Facebook Post naar pagina vanaf een webserver

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

SAP HANA Developer

SAP HANA Developer Utrecht Technology 13th month pay & Holiday allowance Bonus Program 26 holidays Training & Learning opportunities Laptop & Smartphone 32-40 hours p.w. Are you looking for the opportunity to become "the expert" when it comes to Business Intelligence, Data Analysis, Data Visualization and Data Management within a SAP environment? Then a role as a SAP HANA Developer is the job for you!Your jobYou contribute to the development, delivery and maintenance of business intelligence solutions based on the latest SAP technology. You improve the HANA platform for customers and you work on innovative applications that organizations are keen

Bekijk vacature »

Huursector zoekt PHP medior/senior (Symfony) devel

Functieomschrijving Als PHP developer werk je aan hun platform binnen een multidisciplinair Scrum team. Je gaat samenwerken met andere developers binnen een multidisciplinair Scrum team. Jouw werkzaamheden richten zich voornamelijk op de Backend met Symfony. Je zorgt ervoor dat grote hoeveelheden data goed verwerkt worden. Dat doe je door een oplossing te bedenken in kleine hoeveelheden die snel worden gereleased. Dat doe je ook middels cloud met technieken als Docker en Kubernetes. In de rol van developer krijg je veel vrijheid om samen met je team te zoeken naar goede oplossingen dus je krijgt de mogelijkheid om te experimenteren met

Bekijk vacature »

Cloud Software Developer

Als Cloud Software Developer ga je aan de slag met onze SaaS-dienst Zorgplatform. Voor de ontwikkeling hiervan gebruiken wij Microsoft technologie. Zie jij dit als een uitdaging? Lees dan verder! Jouw baan Als Cloud Software Developer ga je werken aan ons Zorgplatform. Dit is een veilige service die uitgebreide ondersteuning biedt voor transmurale samenwerking. Wij ontwikkelen dit in C# in een ASP.NET Core framework. Je gaat aan de slag met het opzetten van microservices voor de verschillende processen die Zorgplatform ondersteunt. Je maakt bijvoorbeeld de integratie voor het inkijken van het medisch dossier mogelijk aan de hand van toelatingen, geregistreerd

Bekijk vacature »

Full stack software .NET C# developer, domotica me

Voor een bedrijf in de regio Hendrik Ido Ambacht zijn we op zoek naar een fullstack .NET C#developer. Het gaat hier om een bedrijf dat systemen ontwikkeld die via domotica oplossing bieden voor maatschappelijke instellingen. Zo verwerken hun systemen meldingen waarover ze rapporteren, maar ook zorgen ze voor de automatisering van toezicht. Het systeem bestaat uit apps, web interfaces, backend en BI rapportage tools. Het gaat het hier om een MKB bedrijf van circa 70 mensen met een team van 5 developers. Bestaande uit hardware, embedded en backend developers. Momenteel is er daarom sterke behoefte aan iemand die zowel back-

Bekijk vacature »

C# developer

Op zoek naar leuke collega's waarmee je kunt lachen, gave projecten en een ambitieuze werkgever die heel goed voor je zorgt? Aangenaam: Profit4Cloud! Wij zijn nu met 55 collega's en werken sinds 2015 vanuit 5 vestigingen aan mooie projecten met een fijne groep collega's die allemaal maar één ding willen: mooie en slimme software-oplossingen ontwikkelen met de nieuwste technieken. We zijn goed bezig en zijn daarom op zoek naar versterking: Medior C# developers. Ben jij de Medior C# developer die enthousiast wordt van mooie projecten waar binnen jij een belangrijke rol speelt? Dan is Profit4Cloud jouw 'place-to-be'! Als Medior C#

Bekijk vacature »

Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar

Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar Actief Wat ga je doen? Als Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar kom je te werken bij onze gerenommeerde klanten op projecten of opdrachten van omvang en formaat. Je bent verantwoordelijk voor het omzetten van functionele specificaties naar een technisch ontwerp, het ontwerp van programmaspecificaties voor toepassingen, de realisatie van (gewijzigde) programmaonderdelen en databestanden van toepassingen en de technische systeemtest van applicatietoepassingen. Daarnaast geef je vorm aan webpagina’s en applicaties, stel je gebruikersdocumentatie op en verleen je ondersteuning bij het oplossen van productiefouten. Tevens ben je verantwoordelijk voor het samenstellen en onderhouden van de applicatie c.q.

