dan waar hij hoofd zorg voor draagt.

We zullen dit intern ook nog even met elkaar overleggen om te kijken hoe we dit de volgende keer kunnen voorkomen. Eddy is natuurlijk ook nog vrij nieuw in het team. Er bestaan moderatie richtlijnen en wellicht heeft hij iets over het hoofd gelezen of verkeerd begrepen. Ik hoop dat jullie hem dan ook nog een kans willen geven wat dat betreft.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

09/01/2012 19:42:24
Anchor link
Laten we het vooral met z'n allen gezellig houden. Dat is het allerbelangrijkste. De afgelopen paar dagen heerst er een energieke positieve vibe vind ik, die met name is ontstaan door het Spaghetti topic. Waar het om draait, net zoals in het normale leven, is dat iedereen gewoon op een normale manier met elkaar praat. Meestal gaat dat heel goed, en af en toe gaat het wat minder goed... Dat nu de status wordt vermeld bij de moderators is een positieve zaak.

Ik vind het goed dat moderators op terreinen buiten hun eigen "sectie" hun stem mogen laten gelden, mits dit gebeurt met respect en bescheidenheid. Bijna bij alle moderators gaat dit zeer goed, waarvoor mijn complimenten. Bij Eddy... gaat het wel eens wat minder soepel. Ik heb het idee dat Eddy zich vol overgave op z'n nieuwe taak stort en als een soort van politie-agent het forum onder controle wil houden. Ongetwijfeld bedoelt hij het goed, alleen schiet het vaak z'n doel voorbij. Respect krijg je door de dingen die je doet en door het beleid dat je voert. Niet door heel hard te schreeuwen dat iemand anders iets fout doet en / of te dreigen met waarschuwingen. Dit werkt averechts (met als gevolg dit topic). De meeste zaken op het forum reguleren zichzelf prima en ja er vindt wel eens een verhit discussiemomentje plaats... maar dat betekent niet dat een moderator... in dit geval Eddy... direct in de bres hoeft te springen om een bon uit te schrijven. Maar laten we het vooral wijten aan zijn enthousiasme en het feit dat Eddy nieuw is. Al doende leert men en ik ben er van overtuigd dat Eddy zich naar aanleiding van dit topic ook anders zal gaan opstellen.

Persoonlijk zou ik het wel prettig vinden als de moderators vaker en eerder zouden ingrijpen bij topics die A) onduidelijk zijn opgesteld door de topicstarter of B) onbeschofte communicatie bevatten. Ik zou het fijn vinden als de betreffende personen daar in het betreffende topic op worden aangesproken. Wat betreft punt A bedoel ik berichten die of enorm onduidelijk in elkaar zitten en / of geen leestekens en hoofdletters bevatten. Wat betreft punt B bedoel ik leden die grof / denigrerend reageren op mensen die een vraag stellen. Dit soort gedrag zou ik graag aangepakt zien.

Amen.
 
Eddy B

Eddy B

09/01/2012 19:53:44
Anchor link
Wouter,

"Allereerst had ik dit topic natuurlijk ook kunnen PMen naar Eddy, maar dat heb ik al zovaak gedaan en dat werd helaas gestopt met bedreigingen"
Ik heb geen idee wat je hiermee bedoeld? We hebben twee keer contact gehad. De eerste keer heb ik je een waarschuwing gegeven, dat is onderhand ook afgesloten neem ik aan? Vervolgens heb je in vrijwel elk topic na dat voorval een zin geplaatst over die waarschuwing. Dat ging me wat te ver en daarover heb ik contact opgenomen met je, alle moderators zijn hiervan op de hoogte en hebben het gesprek mee kunnen lezen, een reactie terug heb ik nog niet mogen ontvangen.

"Alvast bedankt en mocht ik een ban hiervoor krijgen: Tot ziens, dit is één van de leukste forums waar ik op heb gezeten en ik hoop dat het een succes wordt met de ideeën die zijn gegeven in Pim's topic.
"

Mijn medelijden heb je alvast, dat probeer je te wekken neem ik aan met die zin?

"Ik merk de laatste tijd dat Eddy Bisschops zich met alle moderatie zaken bemoeid. Op elk bericht waar een foutje in staat moet streng gereageerd worden,"
Kan je wat voorbeelden geven, ik kan dit niet voor me halen?

"hij spreekt veel namens Bas (verkeerde dingen) en hij wil zich overal mee bemoeien."
Hiermee doel je op het voorval vanmorgen neem ik aan? Excuses daarvoor, ik had het fout. Dat wou ik ook in het topic zeggen maar ik was te laat.

"Niels doet een uitgebreid verhaal, vervolgens moet Eddy het zonder enige rede nogmaals herhalen: Bron"
Na Niels zijn waarschuwing krijg ik +/- een uur later hierover een bericht van Arjan of ik misschien wel wou helpen. Daar sloeg het dus op. Maar zoals ik al in het topic zei: "@Wouter: Nogmaals, je snapt het niet. Hou je er gewoon buiten.".

Gelieve een reactie terug
 

09/01/2012 20:07:03
Anchor link
@Eddy, kan het nog flauwer?
 
Eddy B

Eddy B

09/01/2012 20:08:34
Anchor link
@Phoenix Bird, ongetwijfeld. En eigenlijk snap ik helemaal niet wat er flauw aan is?
Gewijzigd op 09/01/2012 20:09:11 door Eddy B
 

09/01/2012 20:13:17
Anchor link
Lees dan eens jouw reactie na, met het idee dat je een bezoeker bent op dit forum.
Gewijzigd op 09/01/2012 20:13:34 door
 
Gerhard l

gerhard l

09/01/2012 20:22:10
Anchor link
Phoenix Bird op 09/01/2012 20:13:17:
Lees dan eens jouw reactie na, met het idee dat je een bezoeker bent op dit forum.


