euh... tja...

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP Developer

De vacature Je ontwikkelt innovatieve en gebruikersvriendelijke online-oplossingen. Je werkt in een multidisciplinair team samen met 7 andere developers (zowel frontend als backend), een ux-designer en een digital entrepreneur (business verantwoordelijke). Je werkt ook nauw samen met jullie klanten om online-oplossingen te ontwikkelen. De klant is namelijk product owner van het project en maakt echt deel uit van je team. Jij neemt de ontwikkeling van de backend userstories op je. Hierbij ontwikkel je bijvoorbeeld een API voor een Angular of Vue frontend of voeg je nieuwe functionaliteiten toe aan een bestaande library. Je kiest uiteraard een design pattern dat goed

Bekijk vacature »

Junior Java ontwikkelaar @ Regio Amsterdam

2021-11-25 iSense Junior Java ontwikkelaar Heb jij jouw HBO of WO studie afgerond en wil je graag opgeleid worden tot Fullstack Java Developer? Mooi! Op 7 februari 2022 starten wij met ons Graduate Programma waarin je na een driemaandelijkse betaalde bootcamp mag gaan starten bij een hele toffe opdrachtgever. Ben jij klaar voor deze stap? ISNA51152 Wat ga je doen tijdens het Fullstack JAVA ontwikkeltraject? Vanaf 7 februari 2022 krijg jij via de Experis Academy een unieke kans om jouw IT-carrière een kickstart te geven en jezelf te ontwikkelen tot Fullstack Java Developer. Zo volg je de eerste drie maanden

Bekijk vacature »

PHP Developer / Yii / logistiek / WMS @ Regio Den

2021-09-26 iSense PHP Developer / Yii / logistiek / WMS Ben jij een Software Ontwikkelaar die zijn weg kent met PHP? Heb je affiniteit met de logistieke sector en wil je aan een maatwerk WMS pakket werken? Dan is dit dé vacature voor jou! ISDE50270 Organisatie Voor onze klant, een innovatieve speler op de logistieke markt, zoeken wij een Software Ontwikkelaar die zijn weg met PHP kent. Ze werken met het Yii 2 framework maar ervaring met Laravel of Symfony is ook meer dan welkom. Het bedrijf maakt maatwerk oplossingen voor de logistieke sector waaronder een WMS pakket. Er wordt

Bekijk vacature »

Backend Developer / Java @ Arnhem

2021-09-21 iSense Backend Developer Java Heb jij ervaring met Java en wil je hierin graag verder ontwikkelen? Wil je aan de slag bij een organisatie die slimme web applicaties maakt die hun klanten verder helpen en samen onderzoeken wat er mogelijk is? Lees dan snel verder en solliciteer! ISVI50910 Organisatie Als Java Developer kom je te werken bij een organisatie die applicaties ontwikkelt voor hun klanten. De klanten zijn zeer uiteenlopend en er wordt samen gekeken naar wat wél kan; het zijn geen standaard applicaties. De projecten doen er echt toe, zo is er recent een applicatie ontwikkeld voor een

Bekijk vacature »

.NET Developer

De vacature Als Software Developer biedt Pulse jou mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen in diverse technieken (X++, .NET, Microsoft Azure). Doorgroeien in de breedte naar een functie op het gebied van SharePoint en/of Business Intelligence behoort tot de mogelijkheden. Pulse heeft een grote diversiteit aan klanten, waar je in een wisselende teamsamenstelling steeds projectmatig werkt aan nieuwe probleemstellingen. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor de strategie, architectuur en oplevering van de klantspecifieke eisen en wensen tijdens de implementatie van Microsoft Dynamics AX/365. Je hanteert hierbij moderne technieken en tools in een objectgeoriënteerde ontwikkelomgeving. Je werkt volgens hoge kwaliteitsstandaarden en

Bekijk vacature »

Full-stack Software Engineer

Wij op zoek naar een enthousiaste Full-stack Software Engineer met gevoel voor creativiteit, structuur, kwaliteit, flexibiliteit en innovatie. Full-stack Software Engineer Jouw uitdaging als Full-stack Sofware Engineer bij ICP ICP heeft vestigingen in Nederland (Hoofddorp), Duitsland (Trier), Polen (Warschau), Tsjechië (Praag) en Zwitserland. ICP heeft een platform voor het autoriseren, verwerken en switchen van transacties ontwikkeld, genaamd Mimas. Dit systeem is ontwikkeld in Visual Studio .NET Framework in C# en voor de databases wordt Microsoft SQL gebruikt. Voor de front-ends wordt ASP.NET/C# gebruikt in combinatie met DevExpress. Daarbij wordt gebruik gemaakt van SOAP/XML en REST/JSON web services die eveneens in

Bekijk vacature »

PHP/Laravel ontwikkelaar

De vacature Als Senior PHP/Laravel ontwikkelaar ga je werken op verschillende projecten voor uiteenlopende klanten in diverse branches. Eén van deze projecten is een next-gen fintech platform die met jouw hulp naar het volgende niveau wordt gebracht. Jouw ervaring en competenties worden ingezet binnen het gehele ontwerp- en ontwikkeltraject. Je ontwikkelt en implementeert nieuwe functionaliteiten binnen een high-load en high-performance omgeving. Hierbij werk je nauw samen met de klant. Je stuurt daarnaast het lokale en internationale team van front- en back-end ontwikkelaars aan. We verwachten dat je in staat bent snel nieuwe zaken op te pakken en eigen te maken.

