Email versturen na uitvoeren query

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior, Medior and Junior SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12696 Introductie Our client is the world's leading provider of lithography systems for the semiconductor industry, manufacturing complex machines that are critical to the production of integrated circuits or chips. Our purpose is “unlocking the potential of people and society by pushing technology to new limits”. We do this guided by the principles “Challenge”, “Collaborate” and “Care”. Wat verwachten we van jou? SAP Certified Application Associate - SAP HANA Cloud Modeling (training and/or certification) Bachelor degree or higher Excellent understanding of SAP HANA (2.0 / Cloud), Data Modelling and writing

Bekijk vacature »

Eric

Eric

13/03/2008 16:44:00
Quote Anchor link
Hallo

Ik heb een formulier gemaakt dat inschrijvingen voor een reunie verwerkt, en de gegevens naar een database stuurt. Ook wordt er na het toevoegen een email naar de beheerder (via een database!) gestuurd, zodat die in de inbox op de site kan zien dat er een inschrijving is.

Dat alles werkt, maar nu wil ik ook een email versturen naar de invuller van het formulier. Het emailadres kan ik uit het formulier halen, het bericht is $mail.

Wat voor script kan ik hiervoor gebruiken? Er is dacht ik een simpele regel waarmee dit versturen kan, alleen is die niet bij mij bekend...
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 19:24:30
 
Jorian

jorian

13/03/2008 16:47:00
Quote Anchor link
Gebruik de functie mail().
 
Frank -

Frank -

13/03/2008 16:47:00
Quote Anchor link
Swift Mailer, eenvoudig en veilig.
 
Eric

Eric

20/03/2008 15:42:00
Quote Anchor link
*Late reactie...*

Bedankt voor de reacties! Moet zo waarschijnlijk wel gaan lukken!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.