Erik aka PHPErik aka dwaas

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java developer Zorgsysteem

Dit ga je doen Werken aan het eigen gebouwde zorgsysteem; Verbeteringen maken en toepassen binnen de applicatie; Jij gaat werken aan de Back-end en Front-end van de applicatie; Samenwerken met andere teams voor een optimaal resultaat; Jij kan 'clean' werken en high quality code schrijven; Jij werkt resultaatgericht; Jij beheerst de Nederlandse taal goed. Hier ga je werken De organisatie houdt zich bezig met diverse applicaties met betrekking tot zorgregistratie. Dankzij hun systeem komt alle informatie, omtrent de zorg van een patiënt, op een overzichtelijke en toegankelijke manier samen in één systeem te staan. Op deze manier is deze informatie

Bekijk vacature »

Freelance senior ICT ontwikkelaar (zzp)

Belastingdienst B/cao Startdatum inzet: 9-1-2023 Einddatum inzet: 31-12-2023 Uren per week: 36,00 Standplaats: Apeldoorn Max tarief: € 86,00 Team LIV is op zoek naar een enthousiaste, flexibele, multitaskende en hands-on ontwikkelaar met veel ervaring in het gedeeltelijk of volledig zelfstandig bepalen van ontwikkel- en realisatie aanpak. Onze nieuwe collega moet in staat zijn te werken in een hectische omgeving waarbij er sprake is van zeer verschillen realisatietrajecten voor wat betreft(technische)diepgang, startmoment (wel/geen beschrijvingen beschikbaar) en klantcontact. De gekozen ontwikkelmethodiek dient passend te zijn voor het op te lossen vraagstuk waarbij samenwerking met de testengineer in relatie tot Systeem integratie test

Bekijk vacature »

SAP Developer

Wat wij bieden een bonusregeling; keuze tussen een auto van de zaak of een reisvergoeding; een pensioenregeling, waar jij niet verplicht aan hoeft bij te dragen; 20 wettelijke vrije dagen per jaar + 7 aanvullende vrije dagen via flex benefits; flex benefits, waarmee je zelf arbeidsvoorwaarden aanpast aan jouw persoonlijke wensen, en; thuiswerkmogelijkheden, als het past voor onze klant. Wat jij meeneemt een hbo-diploma; een bewezen track record als SAP Technology Consultant; actuele kennis van Javascript/HTML/CSS, en; ervaring met mobiele toepassingen zoals SAPUI5/OpenUI5, Gateway en OData. De uitdaging Met innovatieve en ambitieuze oplossingen help jij onze klanten bij het uitvoeren

Bekijk vacature »

Software developer

Over deze functie Als .NET developer bouw je mee aan innovatieve dienstverlening en draag jij bij aan de groei van de organisatie. Kenter groeit namelijk hard op het gebied van kwaliteit, professionaliteit en innovatie en is altijd op zoek naar verbeteringen. Zij richten zich op de ontwikkeling van moderne meetoplossingen, ook juist op korte termijn. Zo kunnen zij vooruitlopen op het gebied van IoT, realtime data en andere innovatieve oplossingen. Als .NET developer ben je van onschatbare waarde. Je werkt samen met ruim 20 IT professionals aan zowel greenfield- als legacy-projecten. Dat doe je in samenwerking met ontwikkelaars, data engineers,

Bekijk vacature »

Medior Frontend developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Bij DPA GEOS werken onze consultants als Frontend Developer in Agile teams bij onze klanten en zijn ze verantwoordelijk voor de grotere webapplicaties. Wil jij dit ook, want we zijn op zoek naar enthousiaste Frontend Developers om ons development team te versterken. Je draagt positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam je kijkt verder dan je eigen rol. Eventueel begeleid je ook andere ontwikkelaars in het softwareontwikkelproces. Je gaat webapplicaties maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit

Bekijk vacature »

WO Full Stack Developer Software Agile / Scripting

Samengevat: Deze werkgever is trendsetter op het gebied van duurzaam aanpasbare software. Wil jij interdisciplinair werken? Ben jij bekend met de Agile ontwikkelmethodiek? Vaste baan: Full Stack Developer Softwareontwikkeling WO 3.500 - 5.000 Full Stack Developer Ons bedrijf bouwt klant specifieke informatiesystemen voor de integrale ondersteuning van bedrijfsprocessen. Chats, interactieve dashboards, mobile apps en….jouw innovatieve ideeën?! Zij werken altijd aan nieuwe innovatieve oplossingen. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze

