Error bij cookie versturen..

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Wesley

Wesley

31/12/2007 16:14:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
De mail is verstuurd!
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/vhosts/wesdesignz.nl/subdomains/ht/httpdocs/contact/contact.php:46) in /home/vhosts/wesdesignz.nl/subdomains/ht/httpdocs/contact/contact.php on line 47

Mail is inderdaad wel verstuurd, alleen ik ben er niet zo blij mee dat hij het cookie niet zo goed zet. Ik krijg namelijk een error. Als ik het in een aparte functie zet, werkt het niet. Doorsturen kan ook niet met header() of meta refresh omdat bij refresh hij/zij weg kan klikken, en de output is gestart, dat is waar header() wegvalt. En de cookie's dus ook.

Hoe kan ik anders mijn formulier beveiligen, zodat er maar 1 keer met 30 minuten gemaild kan worden?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wesley
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 23:48:37
 
Martijn B

Martijn B

31/12/2007 16:51:00
 
Wesley

Wesley

02/01/2008 15:59:00
Quote Anchor link
Dat snapte ik ook, en ik weet wat de error inhield.
Alleen de oplossing nog?

(Sorry voor de ongelofelijke bump, ik was gister na het posten een tijd afwezig)
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

02/01/2008 16:06:00
Quote Anchor link
Cookies pas je natuurlijk toe _voor_ alle html output en echo's. Script logisch indelen dus.
 
Wesley

Wesley

02/01/2008 16:12:00
Quote Anchor link
Ja ok, maar ik wil een cookie zetten als hij/zij het mailformulier _correct_ heeft ingevuld..
Dat moet ik uiteraard eerst controleren..
 
Terence Hersbach

Terence Hersbach

02/01/2008 16:14:00
Quote Anchor link
Wesley schreef op 02.01.2008 16:12:
Ja ok, maar ik wil een cookie zetten als hij/zij het mailformulier _correct_ heeft ingevuld..
Dat moet ik uiteraard eerst controleren..


en waar staat dan dat jij de gebruiker al moet informeren daarover voordat jij je cookie gezet hebt?
 
Frank -

Frank -

02/01/2008 16:29:00
Quote Anchor link
Fout:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?
echo 'boe';
set_cookie();
?>

Goed:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?
$var
= 'boe';
set_cookie();
echo $var;
?>

Output komt pas als aller, allerlaatste aan bod. Doe je dat niet, ga dan niet zeuren dat het fout gaat, daar vraag je om. Ik echo letterlijk pas op de laatste regel van mijn script: display(pagina.tpl);
 
Wesley

Wesley

02/01/2008 17:04:00
Quote Anchor link
Klopt.. *gaat 't proberen*
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.