E-mail reactie

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

(C#) developer gezocht met affiniteit voor machine

Voor een bedrijf in de regio Den Haag zijn we momenteel op zoek naar een .NET developer met affiniteit voor de techniek. De organisatie richt zich op het fabriceren van technische apparatuur die gebruikt wordt door industriële bedrijven. Ondanks dat software een steeds belangrijkere rol speelt binnen de organisatie en bij hun producten, bestaat de core business uit het bouwen van machines. Het is dan ook geen functie waarbij je 8 uur per dag achter je PC zal zitten om alleen te programmeren. Naast het programmeren van nieuwe onderdelen van hun administratieve systeem zal je namelijk een groot deel van

Bekijk vacature »

Cobol Programmeur Ontwerper

Bedrijfsomschrijving Voor een bekende overheidsinstelling in regio Den Haag zijn wij opzoek naar een tijdelijke Cobol programmeur. Je zal verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen en onderhouden van de Cobol applicatie omgeving. Maar ook het ontwikkelen en bouwen van applicaties in de web-omgeving behoort tot jouw taken en verantwoordelijkheden. Je denkt mee met de organisatie en achterhaald bij de gebruikers welke wensen er nog zijn. Functieomschrijving Ben jij een Cobol programmeur en zoek je een toffe vaste baan? Wil je werken bij een hele bekende overheidsinstelling in Den Haag? Heb je naast ontwikkelen ervaring met ontwerpen en verbeteren van Cobol omgevingen?

Bekijk vacature »

Senior Java Developer

Bedrijfsomschrijving You will work in a big financial organization in Utrecht. The domain where you will be working is responsible for supporting the global business systems. This includes process automation in the areas of CRM, Client Onboarding, Client Data Management, Document- and Case Management. You will be working in the team which is responsible for the development of new applications and improving existing applications for the architecture. Within this team you are going to implement a complex system on premise and in the Cloud. Functieomschrijving Are you a Senior Java Developer, who has experience within corporate environments? Do you have

Bekijk vacature »

.Net ontwikkelaar gezocht in omgeving Weert

Bedrijfsomschrijving Onze opdrachtgever is één van de meest innovatieve en leuke organisaties van Zuid-Nederland. Vanuit hun kantoor in de buurt van Weert werken ze voor verschillende opdrachtgevers aan de realisering van zeer complexe projecten. Zo bouwen ze webbased maatwerk software, websites, webshops en creëren ze de vormgeving en content voor een aantal grote namen. Binnen het team heerst er een nuchtere sfeer, de focus ligt op het afleveren van goed werk waarbij er volgens de laatste trends en technologieën ontwikkeld wordt. Functieomschrijving Samen met ongeveer 4 collega’s zal jij per project een team vormen. Ieder heeft zijn eigen sterke kracht

Bekijk vacature »

.NET C# web developer gezocht, inhouse project dev

Ben je een ervaren .NET C# web developer en op zoek naar een leuke baan in het zuiden van Zuid-Holland? Een inhouse functie maar met de afwisseling van verschillende projecten en klanten? Projecten die uitdagend zijn door de complexiteit van de systemen? Lees dan verder! Voor een bedrijf in Goeree-Overflakkee zijn we momenteel op zoek naar een ervaren .NET C# web developer. Het bedrijf bestaat uit iets meer dan 20 werknemers en verschillende ervaren software developers. De software projecten zijn uiteenlopend, maar altijd maatwerk oplossingen en veelal complex en bedrijfskritisch van karakter. De bedrijven waarvoor je software ontwikkeld kunnen variëren

Bekijk vacature »

.Net developer

Bedrijfsomschrijving De organisatie waarbinnen je aan de slag zal gaan levert diensten aan een groot aantal organisaties binnen Nederland. De software die zij maken en inzetten voor hun klanten wordt dagelijks door honderden klanten gebruikt. Onze opdrachtgever is marktleider in Nederland als het gaat om full-service HR-dienstverlening. De afgelopen periode is onze klant hard gegroeid en daar zijn de nodige uitdagingen bij komen kijken. Om deze groei voort te kunnen zetten zijn ze op zoek naar nieuwe vaste medewerkers, dit om ervoor te zorgen dat ze marktleider blijven. Zij zijn op zoek naar professionals die samen met hen aan innovatieve

Bekijk vacature »

Senior C++ Developer 3D

Bedrijfsomschrijving Je komt te werken bij een high-tech ingenieursbureau in regio Rotterdam. Al ruim 15 jaar werken ze aan de eigen ontwikkeling van innovatieve applicaties op het gebied van mobiliteit en infrastructuur, met onder andere C++ en Qt. Met al hun jaren ervaring bedenken en ontwikkelen ze geografische oplossingen voor grote en bekende organisaties in Nederland. Momenteel maken duizenden gebruikers gebruik van hun applicaties en proberen ze constant vernieuwend te zijn in hun aanbod naar klanten. Samen met je team ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling van een innovatieve applicatie met C++ voor ruimtelijke ordening die onder andere door de

