Even een kijkje nemen aub.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: 1 2 volgende »

Leo

Leo

15/05/2006 10:31:00
Quote Anchor link
Hoi,

Ik heb nu de ontwerpen klaar van mijn site:

__________________________________________
De frontpage:
http://www.worldofzelda.com/frontpage_img.jpg

De pagina waar het volledige nieuwsbericht staat:
http://www.worldofzelda.com/newsrating.jpg

De gamepage:
http://www.worldofzelda.com/
__________________________________________

De bovenste 2 zijn nog maar images, ik zit alleen te twijfelen of het reactie balkje wel goed is, want dat wit is nogal onduidelijk lijkt mij :(

Als jullie even alles willen beoordelen graag, tips, opmerkingen alles is welkom :)

Mvg Leo
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 11:05:15
 
Erik Rijk

Erik Rijk

15/05/2006 10:59:00
Quote Anchor link
ziet er erg leuk uit Leo :)
 
Leo

Leo

15/05/2006 11:07:00
Quote Anchor link
Bedankt, alleen ik zie zelf nu meerdere problemen ontstaan, kijk maar in Firefox naar de site. Het menu verschuift dan en de footer verdwijnt :S

En het word nog een hele klus om dit allemaal in css te krijgen, vooral om het overzichtelijk te houden :)
 
Erik Rijk

Erik Rijk

15/05/2006 11:16:00
Quote Anchor link
ik zit om mijn werk en kan niet via FF kijken.
zal zo even achter een linux bak plaats nemen.
 
Leo

Leo

15/05/2006 11:22:00
Quote Anchor link
Maakt niet uit, ik wil gewoon graag weten wat er anders moet/kan kwa design, nu kan ik het nog aanpassen en daarna ga ik het precies omzetten in css (en een paar images slicen zoals de buttons Watch! en Search!)

2e link:

Ik twijfel alleen over het reactie balkje, waar de geberuikersnaam word weergeven, dat is wit en misschien moet dat anders.

En is die informatie wel overzichtelijk? (rechts van het nieuws)
 
- wes  -

- wes -

15/05/2006 11:23:00
Quote Anchor link
@leo , rome is ook niet in 1 dag gebouwd, maar je bent idd goed op weg, ziet er netjes uit!
 
Leo

Leo

15/05/2006 11:38:00
Quote Anchor link
Dat kan ik begrijpen, eerst:
idee
host zoeken
domain kopen
concept tekening maken
lijstje met wat ik wil
idee uitwerken (daar ben ik dus)
omzetten in html & css
scripts schrijven/aanpassen/intergreren
testen browsers
Puntjes op de I
en dan pas reclame maken!

dus ik weet wel ongeveer wat erbij komt kijken (en dan nog voor te stellen dat ik een template voor phpbb2 moet maken/zelf forum schrijven)

Ik kreeg van meerdere uiterst positieve reacties, en dan kirjg ik meer motivatie. Ik heb namelijk nogal snel de neiging om een layout van mezelf af te keuren en weer een andere te gaan maken (er zijn er al 2 de prullebak in -_-)

Maar iig bedankt wes!
 
Wout van der Burg

Wout van der Burg

15/05/2006 12:29:00
Quote Anchor link
zelda ruleert :)
ik heb destijds ocarina of time uitgespeeld (wel met hulp van div. walktroughs anders word je lichtelijk gestoord van de moeilijkheid van sommige opdrachten) op mijn 64 en ik vond dat zo'n stoer spel!

maar je site ziet er goed en overzichtelijk uit!
 
Leo

Leo

15/05/2006 13:26:00
Quote Anchor link
Bedankt, zo te horen zijn er genoeg mensen die vinden dat de site iig overzichtelijk is. NU komt het grootste werk nog, maar ik houd jullie iig op de hoogte! (ik zal toch nog zat hulp nodig hebben ^^)
 
Bart van der veen

bart van der veen

15/05/2006 13:31:00
Quote Anchor link
ziet er goed uit, maar ik heb toch een puntje.
-hij is niet flexibel. dat wil zeggen bij 1024*768 ziet het er schitterend uit, maar bij 800*600 vrees ik het ergste.
 
Leo

Leo

15/05/2006 13:49:00
Quote Anchor link
Dat weet ik, hij is 1000 pixels breed maar tegenwoordig heeft bina iedereen hoger dan 1024 * 768 meestal zelf hoger (de meeste hebben tegenwoordig 17 of 19 inch schermen) en de meeste website's worden tegenwoordig breeder gemaakt, ook omdat het anders lelijk word (teveel ruimte aan de zijkanten)

Dus ik kan tegen die mensen maar 1 ding zeggen:
Pech gehad en zet je resolutie 1 stapje hoger :)

Edit: valt me nu pas op dat hij in 1024 * 768 bijna precies past, ik werk zelf altijd met 1152 * 864 dus dan merk ik het niet.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Leo
 
Michel

Michel

15/05/2006 13:57:00
Quote Anchor link
Jah van mij ook de complimenten hij ziet er hier op mijn flaptop erg goed uit!! netjes hoor!!
 
Mark D

Mark D

15/05/2006 13:59:00
Quote Anchor link
Ziet er zeer goe uit, zo te zien heb je besloten om byebye te zeggen tegen inlog in het menu?
 
Leo

Leo

15/05/2006 14:04:00
Quote Anchor link
Helemaal, ik laat het even weg en maak het gewoon op een pagina. Het forum komt of helemaal onder het 2e menu, of op het witte heel, dus dan kan ik altijd nog beslissne of ik dan de login ernaast doe, of gewoon op 1 pagina maken (is makkelijker voor mij en voor hun)

En login etc. ben ik nog lang niet aan toe, en aangezien dat het menu met <li>de naam van de pagina</li> werkt kan ik het makkelijk aanpassen (de rest is allemaal css of achtergrond plaatjes)

Ik moet eerst maar eens de frontpage maken, en daarna de rest af gaan werken ;)

Maar iig bedankt!
 
Leo

Leo

15/05/2006 14:29:00
Quote Anchor link
Leuk om te weten: http://www.worldofzelda.com/oude.jpg

Dat is me oude :P die nooit af is gekomen (html is er wel maar kan even niet vinden)
 
Stijn Defieuw

Stijn Defieuw

15/05/2006 17:33:00
Quote Anchor link
Leo, ik zal het nog maar eens zeggen, dikke proficiat met je site zit er MOOI uit ;-)
Nu alles mooi in je css krijgen he!

Succes er nog mee!
 
Niels Beckers

Niels Beckers

15/05/2006 18:07:00
Quote Anchor link
Niet veel commentaar enkel

alles is al mooi so
keep up the good work ;-)
 
Leo

Leo

15/05/2006 18:56:00
Quote Anchor link
Tnx, ik ga nu verder met de frontpage maken ^^ en daarna firefox goed krijgen!
 
Jonathan

Jonathan

15/05/2006 19:02:00
Quote Anchor link
je hebt dit waarschijnlijk met photoshop gemaakt en ook gesliced? of iedere afbeelding apart gemaakt en dan zo in je frontpage gezet?
 
Leo

Leo

15/05/2006 19:32:00
Quote Anchor link
Gewoon met photoshop gemaakt, en ik slice alleen de benodigde images die je niet kan maken met css (dus speciale buttons en/of header's)
 
Tim

Tim

15/05/2006 21:07:00
Quote Anchor link
evenals eerder is gezegt: Ziet er goed uit :P
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.