Even een snelle korte vraag

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Hendrik de Jager

Hendrik de Jager

14/07/2010 21:35:23
Quote Anchor link
Heej Mensen,

Ik heb even een hele snelle korte vraag.

Ik ben al een tijdje bezig met Html, Css, Php, Sql.

Sinds kort ook met C# in Visual Studio (Microsoft).

Nu is mijn vraag, mijn website loopt achter een Phpmyadmin (www.mijndomein.nl/phpmyadmin)

Is het nu mogelijk een C# app te schrijven waarmee ik data (gewoon zoals ook met php/sql doe via mijn website) kan uitwisselen met de zelfde database?

Alvast bedankt!
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 08:32:31
 
P Lekensteyn

P Lekensteyn

14/07/2010 21:37:06
Quote Anchor link
Ik ken geen C, maar dit moet mogelijk zijn.
Vraag me niet hoe, daarvoor heb je Google.
 
Jelmer -

Jelmer -

14/07/2010 22:01:11
Quote Anchor link
Dat ligt eraan of je hostingprovider je die toegang geeft. Sommige hostingproviders laten verbindingen van buitenaf direct naar je database toe. Anderen blokkeren dat waardoor alleen je scripts die je upload daar bij die database kunnen.

Als je wel extern toegang hebt, kan je gewoon een MySQL-client bibliotheek pakken, en de functies daarin gebruiken. Als je niet extern toegang hebt kan je de hoop opgeven, of redelijk ingewikkeld bezig gaan met het schrijven van een soort proxy in PHP, zodat je via dat PHP script alsnog extern toegang hebt. (Navicat doet dit)
 
Niels K

Niels K

14/07/2010 22:06:16
Quote Anchor link
Je kunt C# toch aan de database koppelen waaraan op phpmyadmin is gekoppeld?
 
Cornel van der Heiden

Cornel van der Heiden

14/07/2010 23:25:42
Quote Anchor link
Op MSDN van Microsoft is altijd wel wat te vinden. En in een control panel als plesk of directadmin is vaak een functie voor het openstellen van je database voor externe connecties.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.