extra spatie invoegen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Mendix Developer

Functie Wat ga je doen als Mendix Developer? We leven in een wereld die snel ontwikkelt en veranderd, ook nemen bedrijfsbelangen toe en blijken risico’s moeilijker in te schatten, daarom wij op zoek naar Junior, Medior en Senior Developers die bedrijven kunnen helpen met hun screeningproces en zorgen dat deze efficiënt en 100 procent AVG compliant is. Het concept achter Mendix is duidelijk. De klant heeft een vraag/probleem. Dit kunnen we door middel van slimme software oplossen. In plaats van te werken met de nieuwste technieken en tools, wordt er gekozen voor het implementeren en maken van software dat op

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière, door meteen mee te bouwen aan de digitale aspecten van Coolblue. Wat doe je als Junior PHP Developer bij Coolblue? Als Junior PHP Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen om te groeien als Junior Developer. Op dat moment komt je wil om steeds te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te kunnen maken. Je sterk analytisch vermogen komt dan ook goed

Bekijk vacature »

Microsoft Acess Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Software Developer, en komen de volgende kennisgebieden jou niet vreemd voor: MS Acces, C# & SQL? Vind jij het daarnaast leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een bijzondere branche? Lees dan snel verder! Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te

Bekijk vacature »

Front-end developer Consultancy in teamverband wer

Functie Het team bestaat uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers. Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren Front-end of Fullstack developer die samen met de consultants aan de slag gaat om de business requirements te vertalen naar technische oplossingen. Los van het finetunen van extenties, help je bij het configureren van bijvoorbeeld een mobiel bankieren app. Hierin ben je van A tot Z betrokken en zie je bijvoorbeeld ook toe op de uitvoering van testen. Je expertise wordt optimaal benut en je krijgt verschillende kansen om deze uit te breiden door met verschillende innovatieve technologieën aan

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET Developer start jij in een team met 15 developers. In het team is er genoeg senioriteit om ervoor te zorgen dat jij de juiste begeleiding krijgt. Jij begint als eerst alle software pakketten en processen eigen te maken. Vervolgens ga jij deze software programmeren, onderhouden en testen. Ook ga jij research doen naar nieuwe mogelijkheden en zoek jij uit hoe je dit kan implementeren. Jullie werken intern op project basis en afhankelijk van het project werken jullie wel of niet iedere ochtend met een standup. Je gaat als Full stack developer aan de slag en gaat

Bekijk vacature »

Medior Mobile Developer iOS Amsterdam

Functie What will you be doing as Mobile Developer? As an iOS app developer you will work in a multidisciplinary team of app developers, web developers and designers. You will work on world-class apps that will be used by thousands of people. There is a lot of room for self-development on a technical and personal level. Together with the rest of the team you develop in the newest techniques and you go for the best quality. We work with Kotlin Multiplatform Mobile to develop hybrid apps and we guarantee quality with peer reviews, unit testing and we use a CI/CD.

Bekijk vacature »

Senior Cobol Applicatieontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving In de applicatie ETM

Bekijk vacature »

Front end developer React Sportgames

Functie Als Front end developer ga jij aan de slag bij een gave en bekende organisatie op het gebied van sportgames. Jij gaat aan de slag in een scrumteam met 6 developers die gepassioneerd en actief bezig zijn om spelers kwalitatieve en mooie spelervaringen aan te bieden. Als scrumteam werken ze in drie wekelijkse sprints en begin je iedere ochtend met een stand-up. Als Front end developer werk jij bij deze organisatie voornamelijk met Javascript, html, css en React. Er wordt veel gebruikt gemaakt ook van C#, Docker en Kubernetes. Het team hecht veel waarde aan het leveren van hoogwaardige

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Je richt je op het doorontwikkelen en herstructureren van het platform; Je werkt in teamverband en zelfstandig aan uitdagende projecten voor verschillende klanten; Softwareontwikkeling middels C# .NET; Je staat in contact met verschillende opdrachtgevers om de klantwensen te bespreken en deze vervolgens te ontwikkelen; Verbeteren van bedrijfsprocessen; Implementaties. Hier ga je werken Als .NET Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet

Bekijk vacature »

PHP ontwikkelaar

Functie Met een complex en uitgebreid e-commerce platform, een eigen PIM-systeem en eigen scan applicatie – krijg jij dagelijks te zien hoe jouw werk gebruikt wordt door miljoenen gebruikers. En we staan qua development pas in de startblokken, aangezien er nog meerdere projecten op de plank liggen te wachten! Ons huidige development team bestaat uit 8 programmeurs. Er wordt dagelijks gereflecteerd op geschreven code, Scrum taken en kennisdelen onderling is een must. Onze voertaal binnen ons team is Engels, dit omdat wij twee internationale collega’s hebben. Ons huidige “IT Landschap” bestaat voornamelijk uit allerlei losse onderdelen die individueel, maar ook

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Ontwikkelen van herbruikbare componenten; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als junior .NET Developer kom je terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als junior .NET Developer werk je aan het ontwikkelen van verbeterde

Bekijk vacature »

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed leesbaar is. Je maakt voor bedrijven op maat

Bekijk vacature »