Bekijk vacature »

Freelance java developer / scrummaster (zzp)

Belastingdienst B/cao Startdatum inzet: 9-1-2023 Einddatum inzet: 31-12-2023 Uren per week: 36,00 Standplaats: Apeldoorn Max tarief: € 82,00 Voor onze partnerorganisatie, de Belastingdienst, zijn wij op zoek naar een Java Developer met kennis van en ervaring met de Scrum methodiek. In deze rol wordt er van je gevraagd dat je: Brede ervaring hebt als JAVA-ontwikkelaar; Weet wat er van een scrummaster wordt verwacht; Als volwaardig teamlid participeert binnen het scrumproces in je team en in de SAFe-releasetrain; Zowel zelfstandig kunt werken in een scrumteam als intensief de samenwerking zoekt met je directe collega’s en je omgeving; Samenwerkt met je collega’s

Bekijk vacature »

Senior developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Belastingdienst B/cao Startdatum inzet: 9-1-2023 Einddatum inzet: 31-12-2023 Uren per week: 36,00 Standplaats: Apeldoorn Max tarief: € 82,00 Voor onze partnerorganisatie, de Belastingdienst, zijn wij op zoek naar een Java Developer met kennis van en ervaring met de Scrum methodiek. In deze rol wordt er van je gevraagd dat je: Brede ervaring hebt als JAVA-ontwikkelaar; Weet wat er van een scrummaster wordt verwacht; Als volwaardig teamlid participeert binnen het scrumproces in je team en in de SAFe-releasetrain; Zowel zelfstandig kunt werken in een scrumteam als intensief de samenwerking zoekt met je directe collega’s en je omgeving; Samenwerkt met je collega’s

Bekijk vacature »

Senior Developer 3D computing

Senior Developer 3D Computing As Senior Developer 3D Computing at KUBUS, you will be responsible for the implementation of user-interactions and 3D optimisations of our 3D tools for visualising and analysing 3D building models. We use state-of-the-art web technology as part of BIMcollab, our platform for 3D model validation and issue management, aimed at improving the quality of 3D building design models. Better 3D models lead to better buildings, thus contributing to the sustainability of the built environment with smarter use of materials, less waste and energy-efficient buildings. A good user experience is of paramount importance to us; we go

Bekijk vacature »

Lead Mendix Developer

Heb jij passie voor software ontwikkeling en vind je het leuk om eindgebruikers snel te helpen door het realiseren van web en mobiele applicaties? Vind jij het leuk om junior ontwikkelaars te begeleiden en te enthousiasmeren door het delen van je kennis? Heb jij de ambitie om door te ontwikkelen naar een Full Stack ontwikkelaar? Dan is dit jouw topbaan! Met meer dan 100 bedrijven in verschillende product-marktcombinaties is geen dag hetzelfde bij VDL. Als Lead Low Code Developer ontwikkel je met Mendix nieuwe functionaliteiten voor bestaande applicaties. Applicaties waar eindgebruikers graag mee werken. Daarnaast zijn er tal van nieuwe

Bekijk vacature »

Freelance applicatieontwikkelaar (zzp)

Belastingdienst B/cao Startdatum : 2-1-2023 Tijdelijke functie, met optie op vast Aantal uren per week : 36 Standplaats in overleg : Apeldoorn Applicatieontwikkelaar bij het Ministerie van Financiën- Belastingdienst We zoeken een consultant/developer met ervaring in de ontwikkeling van back-end systemen. Als consultant heb je kennis en ervaring met de wijze waarop Open Formulieren is opgezet. Je bent een vraagbaak voor collega’s en deelt waar nodig je kennis. Je hebt ervaring met het werken in een open source omgeving. Je bent thuis in verschillende frameworks of je kunt je die snel eigen maken. Je hebt aantoonbaar ruime kennis van en

Bekijk vacature »

Bekijk vacature »

