Extra data tonen in foreach multisort array

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Harold asdasdasdasdasdas

Harold asdasdasdasdasdas

11/09/2019 10:54:44
Quote Anchor link
Goedemorgen,

Ik ben nog nieuw hier, ging iets niet lekker bij het aanmaken van het account dus let niet op de achternaam :(

Ik had al eerder ergens voor hulp gezocht maar ik kom er niet uit. Ik heb de volgende code: Zie hastebin link:
https://hastebin.com/kuyacuhuhe.xml

De data die ik nu heb verzameld wordt op deze manier getoond:

1 - Naam 1
0.784
2 - Naam 2
0.423
3 - Naam 3
0.343

Werkt allemaal prima maar nu is er nog meer data bij gekomen die ik moet verwerken en op de juiste manier moet tonen maar ik kom er niet aan uit.

Dit stukje code is de nieuwe data:
$shortcode = do_shortcode("[rwp_users_rating_stars id='0' post=\"$page\"]");

Dit is een shortcode en de $page; variable is de pagina ID zodat de juiste data getoond wordt.

Hoe krijg ik deze data op een goede manier in mijn 2e foreach loop zodat het resultaat er als volgt uit ziet:

1 - Naam 1
0.784 -> Datashort code 1
2 - Naam 2
0.423 -> Datashort code 2
3 - Naam 3
0.343 -> Datashort code 3

Normaliter kom ik er wel uit maar ik ben nog helemaal nieuw om op deze manier array's uit te lezen en te sorteren dus ben het spoor even bijster hoe ik dit op een goede manier kan doen.

Alle hulp is welkom:)
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 14:19:23
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/09/2019 09:41:44
Quote Anchor link
Kun je de code ook hier tonen tussen code UBB-tags? Dan hebben we andere er ook nog wat aan als Hastebin offline gaat of opruiming houdt.
Gewijzigd op 19/09/2019 09:42:21 door - Ariën -
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

19/09/2019 17:40:15
Quote Anchor link
Harold asdasdasdasdasdas op 11/09/2019 10:54:44:
ging iets niet lekker bij het aanmaken van het account dus let niet op de achternaam :(

Dit zou je op het bugs subforum kunnen melden. Zitten er toevallig aanhalingstekens en/of andere speciale karakter in jouw achternaam?

Ontopic: geen idee wat al die code verder doet, maar als je wat "patroonherkenning" doet zou je de extra informatie hier toch gewoon bij kunnen breien?

Verander regel 34 in:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
$data[] = array('name_provider' => implode(', ', $name_provider), 'gemiddeld_totaal' => $gemiddeld_totaal, 'shortcode' => $shortcode);


Voeg na regel 37 het volgende toe:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
$shortcodes = array_column($data, 'shortcode');


Waarschijnlijk moet je dat ook toevoegen in de sorteerregel van regel 38, of misschien ook niet, maar ik weet dan niet of gegarandeerd is of de indexes van de shortcodes meeveranderen dus dat zul je even moeten uitzoeken.

En dan dus voor weergave in regel 44 haal je weer dezelfde truuk uit:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
echo $counter.$name_providers[$key] . '  <br/> '  . $gemiddelde.' -> '.$shortcodes[$key].'<br/>';


Ik denk dat je hier al een eind mee komt.
Gewijzigd op 19/09/2019 17:57:43 door Thomas van den Heuvel
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.