Engardelinux anti-virus software

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

CB2thephp

CB2thephp

27/09/2006 17:10:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik ben momenteel een linuxwebserver aan het installeren, maar als ik klaar ben wou ik graag anti-virus erop probleem.

Hier komt het probleem engardelinux heeft geen standaard anti-virussoftware erbij staan. De anti-virus software die ik zoek zou mailserver moeten kunnen beschermen en alle andere dingen dat met ftpserver, webserver te maken hebben. Natuurlijk wil ik er elke dag een dagscan doen.

Als jullie een anti-virus hebben die aan zoiets tipt dan wou ik jullie graag vragen of jullie dat hier posten.

p.s. ik heb op google al gekeken over engardelinux alleen niks gevonden.

Groeten,
Christian Bolster
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 16:44:14
 
Andries Louw Wolthuizen

Andries Louw Wolthuizen

27/09/2006 22:02:00
Quote Anchor link
Interessant topic, ikzelf ga binnenkort ook experimenteren met EnGarde Secure Linux

Ikzelf denk dat het (EnGarde) zo veilig is dat anti-virus software niet benodigd is.
Maar misschien sla ik de plank finaal mis..
 
CB2thephp

CB2thephp

27/09/2006 22:18:00
Quote Anchor link
Nou voor mailvirussen etc zou ik toch nog wat anders erbij nemen.

p.s. Engarde linux is prachtig goed opgebouwd, maar ik zou meteen alles installeren, want je kunt beter alles hebben voor later etc. Hij doet het hier perfect, maar moet er toch nog aan wennen om virtualhosts etc op te zetten.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door CB2thephp
 
Andries Louw Wolthuizen

Andries Louw Wolthuizen

27/09/2006 22:35:00
Quote Anchor link
Ok, ikzelf zal het niet zozeer als mailserver gebruiken, meer als web- file- en database-server.

Maar ik ga een beetje offtopic, ik zal zelf ook eens enig research doen naar een anti-virus programma voor EnGarde.

Edit:

Misschien is dit wat:
Lange URL
Zo te zien niet gratis, maar toch...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Andries Louw Wolthuizen
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.