Full Stack Java Developer

Functieomschrijving Als Senior Java Full Stack Developer binnen ons Client domein maak je directe impact op de dienstverlening van heel Randstad Groep Nederland. Je bent onderdeel van onze interne IT afdeling. Ondanks de domein naam dus geen eindeloze klantopdrachten, maar juist focus op de technische innovatie van onze eigen processen en dienstverlening. Om dit continu te kunnen optimaliseren zitten we middenin een grote transformatie en zijn daarom op zoek naar een tweetal vaste senior developers die ruimte en vrijheid zoeken om hun kennis en ervaring in te zetten. Wat bieden wij? Het nodige vertrouwen en de autonomie om je werk

Bekijk vacature »

iOS Developer

For our client we are looking for a medior iOS developer, who is able to work together with the team. Together with your supportive team members you will develop apps for our clients, from end to end through prototyping, validation, implementation, launch, and further iteration. You will shape the direction of future Swift products. Functie-eisen In order to be successful in this role, you will at least need the following: 3,5+ years experience with programming Working with new and existing applications in Swift. Contributing to the optimization of the applications. Sharing your programming skills and coaching your colleagues You are

Bekijk vacature »

26/01/2010 21:35:00
Quote Anchor link
[snip]
Zou die Erik zich effe willen melden bij [snip]?
Er is geen Erik te bekennen in mijn vriendenkring en al helemaal niet als vriend...
Waaraan heb ik die pm eigenlijk te danken? Ben ik soms zo bekend dat ik gewoon Bas zijn taak moet overnemen ofzo?

Edit:
Dit hoort in de koffie hoek, graag dit forum gebruiken waarvoor het bedoeld is.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door

PHP hulp

PHP hulp

05/02/2023 06:06:27

TJVB tvb

TJVB tvb

26/01/2010 21:39:00
Quote Anchor link
Ik denk dat Martijn even op http://www.erikduindam.com/ moet kijken.

Afra ca

Afra ca

26/01/2010 22:16:00
Quote Anchor link
Karl schreef op 26.01.2010 21:35:
[...]

Jij KGB-er!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Afra ca

26/01/2010 22:30:00
Quote Anchor link
TJVB schreef op 26.01.2010 21:39:
Ik denk dat Martijn even op http://www.erikduindam.com/ moet kijken.

Misschien stuurde Martijn dat bericht wel naar aanleiding van die site. Moet je zien van wanneer dat laatste bericht is!

Afra schreef op 26.01.2010 22:16:
[...]

Jij KGB-er!

Pardon?
Ik noem jou toch ook niet vissenkop / gristenhond / chagrijnige zuurpruim / vaag figuur (doorhalen wat van toepassing is)?
Wat heb jij toch. Laatst ook al....

---- ----

---- ----

26/01/2010 22:33:00
Quote Anchor link
[...]

Jij KGB-er!

wtf is een KGB-er?

Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

26/01/2010 22:35:00
Quote Anchor link
Jurriensz schreef op 26.01.2010 22:33:
[...]

Jij KGB-er!

wtf is een KGB-er?
Zat het me ook net af te vrage en wikipedia zegt een iets met russische blablabla..

Edit:
KGB is de afkorting van de Russische naam Komitet Gosoedarstvennoj Bezopasnosti
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wouter De Schuyter

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

26/01/2010 22:36:00
Quote Anchor link
Komitet Gosoedarstvennoj Bezopasnosti-er

Maar even tussendoor.
Heeft één van jullie toevallig ook Niels gezien?

Ik wil gewoon weten,, Wat ze met Niels gedaan hebben!! ='(

//EDIT
Jongens,, ik denk dat ik jullie maar even bij het minister van onderwijs moet aangeven,, blijkbaar hebben jullie de lessen geschiedenis gespijbeld.
(of ben ik al zo oud,, dat dat tegenwoordig al niet meer word besproken?)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Nicoow Unknown

Niek s

niek s

26/01/2010 22:43:00
Quote Anchor link
Weet iemand waar Webmakerij AKA Webbie is?

Meer informatie, wil je me dan a.u.b. reageren
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door niek s

---- ----

---- ----

26/01/2010 22:55:00
Quote Anchor link
nico schreef op 26.01.2010 22:36:
Komitet Gosoedarstvennoj Bezopasnosti-er

Maar even tussendoor.
Heeft één van jullie toevallig ook Niels gezien?

