Even voorstellen en een vraag

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Richard Gijsbertse

Richard Gijsbertse

28/05/2015 17:49:42
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben Richard en niet jullie nieuwste forumlid.
Ik maak al jaren websites, maar dan van de design kant. Dreamweaver, Joomla, Drupal en Wordpress.
Met mijn eigenbedrijfje ondersteun ik particulieren en ondernemers in hun Reclame en ICT behoefte in de ruimste zin des woords.

Ik heb 15 jaar ervaring als Creatief Pre-Press DTPer voor grote bedrijven en reclameburo's en 15 jaar ervaring als MS Netwerkbeheerder/systeembeheerder.

Vraagje:

Een klant van me heeft een website draaien op PHP 5.2 en z'n provider gaat over op PHP 5.6.
Als we de site op 5.6 zetten dan loopt de PHP log vol met meldingen.

Ik heb de klant natuurlijk geadviseerd om de site compleet opnieuw in Wordpress te maken ;-) maar ze willen voorloping nog even met de oude door.

Hoe kan ik dit oplossen?

iemand een suggestie?

Groet Richard.
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 22:18:10
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/05/2015 17:57:14
Quote Anchor link
Lekker door laten lopen op zijn eigen risico. Eventueel als je de hosting bent gewoon een deadline stellen waarop je PHP 5.2 echt de laan uit gaat schoppen. Je wilt immers geen verouderde software draaien die veiligheidslekken kan bevatten.
 
Richard Gijsbertse

Richard Gijsbertse

28/05/2015 18:01:40
Quote Anchor link
Ik neem aan dat de "oude" PHP code nalopen en vernieuwen een immens karwei gaat worden?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/05/2015 18:46:07
Quote Anchor link
Ik heb geen inzicht in de code en hoeveel PHP-bestanden het zijn, dus of het een grote ingreep ik durf ik niet te zeggen. Maar ik raad gewoon aan om dit op een lokale server met PHP 5.5 of 5.6 uit te testen, en vervolgens te kijken hoe het script functioneert met:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?php
error_reporting(E_ALL);
ini_set('display_errors',1);
?>