Ik zie niks verkeerds in zijn reactie. Sowieso is het onzin een topic over 1 iemand te openen, maarja zal wel aan mij liggen.
 
Aad B

Aad B

09/01/2012 20:23:58
Anchor link
Het relaas van Ozzie had een mooie afsluiting van dit topic kunnen zijn. De reactie van Eddy, met alle respect, genereert misschien een lange welles/nietes discussie. Het lijkt mij dat iedereen zijn zegje heeft kunnen doen en dat het beter is om het daarbij te laten. Eddy en Wouter: zand erover is mijn advies. @Ozzie: +1
 
Roel -

Roel -

09/01/2012 21:07:55
Anchor link
Als (nieuws)moderator zou ik hier ook graag mijn zegje willen doen.

Ik zit hier nu al jaren met plezier en ik heb al erg, erg veel geleerd. Ik kan me niet herinneren dat er in de oude versie van PHPhulp onderscheid gemaakt werd tussen een beheerder en een moderator, ik geloof dat iedereen daar gewoon gelijk was met een hogere rang.

Wat ik daarmee bedoel is, dat ik het ermee eens ben dat alle moderators, dus ook nieuwsmoderators, leden mogen aanspreken over hun gedrag wanneer dit nodig is. Wat ik echter wel vind, is dat het daarbij moet blijven.

Ik ben zelf ook nieuwsmoderator, maar ik let ook wel degelijk op het forum, en wanneer het nodig is, dan spreek ik iemand hier persoonlijk op aan. Verder houd ik me alleen met het nieuws bezig, waar mijn échte status voor bedoeld is. Verdere maatregelen zijn dus voor de algemene moderators hier.

Zo, ik heb mijn zegje ook gedaan. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.
Vergeet vooral niet waarom we hier zijn, we zijn hier allemaal om te leren en niet om te zeuren.

Happy coding :-)
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

09/01/2012 21:32:24
Anchor link
Ik ben het eens met de laatste 2 berichten.

Ik heb het idee dat het nu meer een strijd wordt wie er gelijk heeft of wie er wil winnen? Daar lossen we niets mee op. Ook in de PM's (Communicatie naar leden, enkel voor moderators zichtbaar), Quoten jullie steeds dingen van elkaar en vallen daar weer op terug. Dat schiet aan beide partijen niet echt op. Het is daarom goed dat het gezamelijk gemeld wordt en laten we vooral de gulden middenweg kiezen.

Wat mij betreft zijn beiden even welkom hier op het forum. Ik ga daar helemaal geen partij in trekken. Het heeft ook geen zin om weer met PM's aan de gang te gaan of andere topics erover te openen. Wat gebeurt is is gebeurt. Blijven problemen zich toch voordoen moeten we dan maar een keer gaan kijken voor andere oplossingen, maar als we gewoon met z'n allen hier een streep zetten achter dit voorval en weer lekker gaan PHPhelpen, dat is waar we hier allen voor zijn.

Je hoeft van mij geen handjes te gaan schudden, maar wees even lief voor elkaar. Er zijn zat ergere dingen in de wereld aan de hand en het leven is zo kort!
 
Eddy B

Eddy B

09/01/2012 21:41:12
Anchor link
Daar sluit ik me bij aan natuurlijk.
 
Kees Schepers

kees Schepers

09/01/2012 21:43:25
Anchor link
Als moderator moet je gewoon je autoriteiten gebruiken en ingrijpen waar nodig, en je verder niet meer of beter voor doen als anderen, want dat werkt alleen maar in je nadeel.

Als ik Eddy was, zou ik het hier gewoon bij laten en meenemen om zichzelf eventueel te verbeteren en lekker doorgaan!

Quote:
Je hoeft van mij geen handjes te gaan schudden, maar wees even lief voor elkaar. Er zijn zat ergere dingen in de wereld aan de hand en het leven is zo kort!


Amen Bas ;-)
Gewijzigd op 09/01/2012 21:44:10 door kees Schepers
 
Bram Boos

Bram Boos

09/01/2012 21:48:05
Anchor link
Even on-topic:

Voor diegene wie het nog niet is opgevallen hebben de nieuws-mod's de status Redactie gekregen in plaats van Nieuws mod, wel zo professioneel! :)
 
Eddy B

Eddy B

09/01/2012 21:51:24
Anchor link
Haha, ja eerlijk is eerlijk: helemaal dankzij Bram. :D
 
Wouter J

Wouter J

09/01/2012 21:58:15
Anchor link
Laat ik allereerst even zeggen dat het basis doel dat ik hier op het forum zit is dat ik mensen -beginners- wil helpen en het niveau van scripts (vooral HTML en CSS) wil verbeteren. Als ik hier zou zitten om mensen zwart te maken was ik hier meteen weg gegaan.

Daarnaast bedankt voor de meningen en reacties hierop, had de meeste niet in deze trant verwacht. Bedankt ook dat het in bespreking gaat.

Ik heb dit topic vooral gestart om even mijn verhaal kwijt te kunnen. Ik denk dat mijn sfeer tegenover Eddy verbeterd als ik ook een keer mijn verhaal kwijt kan. Dit heb ik geprobeerd met PM, maar daar vond ik zo'n gevoel niet, daarom heb ik er een topic aan gewijd.

Ik kan me volledig vinden in de mening van Ozzie, die gevoelens altijd goed en rustiger kan verwoorden dan ik. En wil het hier dan ook bij laten.

@Bram, dat staat inderdaad wat beter.
 

Pagina: 1 2 volgende »

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.