Export orders woocommerce naar xml, parse sku X qty - wp all export

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Kevin p

kevin p

07/11/2019 18:26:57
Quote Anchor link
Hi all,

Ik heb een vraag mbt het exporteren van orders in Woocommerce, met WP all export, naar XML format.

Ik heb een custom xml aangemaakt welke bijna goed is.

Stel iemand besteld 1x Item_X, en 2x Item_Y


Dit is de custom xml:

Quote:
...
<products>
<artnr>{sku}</artnr>
<Quantity>{Quantity}</Quantity> <<< //even als test
</products>
...



En het resultaat is vervolgens:

Quote:
...
<products>
<artnr>Item_X</artnr>
<artnr>Item_Y</artnr>
<Quantity>1</Quantity>
<Quantity>2</Quantity>
</products>
...




Maar ik zou graag zo'n resultaat willen hebben:
Dus als de quantity 2 (of anders is) dan het aantal keer het artikel geparst...

Quote:
...
<products>
<artnr>Item_X</artnr>
<artnr>Item_Y</artnr>
<artnr>Item_Y</artnr>
</products>
...



Is hier een function voor nodig, of kan ik het op andere manieren proberen zoals:


Quote:
<artnr>[FOREACH({Quantity})]{@SKU}[ENDFOREACH]</artnr>

OF

function aantal_product_sku($sku) {
foreach ($sku as $item) {
echo "$item\n";
$sku[] = $item;
}
print_r($sku);
}



Ik hoop dat iemand mij kan helpen, en met dit antwoord weer andere :)

Mvg,
Kevin
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 18:17:31
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

07/11/2019 20:55:24
Quote Anchor link
Zet je echt letterlijk X keer een artnr in die XML als die X keer besteld wordt? Ik zou eerder een soort van <product> tag verwachten, met hierin een artikelnummer en -aantal. Moet deze XML aan een bepaald formaat/specificatie voldoen? Dat zal dan bepalen hoe de XML gevuld dient te worden.
Gewijzigd op 08/11/2019 13:51:56 door Thomas van den Heuvel
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.