Email systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Barry

Barry

18/09/2007 12:50:00
Quote Anchor link
Hallo,

op de server van mijn webhosting-provider word standaard squirrelmail en horde aangeboden. (email projecten).
Nu wil ik zelf graag uebimiau draaien, omdat je deze lekker zelf kan aanpassen in de config files, en anders moet het globaal op de server wat natuurlijk niet kan.
Mijn webhosting provider wil dat ik een dedicated server neem, om dit te doen.
Ik kan namelijk geen gebruik van sendmail of smtp gebruiken. Bij sendmail krijg ik de error dat hij 'm niet mag uitvoeren, en bij smtp kan hij geen fsockopen() verbinding met localhost:25 maken. Geblokkeerd dus.
Weet iemand een alternatief webmail systeem, dat misschien gewoon mail() gebruikt of iets anders?

Bij voorbaat dank,

Groeten,

Barry
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 23:18:01
 
- wes  -

- wes -

18/09/2007 12:53:00
Quote Anchor link
Dus je wil geen eigen server, maar je wil wel lekker in configfiletjes klooien waar je niet aan hoort te zitten...

Neem dedicated en leef je uit zou ik zeggen
 
Barry

Barry

18/09/2007 12:55:00
Quote Anchor link
configs van die mail systemen dan hé!?
dat houdt in: themas, talen, berichten per pagina, menustructuur, en dat soort simpele dingetjes.
Daar hoor ik wel aan te zitten als ik zelf een paar van die kleine schoonheidsdingtetjes aan wil passen!
 
Frank -

Frank -

18/09/2007 13:02:00
Quote Anchor link
Je zou ook nog een virtual private server kunnen nemen, daar kun je zelf ook mee aankloten. Diverse providers bieden dit aan.
 
Peter Dorn

Peter Dorn

18/09/2007 13:02:00
Quote Anchor link
Je kan zelf wel een mail server draaien. Wat je dan moet doen is je ISP opgeven als uitgaande mailserver. Uiteraard moet poort 25 ook open staan in je firewall/router. Vervolgens moet je hosting provider het MX record doorlinken naar jouw IP adres. Dit moet gewoon kunnen, en zo niet dan is het een rare hosting provider. Stel jij zou je mail server niet goed configureren, dan kan er niets fout gaan. Er komt dan gewoon geen mail aan. Eigen verantwoording dus.
 
Barry

Barry

18/09/2007 13:04:00
Quote Anchor link
Peter Dorn schreef op 18.09.2007 13:02:
Je kan zelf wel een mail server draaien. Wat je dan moet doen is je ISP opgeven als uitgaande mailserver. Uiteraard moet poort 25 ook open staan in je firewall/router. Vervolgens moet je hosting provider het MX record doorlinken naar jouw IP adres. Dit moet gewoon kunnen, en zo niet dan is het een rare hosting provider. Stel jij zou je mail server niet goed configureren, dan kan er niets fout gaan. Er komt dan gewoon geen mail aan. Eigen verantwoording dus.


ok, dat is ook nog een optie.
Ik kan zelf de dns records van mijn domein veranderen dus...

Maar er zijn dus geen emailsystemen die op een andere manier werken?
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

18/09/2007 13:05:00
Quote Anchor link
Als je gebruik kunt maken van fopen zijn er nog wel mogelijkheden. Echter localhost zal dan vaak niet werken, als ze slim zijn draaien ze die mailserver namelijk niet lokaal op iedere machine.
 
Barry

Barry

18/09/2007 13:40:00
Quote Anchor link
welke mogelijkheden dan zoal?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.