Bekijk vacature »

Full Stack SAP Developer

Discipline Information Technology Location Venlo (NL) Hours a week 40 Full Stack SAP Developer vidaXL is a rapidly growing international organization where IT plays a key part. SAP is a crucial component of vidaXL’s extensive IT landscape. In order to maintain continuous growth and improvement of processes we are looking for an enthusiastic Full Stack SAP Developer. This role focuses mainly on developing, managing and optimizing new and existing processes based on SAP technologies. In addition, we expect our SAP Developer to function as a back-up and a sparring partner for a team of 5+ SAP Developers. You will be

Bekijk vacature »

Senior C# Developer (NL) bij PostNL

Senior C# Developer (NL) Den Haag HBO/WO IT Professional "Als Senior C# Developer impact maken op de groeiende E-commerce markt met onze logistieke software. Je doet dit door complexe bedrijfskritische logistieke business processen te vertalen naar de ontwikkeling en uitbreiding van onze Cloud IT-platformen en software oplossingen in C# en AWS" Wat ga je doen? PostNL is becoming a postal tech company. Als Senior C# Developer ben je onderdeel van een multidisciplinair Business-IT-team bestaande uit onder andere een Lead Engineer, Developers en Solution Consultants. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor het bouwen aan onderdelen uit onze logistieke software omgeving. Binnen het

Bekijk vacature »

Mendix Consultant / Developer

Bedrijfsomschrijving Deze organisatie is actief binnen de retail branche en constant in beweging. De focus ligt op het verbeteren van de ICT afdeling en de dienstverlening richting interne klanten/ gebruikers. De organisatie bestaat uit ongeveer 3000 medewerkers. Met de ICT afdeling verzorgen zij de ICT dienstverlening voor verschillende onderdelen binnen de organisatie. Het Mendix team wordt gezien als drijvende kracht achter de innovaties binnen deze organisatie. Het team bestaat ruim 2 jaar en heeft in die periode ruim 20 verschillende applicaties gebouwd en er staat gepland staat om dat aantal te vergroten. Het doel van het team is om processen

Bekijk vacature »

Python Back-end Developer

Met je technische expertise en passie voor Python help je onze tech collega’s zoals Data Scientists en Business Analisten. Hoe word ik Python Back-end Developer bij Coolblue? Je krijgt de meeste energie van het ontwerpen en bouwen van Python apps voor automatisering van processen, data processen en het uitbreiden van bestaande software als Airflow, Dataproc, Dataflow en Kafka. Binnen deze afdeling zorg je voor hoge kwaliteit en enorm snelle data om belangrijke besluitvormers, analisten, marketeers, data scientists te ondersteunen bij het verbeteren van de NPS en EBITDA. Daarnaast voorzie je de tech- en non tech afdeling van tools en platformen

Bekijk vacature »

C# developer nabij station in Amsterdam

Bedrijfsomschrijving Onze klant bouwt portalen, sites en andere software applicaties voor organisaties in een leuke en niche markt. Dat doen ze al geruime tijd en zeer succesvol. Er zijn momenteel rond de 20 medewerkers actief waarvan de helft in een technische functie. De sfeer is informeel en collegiaal en je voelt je hier snel thuis. Zowel met de auto als met het openbaar vervoer zijn ze uitstekend bereikbaar. Functieomschrijving Als .NET ontwikkelaar ga je bouwen aan diverse klantportalen. En dat doe je niet alleen! Je komt in een team van 8 man te werken waarvan 7 .NET ontwikkelaars zijn en

Bekijk vacature »

Citrix Engineer

Als Citrix Engineer heb je ervaring met een Global Citrix Virtual Apps and Desktops Site, Citrix Provisioning Services, Thin Clients, App-V Infrastructure , Citrix Workspace Management en neem je deel aan projecten. Je ontwikkelt en verbetert deze diensten, waaronder meedenken en adviseren over het ontwerp en de veranderingen in de technische infrastructuur en nieuwe componenten in informatiesystemen, waaronder het oplossen van derdelijnsstoringen en incidenten. Afdeling je gaat voor je werken Je maakt deel uit van een team van engineers dat deel uitmaakt van de afdeling Global IT Operations. Eisen: Voor deze functie zijn wij op zoek naar iemand die: Is

Bekijk vacature »

Software developer

Bedrijfsomschrijving De organisatie is een grote, mondiale speler binnen de agrarische sector. Deze organisatie loopt voorop op het gebied van duurzaamheid. Je neemt deel aan Scrum meetings en bent bezig met het opleveren van nieuwe functionaliteiten en processen voor de verschillende afdelingen. Een voorbeeld is dat we vanuit onze agrarische dienst, telers voorzien van een persoonlijk teeltadvies gebaseerd op real-time metingen in het veld gecombineerd met machine learning algoritmes en big-data. En met onze low-code tools en Cloud services bouwen we applicaties voor onze interne klanten en de meer dan 8000 telers. Om ook in de komende 100 jaar succesvol