Bekijk vacature »

BI Ontwikkelaar

Ben jij gek op het verzamelen en analyseren van informatie? En wil je met deze passie graag zorgorganisaties meer inzicht verschaffen? Lees dan snel verder. Jouw baan Als BI ontwikkelaar Datawarehouse help je zorgorganisaties bij het inzichtelijk maken en grafisch presenteren van hun data. De ene dag werk je aan rapportages en kubussen, een dag later spreek je af met je collega’s om je in een ingewikkeld zorgproces te verdiepen. Je verwerkt informatiewensen samen met onze ontwikkelaars in de software. Afwisselend en uitdagend, want je werkt aan meerdere projecten tegelijk. Wat voor projecten? Dat stemmen we zoveel mogelijk af op

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer / C++ / Projecten / Le

Functieomschrijving Word jij enthousiast van Embedded Software ontwikkeling in een state-of-the-art omgeving met technieken als C / C++ en Embedded Linux? Wil jij graag op het hoogste niveau werken? Lees dan gauw verder! Het ontwikkelen van Embedded Software met technieken als C en C++. Zorgen dat applicaties van jouw collega's perfect communiceren met de hardware. Platforms als Embedded Linux, OSless en RTOS systemen. Opstellen en uitwerken van requirements. Ondersteunen van je Project Manager (bijv. het uitwerken van ontwerpen, helpen bij een update voor de klant) Ondersteunen van junior collega's met jouw kennis en ervaring. Functie-eisen Een ervaren Embedded Software Developer.

Bekijk vacature »

Junior/Medior PHP Developer

Junior/Medior PHP Developer Startdatum Per direct Regio Regio Roermond Dienstverband Fulltime, 32-40 uur Het gaat om een structurele baan op basis van werving en selectie waarbij je direct bij onze opdrachtgever op contract gaat. Beschrijving organisatie: Onze opdrachtgever ontwikkelt inmiddels al bijna 15 jaar websites, -shops en -applicaties voor klanten door het hele land in veel verschillende branches. Dit doen ze met een gezellig, enthousiast en gedreven team. Functie omschrijving: Heb jij zin om mee te denken en werken aan gave innovatieve webapplicaties? Om mee te helpen om onze websites en -shops nog beter te maken? Websites, -shops en webapps

Bekijk vacature »

Salesforce Developer

Ben jij die SalesForce Professional die op zoek is naar het verder ontwikkelen van een nieuw geavanceerd service platform? Wil jij een bijdrage leveren aan ons bedrijfskritische systeem met duizenden gebruikers? Dan heb je wellicht interesse in de positie van: Salesforce Developer 32 - 40 uur Over de positie: Binnen Oranje Groep BV hebben wij een nieuw servicemanagementsysteem. Je bent verantwoordelijk voor het ontwerpen en doorontwikkelen van serviceprocessen, zodat deze van het begin tot het eind optimaal verlopen. Hierbij vertaal je werkprocessen naar softwareoplossingen om tot duidelijke application requirements te komen. Je komt te werken op onze modern nieuw ingerichte

Bekijk vacature »

Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar

Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar Actief Wat ga je doen? Als Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar kom je te werken bij onze gerenommeerde klanten op projecten of opdrachten van omvang en formaat. Je bent verantwoordelijk voor het omzetten van functionele specificaties naar een technisch ontwerp, het ontwerp van programmaspecificaties voor toepassingen, de realisatie van (gewijzigde) programmaonderdelen en databestanden van toepassingen en de technische systeemtest van applicatietoepassingen. Daarnaast geef je vorm aan webpagina’s en applicaties, stel je gebruikersdocumentatie op en verleen je ondersteuning bij het oplossen van productiefouten. Tevens ben je verantwoordelijk voor het samenstellen en onderhouden van de applicatie c.q.