SQL ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een gave werkgever in regio Breda zijn wij per direct op zoek naar een SQL ontwikkelaar/ functioneel consultant. Hier wordt jij mede verantwoordelijk voor zowel de design en implementatie van SQL-databases als voor het verstaan van de processen van klanten naar het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt als volgt uit te zien: Je test de ontwikkelde oplossingen om er zeker van te zijn dat deze voldoen aan de functionele specificaties en de behoeften van de organisatie; Je ontwerpt, ontwikkelt en implementeert SQL-databases om de data behoeften van de organisatie te ondersteunen; Je stelt op

Bekijk vacature »

Back-End Web Developer

Als Back-End Web Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als Back-End Web Developer bij Coolblue? Als Back-End Web Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Als backend developer weet je de weg in PHP, kan je in Typescript een microservice op zetten of ben je bereid om dit te leren. Ook Web Backend Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen PHP

Bekijk vacature »
Dolf houwing

dolf houwing

08/08/2011 13:12:45
Quote Anchor link
In onderstaande code wil ik voorafgaand aan de tweede 8 een extra spatie toevoegen om beide laatste regels recht onder elkaar te krijgen op de website. Heb al verschillende tips uit dit forum geprobeerd, maar als beginner lukt mij dat niet. Wie helpt mij even?


$this->addElement('radio', 'amount1', array(
'required' => true,
'label' => 'Bedrag',
'multiOptions' => array(
'17.95' => '€ 17,95 -een jaar',
' 8.95' => '€ 8,95 -een half jaar',
),
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 18:49:50
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

08/08/2011 14:02:06
Quote Anchor link
Quote:
Heb al verschillende tips uit dit forum geprobeerd, maar als beginner lukt mij dat niet. Wie helpt mij even?

Zoals welke?
 
Benny Lava

Benny Lava

08/08/2011 14:11:14
Quote Anchor link
Om een spatie toe te voegen ala HTML is met  
Weet alleen niet of je handler er mee om kan gaan die je gebruikt.
 
Dolf houwing

dolf houwing

08/08/2011 14:21:58
Quote Anchor link
Heb wat geexperimenteerd met <pre> met &nbsp; en met echo, maar waarschijnlijk niet op de juiste plaats gezet, of onvolledig. Hoop dat iemand dat even in mijn meegestuurde code plaatst. Als ik het dan test kom ik er wel echter of mijn handler er mee om kan gaan.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

08/08/2011 14:59:08
Quote Anchor link
Ik denk dat je dit kunt doen:

$this->addElement('radio', 'amount1', array(
'required' => true,
'label' => 'Bedrag',
'multiOptions' => array(
'17.95' => '€ 17,95 -een jaar',
' 8.95' => '€ &nbsp;8,95 -een half jaar',
),

Ik vind het persoonlijk overigens geen goede manier om extra spaties te gaan toevoegen aan waardes. Het gaat hier om een opmaakprobleem, dus daar zou ik dan ook de oplossing gaan zoeken. (Denk bijvoorbeeld aan het opsplitsen van de waardes en dan links uitlijnen.) Maar voor nu is dit de snelste oplossing.
 
Dolf houwing

dolf houwing

08/08/2011 15:21:58
Quote Anchor link
Bedankt voor de tip. Deze mogelijkheid had ik als eerste geprobeerd en nu even weer natuurlijk. De code komt echter als tekst op de pagina en wordt niet uitgevoerd.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

08/08/2011 17:01:23
Quote Anchor link
Hoe toon je de waardes uit de array op je scherm? Welke code gebruik je daarvoor?
 
Dolf houwing

dolf houwing

08/08/2011 17:20:25
Quote Anchor link
Mijn pagina begint met :

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?php

class Profile_Form_Member_Register extends Zoul_Form
{
    public function init()
    {

        $this->addElementPrefixPath('ZExt_Validate', 'ZExt/Validate/', 'validate');

Daarna komen er een aantal blokjes: $this->addElement zoals het opgestuurde stukje.
Ben beginner, maar hoop toch je vraag beantwoordt te hebben, anders: stupid me!
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

08/08/2011 17:55:46
Quote Anchor link
Stupid you dan maar! ;-)

Je schrijft dat je een beginner bent, maar ondertussen ben je wel bezig met classes en zo te zien een framework waarvan je de werking totaal niet snapt. Is dat niet een beetje te hoog gegrepen?

En met mijn vraag bedoelde ik op welke manier de gegevens uit de array ge-echoot worden... maar waarschijnlijk heb je nu geen idee waar ik het over heb :-)
 
Dolf houwing

dolf houwing

08/08/2011 17:59:07
Quote Anchor link
Nee, inderdaad. Even uitleggen: de website is door een ander gemaakt, maar ik probeer simpele dingen in het onderhoud en voor aanpassingen zelf te doen, omdat ik het steeds interessanter ga vinden!
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

08/08/2011 18:23:43
Quote Anchor link
Dat je het steeds interessanter gaat vinden is prima natuurlijk :)
Lees anders eens een basis tutorial, bijvoorbeeld: http://www.phptuts.nl/view/39/
 
Dolf houwing

dolf houwing

08/08/2011 18:32:45
Quote Anchor link
Lijkt me voor mij een erg nuttige tutorial, ga vanavond er al mee aan de slag, maar of ik daarin de oplossing van mijn vraag vind?
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

08/08/2011 19:48:52
Quote Anchor link
Het gaat er niet om of je de oplossing vindt... het gaat erom dat je PHP leert begrijpen zodat je zelf op zoek kunt gaan naar de oplossing ;)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.