Bekijk vacature »

Systeem ontwikkelaar / Software engineer

Systeem ontwikkelaar / Software engineer Artex BV, Aarle-Rixtel Artex BV te Aarle-Rixtel maakt deel uit van de beursgenoteerde multinational Hunter Douglas en is een toonaangevend bedrijf in de interieurbranche. Artex is in de markt bekend van o.a. de merken Artelux®, Kendix, De Ploeg, Your Edition en LOFT 79. Met onze 200 medewerkers willen wij voorop lopen op het gebied van ontwikkeling, productie, het ontwerpen en collectioneren van innovatieve en hoogwaardige raambekledingsproducten en meubelstoffen. Onze klanten zijn de betere gordijnspeciaalzaken, woninginrichters, meubelzaken, interieurarchitecten en de bekende meubelfabrikanten. Heb je een passie voor ICT, interesse in uitdagende projecten, ben je nauwkeurig en

Bekijk vacature »
Richard Verweij

Richard Verweij

01/09/2010 10:59:20
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Voor ons voetbalelftal wil ik een aanwezigheidsmelding verzenden via e-mail. Het is de bedoeling om iedere week een e-mail naar de leden te verzenden met daarin een 'Ja' en 'Nee' button.
Wanneer iemand de reply met antwoord verstuurd dan moet het antwoord opgeslagen worden in een database zodat ik dat uit kan lezen op onze website.

Zo kan iedereen zien wie wel en niet aanwezig zijn komende wedstrijd.

Is zoiets überhaupt mogelijk?

Groeten Richard

PHP hulp

PHP hulp

17/01/2021 02:00:25

Chris -

Chris -

01/09/2010 11:09:11
Quote Anchor link
Heb je zelf ervaring met programmeren? Heb je al iets opgezet?

Hipska BE

Hipska BE

01/09/2010 11:11:20
Quote Anchor link
Zeker is dit mogelijk..

laat het script voor elke speler 2 unieke links genereren (1 voor ja en een voor nee) die naar je website gaan.
Daar zit dan een php script die weet aan de hand van de unieke link voor welke match en welke speler geklikt is geweest en die gaat dan gaan updaten in de DB.

Zo weet je wie er gereageerd heeft, wat zijn reactie was en wanneer hij/zij gereageerd heeft.

Edit: Zorg er ook voor dat die links echt uniek zijn en niet geraden kunnen worden. Op deze manier zorg je ervoor dat men niet kan sjoemelen met de resultaten door een collega als aanwezig of niet aanwezig aan te stippen. Dit kun je doen door er een stukje random tekens in te steken die door het script moeten gecontrolleerd worden.
Gewijzigd op 01/09/2010 11:14:58 door Hipska BE

Richard Verweij

Richard Verweij

01/09/2010 11:42:06
Quote Anchor link
Bedankt voor de reacties.

Ik heb wel enige ervaring met programmeren maar ook niet zoveel om het even op te zetten. Een database opzetten en uitlezen lukt nog wel dus dat is het probleem niet.
Alleen weet ik niet hoe ik het er middels een reply op de mail in de database krijg.

De tip van Hipska BE is al bruikbaar. Ik denk dat ik die Ja en Nee links een autoreply uit laat voeren met een specifiek vast Onderwerp. Dit opsla in de database en het zo uitlees.

Hipska BE

Hipska BE

01/09/2010 12:14:47
Quote Anchor link
Nee, waarom moeilijk doen als het simpel kan?

Die links zijn dus gewoon URL links. Dus die gaan naar je website. Waarom dan lopen klooien met reply mails?

Richard Verweij

Richard Verweij

01/09/2010 12:20:38
Quote Anchor link
Hipska

Het probleem is dat niet iedereen een internetverbinding heeft de zaak. Een URL link kan ik in dat geval niet gebruiken toch?

Pim -

Pim -

01/09/2010 12:27:27
Quote Anchor link
En hoe moeten ze een mail ontvangen zonder internetverbinding?

Hipska BE

Hipska BE

01/09/2010 12:30:07
Quote Anchor link
@Pim: exact wat ik dacht :p

@Richard: Ga je dan een brief sturen met een "Ja" en een "Nee" knop? Of hoe doe je dat dan?

Richard Verweij

Richard Verweij

01/09/2010 12:52:18
Quote Anchor link
Jullie hebben gelijk. Ik verwarde het niet op internet kunnen gaan met mailen. URL bracht mij op het verkeerde been :p

Volgens mij is dit veels te lastig voor mij. Scripten is niet mijn ding.
Ik kan beter op zoek naar een script dat dit al doet voor mij.

Pim -

Pim -

01/09/2010 13:04:26
Quote Anchor link
Tis niet zo moeilijk hoor

Je maakt een simpele admin om spelers te beheren, zet een cronjob op en je bent al zo goed als klaar. Ik ben voor een kleine vergoeding wel bereid zoiets voor je te maken.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.