Ik wil gewoon weten,, Wat ze met Niels gedaan hebben!! ='(

//EDIT
Jongens,, ik denk dat ik jullie maar even bij het minister van onderwijs moet aangeven,, blijkbaar hebben jullie de lessen geschiedenis gespijbeld.
(of ben ik al zo oud,, dat dat tegenwoordig al niet meer word besproken?)

Nouja die "Komitet Gosoedarstvennoj Bezopasnosti" heb ik nog nooit iets over gehoord xD

TJVB tvb

TJVB tvb

26/01/2010 22:56:00
Quote Anchor link
Karl schreef op 26.01.2010 22:30:
...

Misschien stuurde Martijn dat bericht wel naar aanleiding van die site. Moet je zien van wanneer dat laatste bericht is!

Daar staat ook een contact pagina. Hij kwam laatst nog op msn dus zal wel leven.

26/01/2010 22:59:00
Quote Anchor link
niek schreef op 26.01.2010 22:43:

Ja, zijn mond is gesnoerd door een dictator omdat hij een mening had (KGB achtige praktijken hier zeg.)...

@Hierboven: WTF, weet je geeneens wat een KGB-er is? Dat is echt wel :-X. De KGB was de Russische geheime dienst. Dus een KGB-er is een persoon in dienst van de Russische geheime dienst.

TJVB schreef op 26.01.2010 22:56:
Karl schreef op 26.01.2010 22:30:
...

Daar staat ook een contact pagina. Hij kwam laatst nog op msn dus zal wel leven.

Hoe kan je er nou zeker van zijn dat hij dat was. Dat kan toch niet. En bovendien moeten we weten wat er met hem gebeurd is. Misschien is hij nu wel door het ijs gezakt!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

26/01/2010 23:07:00
Quote Anchor link
Een soort AIVD, maar dan met een zenuw trekje in de rechter wijsvinger.
Maar k denk zomaar dat niet veel mensen snappen wat k daar mee bedoel.

@Karl,
Jij hebt ook mooie KGB-achtige praktijken hier.

26/01/2010 23:13:00
Quote Anchor link
nico schreef op 26.01.2010 23:07:
Jij hebt ook mooie KGB-achtige praktijken hier.

Ik leg jou niet het zwijgen op toch?
Zwijg!
Nou, volgens mij helpt dat niet hoor.
Ik bespioneer ook verder niks (je ziet mij toch altijd als ik er ben?) Kijk maar linksonder, of in het topic.

Yorick17

yorick17

26/01/2010 23:22:00
Quote Anchor link
wat voor onzinnige topic is dit? waarom wordt hier zowiezo een topic over gemaakt?

26/01/2010 23:27:00
Quote Anchor link
yorick17 schreef op 26.01.2010 23:22:
wat voor onzinnige topic is dit? waarom wordt hier zowiezosowieso een topic over gemaakt?

Als je effe leest, dan zie je waarvoor dit topic gemaakt is.
Er worden inmiddels al drie mensen gezocht. Zoek jij soms ook nog iemand?

Niek s

niek s

26/01/2010 23:56:00
Quote Anchor link
Karl schreef op 26.01.2010 23:27:
yorick17 schreef op 26.01.2010 23:22:
wat voor onzinnige topic is dit? waarom wordt hier zowiezosowieso een topic over gemaakt?

Als je effe leest, dan zie je waarvoor dit topic gemaakt is.
Er worden inmiddels al drie mensen gezocht. Zoek jij soms ook nog iemand?

Niet iemand, maar heeft er iemand koekjes ?

Steff   an

Steff an

27/01/2010 00:27:00
Quote Anchor link
Je kan nog wel wat cookies van Bas lenen denk ik.

Willem Jan Z

Willem Jan Z

27/01/2010 00:45:00
Quote Anchor link
niek schreef op 26.01.2010 22:43:

Zat de laatste tijd bij ons op kantoor, nu is hij weer richting school.

Waar blijft die nieuwe phphulp nou :( Ik maar hopen en hopen op een verbetering...

K i p

K i p

27/01/2010 02:05:00
Quote Anchor link
Webbie is weg!

Waar is Webbie?

:-(

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.