Bekijk vacature »

Systeembeheerder Linux

Kom werken bij Bakker&Spees! Werken bij Bakker&Spees betekent werken in een innovatief, op de bouw en infrastructuur georiënteerd IT-bedrijf met een zelfsturend team van 40 medewerkers. Omdat we flink gegroeid zijn en we te maken hebben met steeds meer eisen, zoals ISO certificering, hebben we bij systeembeheer behoefte aan een extra paar handen. Wat ga je doen: Als systeembeheerder Linux variëren je taken van het beheer van de mailserver en de pbx, het configureren van Vlans op switches en routers tot het automatiseren van de configuratie van een PostgreSQL cluster met behulp van Ansible. Maar ook het ondersteunen van je

Bekijk vacature »

.NET Developer Zorg-ICT

Wil jij met ChipSoft impact maken in de zorg met jouw technische kennis als Software Developer? En lijkt het jou uitdagend om innovatieve software te ontwikkelen met de laatste Microsoft-tools en technieken? Wat doe jij als Software Developer? Je bent verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen, ondersteunen en onderhouden van jouw eigen module. Dit gaat om complexe ICT-producten die feilloos moeten functioneren binnen de complexe omgeving van een zorgorganisatie. Je werkt zelfstandig of in teamverband. ChipSoft maakt gebruik van een zelf ontwikkeld multi-tier framework. Tijdens een interne opleiding brengen wij je snel bij hoe je binnen deze architectuur je ontwikkelkunsten kunt

Bekijk vacature »

Ervaren .NET C# ontwikkelaar, inhouse, complex maa

Ben je als ervaren ontwikkelaar op zoek naar een analytische omgeving? Waar hoogopgeleiden en ervaren collega’s jouw kennis naar een hoger niveau kunnen tillen? Waar je met een leuk team samen aan innovatieve producten werkt? Dan zou de deze organisatie wel eens goed bij je kunnen passen. Voor een organisatie in Delft zoeken we momenteel een ervaren .NET C# ontwikkelaar. De organisatie richt zich op innovatieve en complexe maatwerk systemen met een maatschappelijke raakvlak. Hierbij moet je (afhankelijk van je niveau) mee kunnen denken met functionele en architectonische vraagstukken. De projecten kunnen uiteenlopend zijn en het is maar net wat

Bekijk vacature »

C# (WPF) developer gezocht, omgeving Ridderkerk

Voor een softwarebedrijf in de omgeving van Ridderkerk, dat zich richt op een specifieke branche binnen de logistieke sector, zijn we op zoek naar een .NET C# developer met bij voorkeur kennis van WPF en MVVM. Het gaat hier om een bedrijf van circa 20 mensen met een informele leuke bedrijfscultuur en korte lijnen. Er werken meerdere .NET developers maar het team waarbinnen je komt te werken bestaat uit 3 .NET C# developers. Het product waar je aan werkt is bedrijfskritisch en wordt 24/7 gebruikt. Het is een innovatief product dat recentelijk in de markt is gezet maar waar nog

Bekijk vacature »
Frank Catry

Frank Catry

03/08/2016 09:47:21
Anchor link
Hallo,

ik ben aan het sukkelen om een post op een FB pagina te plaatsen.
Blijkbaar zit ik in de knoei om het juiste token te vinden om vanaf een webserver te gebruiken.
Wat ik wil doen is wanneer een nieuw record in mijn MySql database komt te staan de data / foto's naar een FB pagina gepost worden.

Dit is mijn testcode :

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
<?php

session_start();

$app_id='123';
$app_secret='4567';
$app_page_id='8910';
$access_token = 'EAACEdEose0cBABt1ZCMP1lnrlZBHLfGNFe9nK5ZAXu4bTMc5ZAwNv4ewtAJixxX0qz2cqcJrAwAUhfg1c2FXgomZBH4Ix0tQSQMZAnIbvVNpxeDQmY02Au1UWWeG0w3IAs86DaJFAQepJHMsFXr7Q4RYu1sLX28EZABW6u360ZAlCPRTvGwvmnIA';
$appsecret_proof = hash_hmac('sha256', $access_token, $app_secret);

require_once($_SERVER['DOCUMENT_ROOT']."/assets/includes/facebook/autoload.php");