Bekijk vacature »

Angular Developer

De vacature Heb je een passie voor front-end development met Angular? Ken je Angular van binnen en van buiten en ben je bekend met de valkuilen van Enterprise Applications gemaakt met Angular, dan is deze functie iets voor jou. Als Angular ontwikkelaar ben allereerst een goede en creatieve ontwikkelaar. Bovendien hebben JavaScript, TypeScript, HTML en CSS geen geheimen meer voor jou. In deze functie ben je verantwoordelijke voor de innovatie, realisatie en het beheer van de complexe informatiesystemen voor onze leuke klanten. Hierbij ligt de focus op front-end ontwikkeling werk in Angular, daarnaast beschik je over voldoende kennis van back-end

Bekijk vacature »

Mendix Consultant / Developer @ Utrecht

2021-11-18 iSense Mendix Consultant / Developer Wil je als interne Consultant werken bij een organisatie die volledig Mendix-minded is en het hele ontwikkelproces van analyse, bouwen tot implementatie doen? Reageer dan snel! ISNI48828 Organisatie De organisatie begeeft zich in de retail branche en focust zich op de tak mobiliteit. De organisatie telt ongeveer 3000 medewerkers die verdeeld zijn over meerdere vestigingen in het land. Een deel zit in Brabant en een deel zit in de Randstad. Voor deze functie kan er als standplaats worden gekozen tussen de zowel de regio Utrecht als de regio Breda. Voor nu is het nog

Bekijk vacature »

PHP developer

De vacature Alfion is een klein team van ambitieuze mensen met een passie voor het maken van online diensten en on-premise oplossingen voor onze klanten. Zowel voor onze klanten als voor intern gebruik ontwikkelen wij maatwerk (web)applicaties, veelal op basis van een (custom) framework. Gaat jouw hart sneller kloppen van PHP, Laravel en Javascript? Lijkt het je leuk om mee te bouwen aan webapplicaties en API’s en onze klanten te ondersteunen bij het gebruik hiervan? Misschien ben jij wie we zoeken! Functie eisen Brede kennis van development Gedegen basiskennis van PHP Ervaring in werken met frameworks als Laravel Een sterk

Bekijk vacature »

Full Stack PHP Developer

De vacature Ben jij het technische talent dat in ons jonge, enthousiaste team past? Ben je zo’n programmeur die niet het programmeren als doel stelt, maar juist nadenkt en datgene bouwt wat ervoort zorgt dat we onze klanten zo goed mogelijk kunnen faciliteren in hun klantreis? Heb jij een escape-room mentaliteit om diep in de code te duiken en deze krachtig te verbeteren? Dan is deze functie echt iets voor jou! Wij bieden je een kans in het bedrijf van de toekomst! Als onderdeel van het User Experience Design-team ben jij medeverantwoordelijk voor de technische aanpassingen en onderhoud van CoolSafety.nl

Bekijk vacature »

Java/ Cloud developer @ Amsterdam

2021-11-17 iSense Java/ Cloud developer Do you like DevOps way of working? Are you looking for an exciting opportunity where latest and greatest technologies are applied to solve everyday problems? Would you like to take responsibility in each and every step of software development lifecycle and be a part of a team that create services for the external users? Apply now!!! ISAA51764 Organization You will work in a global financial organization with a head office in the Netherlands. You will be part of one of the most important department which is the payments environment. The organization has a very strong

Bekijk vacature »

Junior Fullstack .NET Developer @ Regio Amsterdam

2021-10-25 iSense Junior Fullstack .NET Developer Ben je onlangs afgestudeerd van een IT-opleiding of heb je nog maar weinig ervaring opgedaan? En wil je toch graag aan de slag als .NET Developer? Lees dan snel verder, want begin januari 2022 starten wij weer met een betaald traineeship waarin jij jezelf kunt ontwikkelen tot een volwaardige Fullstack .NET Developer! ISLE50166 Locatie Amsterdam en omstreken Wat ga je doen tijdens het Fullstack .NET Developer ontwikkeltraject? In januari krijg jij via de Experis Academy een unieke kans om jouw IT-carrière een kickstart te geven en jezelf te ontwikkelen tot Fullstack .NET Developer. Zo

Bekijk vacature »

Full Stack Cloud Developer - Amsterdam

De vacature Valtech is looking for a Full Stack Cloud Developer. Someone who loves working with the newest technologies and is on top of what’s next. Do you have a keen eye for performance, stability and traceability? Are you always seeking the highest quality in code? And aren't you scared away by maintaining and running your own applications on a day-to-day basis, being responsible for (infra-as-code) deployments and aligning with the cloud engineering team to get stuff done? Read on, because we have a match! What will you be doing? As our new Full Stack Cloud Developer, you build and

