Email applicatie

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

27/02/2013 19:05:37
Quote Anchor link
Hoi,

Kan iemand mij opweg helpen , met de volgende applicatie.

Ik verstuur regelmatig pakketjes, en wil de klant een verzendmelding versturen met de volgende tekst
kan dit dmv van een php script? Ik moet een aantal variabele ingeven en dan zou ik onderstaande email gecreëerd willen hebben.


Onderwerp: Verzendmelding met bestelnummer: (variable)

Geachte,

Vandaag hebben wij de bovenstaande zending voor u gereedgemaakt en met TNT Post Pakketservice naar u verzonden. Deze zending, die uit 1 collo bestaat, kan vanaf (variabele dag) bij u worden aangeboden.

Mocht u (variabele dag) nog niets ontvangen hebben, dan kunt u bellen met TNT Post Pakketservice Klantenservice, tel. 0900-0570.

TNT Post Pakketservice tracking nummer:
Collo 01 3SKAVxxxxxxx(variabele) TNT TRACK&TRACE <== link gecreeerd worden naar tnt (https://tracktrace.tntpostpakketservice.nl/Search/Searchbasic.aspx?B=track trace code&P=postcode klant) In het deel track trace code moet de tracktrace komen die ik van TNT heb gekregen, en bij de postcode, moet de postcode van de klant komen

Door op de link "TNT Track&Trace" te klikken kunt u de track en trace informatie van het betreffende pakket nagaan. De Track&Trace gegevens zijn beschikbaar zodra TNT Post Pakketservice de zending heeft verwerkt. Er zit enige tijd tussen het verzenden van dit e-mailbericht en het verwerken van de zending door TNT Post Pakketservice (maximaal 24 uur).



Met vriendelijke groet,




Adresgegegevens




-----------------------------------------------------

De getoonde informatie is onder voorbehoud van wijzigingen en typefouten.







©2001 bedrijf x- Prijzen zijn excl. 21% BTW en onder voorbehoud - Design naam

Alle merk- en productnamen zijn handelsmerken van de betreffende bedrijven.


 
Aan dit bericht en/of deze bijlage(n) kunnen geen rechten worden ontleend. Belangrijke afspraken dienen dan ook altijd door de daartoe bevoegde persoon te worden ondertekend. Deze mail is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Indien u niet de geadresseerde(n) bent wordt u verzocht de verzender hiervan op de hoogte te stellen en het bericht te verwijderen. Verstrekking aan en gebruik door anderen is niet toegestaan. Bedrijfx sluit iedere aansprakelijkheid uit die voortvloeit uit elektronische verzending.

No rights may be derived from this message and/or this attachment (these attachments). Important agreements must therefore always be signed by an appropriately authorized individual. This mail is intended for the addressee's (addressees') eyes only. If you are not the intended recipient you are hereby notified that any disclosure, copying, distribution or taking any action in reliance on the contents of this information is strictly prohibited and may be unlawful. If you have received this communication in error, please notify us immediately by responding to this email and then delete it from your system. It may not be distributed to, nor used by, third parties. Bedrijf x disclaims any liability arising from electronic mailing.
Gewijzigd op 27/02/2013 19:06:35 door
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 09:16:24
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

27/02/2013 19:09:42
Quote Anchor link
En waar loop je op vast, wat heb je al, en welke kennis heb je?
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

27/02/2013 20:47:00
Quote Anchor link
Ik gebruik altijd variabelen in dit soort lappen tekst. met str_replace zet je de variabelen om in een waarde

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?php

$regels
= 1;
$tekst = 'dit is een lap tekst die uit %regels% regels bestaat.';

$tekst= str_replace('%regels%', $regels, $tekst);

echo $tekst;

?>
Gewijzigd op 27/02/2013 20:48:01 door Frank Nietbelangrijk
 

28/02/2013 18:18:30
Quote Anchor link
Beste Aar,

Bedankt voor je reactie, ik ben een beginneling met PHP, een contact formulier, kan prima editten met dreamweaver, dus standaard applicaties kan ik wel wijzigen. Als ik een begin heb in de applicatie dan kom ik er wel… Ik gooi me ongetwijfeld in het diepe, maar vond het een leuek uitdaging.

Toevoeging op 28/02/2013 18:18:48:

Frank Nietbelangrijk op 27/02/2013 20:47:00:
Ik gebruik altijd variabelen in dit soort lappen tekst. met str_replace zet je de variabelen om in een waarde

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?php

$regels
= 1;
$tekst = 'dit is een lap tekst die uit %regels% regels bestaat.';

$tekst= str_replace('%regels%', $regels, $tekst);

echo $tekst;

?>




Toevoeging op 28/02/2013 18:19:51:

@ Frank, bedankt voor je reactie, ik ga dit wel toepassen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.