Expert gezocht om een javascript chatbox te bouwen voor mn website

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Leonie van den Haak

Leonie van den Haak

07/01/2012 00:28:24
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben op zoek naar iemand die voor een schappelijke prijs een javascript chatbox kan bouwen voor een website php5 met simplepress forum.
Belangrijk is dat deze past in de sidebar als widget en ook als popup kan worden gebruikt. Tevens dat het gekoppeld is aan de inlog van de website zodat alleen leden kunnen posten en van de leden ook direct de nickname zichtbaar is.

Verdere details zullen we bespreken als er iemand is die mij kan/wil helpen.
Hoor het graag.

groetjes,
Leonie
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 13:54:14
 
Leonie van den Haak

Leonie van den Haak

11/01/2012 14:51:20
Quote Anchor link
niemand die hier iets vanaf weet?
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

11/01/2012 15:03:51
Quote Anchor link
Hallo Leonie,

Je vacature is niet helemaal in Den Haak ;)
Graag aanpassen volgens de criteria.
 
Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

11/01/2012 15:24:24
Quote Anchor link
Je bedoelt zo'n popup schermpje als de chat op hyves of facebook ?
Gewijzigd op 11/01/2012 15:26:06 door Marco PHPJunky
 

11/01/2012 15:27:39
Quote Anchor link
Leonie van den Haak op 07/01/2012 00:28:24:
Hallo,

Ik ben op zoek naar iemand die voor een schappelijke prijs een javascript chatbox kan bouwen voor een website php5 met simplepress forum.
Belangrijk is dat deze past in de sidebar als widget en ook als popup kan worden gebruikt. Tevens dat het gekoppeld is aan de inlog van de website zodat alleen leden kunnen posten en van de leden ook direct de nickname zichtbaar is.

Verdere details zullen we bespreken als er iemand is die mij kan/wil helpen.
Hoor het graag.

groetjes,
Leonie


Ik heb 80% van dit idee al gemaakt.
PM voor een voorbeeld.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.