Bekijk vacature »

.NET Developer (Azure stack)

De vacature Sinds september 2019 staat onze nieuwe, in eigen beheer ontwikkelde, online matchingplatform live! Het voornaamste doel van dit platform is het faciliteren van een “match” tussen vacatures van onze klanten ( > 55.000!!) en onze kandidaten (> 55.000!!). Het matchingplatform draait volledig in Azure stack (CI/CD DevOps) en bestaat onder andere uit React.js front-end, Azure Service Bus, .NET Core, MicroServices, CosmosDb, Azure Search. Het matchingplatform is een belangrijk onderdeel van het complete applicatie landschap van Brisker. Iedere match wordt real-time gesynchroniseerd met ons Penny platform waarin vervolgstappen in het proces zoals verloning en facturatie worden gefaciliteerd. De bouw

Bekijk vacature »
Johan

Johan

02/10/2003 07:57:00
Quote Anchor link
ja, soory( :-| ) bas, maar ik ben overgestapt op een ander systeem(voor een geddelte). Ik geef elke nieuw bericht in mijn gastenboek een nummer, door een variabele data. dat is dus elke bericht een nummer geven, en daardoor heb ik dus ook eeen volgende/vorige script gemaakt ok het uit te lezen in gastenboek.php. Maar nu mijn vraag. Ik weet je kan een bestand verwijderen met unlink();, maar kan je daarmeej ook delen van een betstand verwijderen, dus als ik bijvoorbeeld $data[1] heb en ik wil die verwijderen, kan dat dan met unlink, of heb je daar iets anders voor???

bij voorbaat dank...

PHP hulp

PHP hulp

07/12/2021 17:20:11

B a s
Beheerder

B a s

02/10/2003 08:46:00
Quote Anchor link
als je bepaalde data wilt verwijderen kun je dat doen door het bestand te openen, alles uit te lezen en in een variabele zetten, dan een gedeelte weghalen en de rest weer terug in het bestand schrijven.

Johan

Johan

02/10/2003 15:43:00
Quote Anchor link
mooi bas, maar hoe zet ik dat in een variabele???

ik moet het bestand openen, en dan fread of fgets ofzow??? :-S

ik moet daarna een deel van het bestand verwijderen. met unlink() ofzow??

ik hop dat jij me verder kan helpen(of iemand anders:-))

laterzz...

B a s
Beheerder

B a s

02/10/2003 15:45:00
Quote Anchor link
lees ff de functies fopen(), fgets(), fclose() op deze site ;)

B a s
Beheerder

B a s

Quote Anchor link

B a s
Beheerder

B a s

Quote Anchor link

Johan

Johan

02/10/2003 15:55:00
Quote Anchor link
en hoe delete ik ze dan??

B a s
Beheerder

B a s

02/10/2003 16:22:00
Quote Anchor link
ik weet niet hoe de content van een bestand er uit ziet.. maar je moet dingen herkennen via string manipulation.. str_replace() bijv. of via ereg functies... ik heb geen zin om weer dingen voor je uit te zoeken en te maken en dat jij vervolgens iets anders gaat gebruiken ;)

B a s
Beheerder

B a s

02/10/2003 16:23:00
Quote Anchor link
maar eh.. waarom ben je overgestapt op een ander systeem? dat wat ik je voorgeschreven had werkte toch ook perfect en deed toch ook wat je wou?! :)

Johan

Johan

02/10/2003 16:25:00
Quote Anchor link
ja, idd, maar ik verander met de dag ;-) neej, maar ik von dit toch handiger en zo heb ik ook iets te doen!!!!

maar zou je mij nu dan misschien kunnen vertellen hoe je iets uit een bestand verwijderd???

B a s
Beheerder

B a s

02/10/2003 16:38:00
Quote Anchor link
je opent het bestand dus, je leest alle data eruit, je haalt het gene weg wat jij weg wilt hebben en schrijft de rest weer terug in het bestand :)

Bo az

Bo az

02/10/2003 21:43:00
Quote Anchor link
http://www.phphulp.nl/php/scripts/index.php?cat=2&id=7

Daar heb je wel wat aan, als je,je bestand ook regel voor regel opslaat:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<?

$file
= fopen($bestand,"a");

fputs ($file,"de tekst of variable die je wil plaatsen"."\n"); /*hier gaat het dus om(!) de ."\n" denk er aan dat het een punt is en geen komma!*/

fclose($file);

?>
Gewijzigd op 02/10/2003 21:45:00 door Bo az

B a s
Beheerder

B a s

03/10/2003 09:04:00
Quote Anchor link
die punt hoeft er niet eens perse bij.. de \n kan ook gewoon aan het vorige woord vast :)

Bo az

Bo az

03/10/2003 11:23:00
Quote Anchor link
Ook goed :P maar zo heb ik het geleerd... :)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.