email login

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Koen

Koen

16/09/2007 00:06:00
Quote Anchor link
ik zou graag een scriptje willen (als die bestaat) om in te kunnen loggin op je email. De bedoeling is dat er 2 velden zijn (login en pw) op de site, waarmee ik in kan loggen op mijn email (email van host en dus niet gmail of hotmail oid)

als er onduidelijkheden zijn hoor ik het wel

Groeten

Koen

PHP hulp

PHP hulp

24/09/2021 23:03:56

16/09/2007 00:15:00
Quote Anchor link
Dat kan met PHP o.a. via de imap functies.
Als ik in Google zoek op php webmail kom ik toch zeker in de eerste 10 resultaten 1 open source project tegen.

Koen

Koen

16/09/2007 00:24:00
Quote Anchor link
ik denk dat je me verkeerd gebrijp. normaal log je bij de site van de host van de email in om je mail te bekijken. nu wil ik dus het login gedeelte op mijn site hebben maar ik wil dus geen eigen 'mailgeval' hosten... het gaat puur en alleen om het kunnen inloggen op mijn mail via mijn site en niet de site van de host

16/09/2007 01:11:00
Quote Anchor link
Even in de source kijken van het inlogscherm van je webmail van je host en kijken naar:
- action van het form
- method van het form
- de veld namen
En dit stukje exact overnemen of nabouwen.

Arian Stolwijk

Arian Stolwijk

16/09/2007 09:10:00
Quote Anchor link
Volgens mij wil hij gewoon een linlog script, alleen ipv een gebruikersnaam wilt hij een email adres als gebruikersnaam gebruiken.

Koen

Koen

16/09/2007 11:50:00
Quote Anchor link
ik denk dat webmakerij me dit x wel goed begrijpt. het is dus gewoon een standaard login scriptje alleen dan met wat andere gegevens. Ik zal eens kijken of ik eraan uit kom.. bedankt iig.. als ik vragen heb zal ik ze posten

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.