$fbData = array(
    'app_id' => $app_id,
    'app_secret' => $app_secret,
    'appsecret_proof' => $appsecret_proof,
    'default_graph_version' => 'v2.7',
    'page-id' =>  $app_page_id,
);

//print_r($fbData);

$fb = new Facebook\Facebook($fbData);

$params["message"] = 'FRANKS TEST';
$params["link"] = 'http://www.autos-motos.net';
$params["picture"] = '';
$params["description"] = 'Test van mezelf';
$params["appsecret_proof"] = $appsecret_proof;
$params["page-id"] =  $app_page_id;

// post to Facebook
try {
  $response = $fb->post('/me/feed', $params, $access_token);
}
catch(Facebook\Exceptions\FacebookResponseException $e) {
  echo 'Graph returned an error: ' . $e->getMessage();
  exit;
}
catch(Facebook\Exceptions\FacebookSDKException $e) {
  echo 'Facebook SDK returned an error: ' . $e->getMessage();
  exit;
}

$graphNode = $response->getGraphNode();

echo 'Posted with id: ' . $graphNode['id'];

?>

Dit is dit fout : Graph returned an error: Invalid appsecret_proof provided in the API argument

Als ik zoek op internet zou ik hiervoor een page token nodig hebben. Vraag is hoe kan men deze programmatorisch bekomen. Heeft soms iemand een voorbeeld?

Alvast bedankt - Frank.
Gewijzigd op 07/08/2017 08:30:55 door - Ariën -

PHP hulp

PHP hulp

31/05/2020 01:32:14

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

03/08/2016 09:49:37
Anchor link
Ik vermoed dat je een verkeerde 'secret code' gebruikt.
Deze tutorial kwam ik tegen, ik weet niet hoe actueel het nog is, maar het zou kunnen werken.

Het vergt wel enig handwerk om een code op te zoeken in je API Dashboard van FB.
Gewijzigd op 03/08/2016 09:50:15 door - Ariën -

Ramon van Dongen

Ramon van Dongen

03/08/2016 09:50:48
Anchor link
Moet je die secret code niet eenmalig opvragen/aanmaken bij FB?

Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

03/08/2016 10:46:55
Anchor link
Ramon van Dongen op 03/08/2016 09:50:48:
Moet je die secret code niet eenmalig opvragen/aanmaken bij FB?

Zeker. Je moet naar https://developers.facebook.com/apps/ gaan en daar een app aanmaken. Je krijgt dan een persoonlijke app-secret en een app-id. Van Een een accesstoken is volgens mij geen sprake... Waar heb je dat scriptje vandaan en is dat niet heel erg oud?

Kijk eens of dit iets voor je is: https://developers.facebook.com/docs/sharing/webmasters

Frank Catry

Frank Catry

03/08/2016 11:29:44
Anchor link
De App is geregistreerd, een product (Facebook toegang) toegevoegd, instellingen staan juist voor OAuth login. Ik kan ondertussen een token genereren in FB Dev. Maar das maar 2 uur geldig. Als ik probeer van dit token een Extend token te maken krijg ik fout dat ik dit niet kan maken vanaf mijn IP nummer. Misschien moet dit vanaop de server. Mijn IP is nochtans toegevoegd in de App. Het script werkt nu reeds, dus is oké. Nog even doorzoeken hoe ik een Extended token kan bekomen.

Daniel van Seggelen

Daniel van Seggelen

07/08/2017 06:38:51
Anchor link
Ik heb dit probleem maar ik post naar een facebook bussiness page:

$response = $fb->post('/234234234/feed', $params, $access_token);

i.p.v me, maar ik een page_id ervan.
Dit werkt,maar de access token is mij als user, ik wil graag als access token de business page hebben.
Ik wil niet dat ik als user die post maak, maar dat de pagina zelf die post maakt.

als ik dat doe, dan krijg ik: Graph returned an error: Invalid appsecret_proof provided in the API argument

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

07/08/2017 08:29:04
Anchor link
Zullen we hier verder gaan?

https://www.phphulp.nl/php/forum/topic/soacial-media-gratis-api-voor-mijn-blogs/101455/last/

Dan sluit ik dit oude topic voor de overzichtelijkheid.
Gewijzigd op 07/08/2017 08:30:30 door - Ariën -

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.