error melding pagina verlopen na backspace

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior, Medior and Junior SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12696 Introductie Our client is the world's leading provider of lithography systems for the semiconductor industry, manufacturing complex machines that are critical to the production of integrated circuits or chips. Our purpose is “unlocking the potential of people and society by pushing technology to new limits”. We do this guided by the principles “Challenge”, “Collaborate” and “Care”. Wat verwachten we van jou? SAP Certified Application Associate - SAP HANA Cloud Modeling (training and/or certification) Bachelor degree or higher Excellent understanding of SAP HANA (2.0 / Cloud), Data Modelling and writing

Bekijk vacature »

Rik Engelen

Rik Engelen

06/06/2012 10:07:33
Quote Anchor link
Ik heb op mijn website www.ietsdoenofferte.nl met regelmaat de melding dat de pagina is verlopen als je backspace doet of via het pijltje van de browser.

Na onderzoek en het doorspitten van de code is het mij totaal onduidelijk waar dit van daan kan komen. Misschien een sessie probleem of iets anders.

Ik hoop dat iemand een idee heeft of in welke richting ik moet zoeken.

Ik heb de website naam vermeld zodat je even kunt testen als je dat wilt.
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 18:02:48
 
Reshad F

Reshad F

06/06/2012 10:13:45
Quote Anchor link
het is bedrijven niet bedijven ;) en je gebruikt een , niet een ; dat is niet professioneel op zo een website.
 
Q S

Q S

06/06/2012 10:14:58
Quote Anchor link
Volgens mij komt dat doordat er een formulier is verzonden
 
Wouter J

Wouter J

06/06/2012 10:21:41
Quote Anchor link
Als je een POST request gebruikt om pagina's aan te roepen (bijv. door het verzenden van een formulier) dan is de pagina die je dan bereikt aan geroepen met bepaalde POST variabelen (bijv. uit het formulier).
Als je dan een pagina verder gaat en dan 1'tje terug zegt je browser 'Hé, deze pagina heb ik pas aangeroepen met variabelen die nu niet verzonden worden' vervolgens krijg je een 'pagina verlopen' melding. Als je dan op F5 drukt kom je alsnog op de pagina.

Je kunt hier zelf niks aan doen, behalve als je teveel POST requests stuurt (maar als je variabelen van de ene naar de andere pagina wilt verzenden is POST het best en NIET GET).
 
Steven dirickx

steven dirickx

06/06/2012 11:59:25
Quote Anchor link
Kan je dan niet best gewoon een knop "vorige" ofzo voorzien die dan teruglinkt naar de pagina waar ze zouden moeten naartoe gaan?
 
Rik Engelen

Rik Engelen

06/06/2012 12:45:51
Quote Anchor link
Reshad F op 06/06/2012 10:13:45:
het is bedrijven niet bedijven ;) en je gebruikt een , niet een ; dat is niet professioneel op zo een website.


Mag ik vragen waar jij dit ziet staan want ik zie het niet.

Toevoeging op 06/06/2012 12:47:34:

Wouter J op 06/06/2012 10:21:41:
Als je een POST request gebruikt om pagina's aan te roepen (bijv. door het verzenden van een formulier) dan is de pagina die je dan bereikt aan geroepen met bepaalde POST variabelen (bijv. uit het formulier).
Als je dan een pagina verder gaat en dan 1'tje terug zegt je browser 'Hé, deze pagina heb ik pas aangeroepen met variabelen die nu niet verzonden worden' vervolgens krijg je een 'pagina verlopen' melding. Als je dan op F5 drukt kom je alsnog op de pagina.

Je kunt hier zelf niks aan doen, behalve als je teveel POST requests stuurt (maar als je variabelen van de ene naar de andere pagina wilt verzenden is POST het best en NIET GET).


Owja hier zit denk ik de fout veel van de button's zijn een form.
Ik zal deze is allemaal om gaan zetten naar normale button's met de juiste link.
Denk dan dit probleem op te lossen.
 
Frank WD

Frank WD

06/06/2012 12:53:46
Quote Anchor link
Even op reactie Reshadd.
Wat hij beschrijft is:

Nieuwste bedijven:
en
Of u nu met veel of weinig mensen, lang of kort, actief op pad wilt of juist een rustgevend uitje wilt plannen; het kan allemaal via ons geregeld worden.

Beide staan op de index
Gewijzigd op 06/06/2012 12:53:58 door Frank WD
 
Rik Engelen

Rik Engelen

06/06/2012 13:16:17
Quote Anchor link
Owja zo daar las ik echt overheen.
Bedankt heren ga het aanpassen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.