Facebook Post naar pagina vanaf een webserver

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Developer / Techneut / Oracle APEX / Ondernemend

Functieomschrijving Ben jij een echte Techneut die het leuk vindt om in verschillende talen te ontwikkelen waarbij je als Ontwikkelaar te maken krijgt met 500 TB aan storage? Lees dan snel verder! Verbeteren van bestaande product; Ontwikkelen nieuwe modules; Achterhalen requirements bij de klanten; Installatie op locatie; Verwerken van maatwerk verzoeken. Functie-eisen Hbo-werk- en denkniveau; Minimaal 3 jaar relevante werkervaring; Kennis en ervaring van Oracle, het liefst Apex; Je bent bekend met Elasticsearch; Je bent ondernemend en communicatief vaardig. Bedrijfsomschrijving Binnen deze organisatie zal je terecht komen in een team van 7 techneuten. Wat al deze techneuten kenmerkt, is dat

Bekijk vacature »

Junior .NET C# developer gezocht, Dordrecht

Ben je een .NET C# developer die in Dordrecht woont, of in de omgeving hiervan, en op zoek is naar een nieuwe baan? Bij een bedrijf met betrokken collega’s, die elkaar graag helpen, binnen een informele cultuur? En aan een succesvol product wilt werken dat constant verder ontwikkeld wordt? Voor een bedrijf in Dordrecht zijn we op zoek naar verschillende C# developers. Het bedrijf richt zich op de ontwikkeling van software voor een specifieke branche en heeft circa 5000 gebruikers. De organisatie bestaat uit circa 20 mensen waarvan 6 .NET developers, 1 architect en 3 software testers. Het werk bestaat

Bekijk vacature »

Java Developer / Redesign / Complex / Overheid

Functieomschrijving Wil jij je als Java Developer bezighouden met complexe materie, jouw kennis van Java inzetten in een groot Europees project en compleet nieuwe modules bouwen met behulp van Java? Lees dan snel verder! (Door-)ontwikkelen van de applicaties; Redesignen van bestaande modules; Uitvoeren van Unit testen; Requirements omzetten naar ontwerpen; Afstemmen met de klant/eindgebruikers. Functie-eisen Hbo werk- en denkniveau; Minimaal drie jaar relevante werkervaring; Kennis van minimaal Java 8; Ervaring met CI/CD, Docker, Kubernetes en SAML is mooi meegenomen; Je bent communicatief vaardig en houdt het security aspect goed in de gaten. Bedrijfsomschrijving Bij deze overheidsinstantie zal je terecht komen

Bekijk vacature »

Oracle Reporting / Technical Expert (Junior / Medi

Vacancy: Oracle Reporting / Technical Expert (Junior / Medior) Looking to work in an international company with more than 35 different nationalities where collaboration and innovative ideas are key to drive future success? Seeking a role where you can add value and have the opportunity to develop and grow? Office Depot Europe has an exciting opportunity for an Oracle Reporting / Technical Expert (Junior / Medior) to join our European headquarters in Venlo, the Netherlands. The role is a fulltime, permanent position offering an excellent salary and benefits package. Your role as an Oracle Reporting / Technical Expert (Junior /

Bekijk vacature »

React Native developer (junior/medior/senior)

Reisbalans is het best beschikbare pakket voor reiskostendeclaraties, kilometer- en rittenregistratie, verantwoording van mobiliteitskaartgebruik en voor een persoonlijk mobiliteitsbudget. Reisbalans is opgestart onder Achmea en sinds oktober 2017 onderdeel van de MIG. Reisbalans faciliteert de Rijksoverheid met een whitlabel portal voor haar 100.000 medewerkers. Daarnaast maken diverse klanten als Achmea, SIG, PNH, Omgevingsdienst NZKG gebruik van Reisbalans. In 2018 zijn samenwerkingen met het GVB en RET opgestart en in 2019 met Q-Buzz, Louwman en Wittebrug. Functieomschrijving: Samen met het App team draag je bij aan het verder ontwikkelen van de App. Dit doe je door nieuwe functionaliteiten te bedenken en

Bekijk vacature »

Systeembeheerder Windows

Systeembeheerder Windows In deze tijd waar alles op zijn kop staat en jij je hoofd boven water houdt, is het fijn om voor een werkgever te kiezen die jou ondersteunt om de juiste certificaten te behalen.Want je bent druk bezig met jouw toekomst. Hiernaast weet jij dat je er komt zolang je de juiste inzet en motivatie hebt. Bij T2 zorgen wij dat werkervaring en opleidingen hand in hand gaan en daar plukken wij samen de vruchten van. Onze samenwerking Je collega’s zijn werkzaam bij o.a. de Nationale Politie, WIGO4IT en de Rabobank. Stil staan is nooit een optie en

Bekijk vacature »

C# (WPF) developer gezocht, omgeving Ridderkerk

Voor een softwarebedrijf in de omgeving van Ridderkerk, dat zich richt op een specifieke branche binnen de logistieke sector, zijn we op zoek naar een .NET C# developer met bij voorkeur kennis van WPF en MVVM. Het gaat hier om een bedrijf van circa 20 mensen met een informele leuke bedrijfscultuur en korte lijnen. Er werken meerdere .NET developers maar het team waarbinnen je komt te werken bestaat uit 3 .NET C# developers. Het product waar je aan werkt is bedrijfskritisch en wordt 24/7 gebruikt. Het is een innovatief product dat recentelijk in de markt is gezet maar waar nog

Bekijk vacature »

C# Developer

De uitgebreide versie Jij hebt ruim twee jaar ervaring als developer. Nu wil je graag je tanden zetten in nog complexere projecten. Samen met je team bereik je nieuwe hoogtes en zelfstandig maak je meters. Je hebt behoefte aan collegae die jou alles leren op het gebied van technologie maar wilt tegelijkertijd ook graag je eigen opgedane kennis delen. Alles wat vandaag nog onbekend is, moet je morgen toepassen in de volgende uitdaging en dàt is wat jou scherp houdt. Je hebt geen zin in een 60-urige werkweek maar haalt wel plezier uit zo nu en dan een technische meeting,

Bekijk vacature »

.NET Developer / C# / Financiele sector

Functieomschrijving Ga jij aan de slag als .NET Developer bij een van de grotere spelers binnen de financiele dienstverlening? Wil jij graag werken met onder andere C#, SQL, MVC, en WCF binnen een grote organisatie om de applicaties binnen de organisatie verder te ontwikkelen en te onderhouden? Lees dan verder! De ontwikkeling, uitbreiding en onderhouden van applicaties binnen de organisatie; Waarborgen van de veiligheid en consistentie van de applicaties; Zorgen dat de eindgebruiker de applicaties effectief kunnen gebruiken; Documenteren van de systemen, op zowel gebruikers niveau, als technisch niveau; Het adviseren van de directie over technische kwesties. Functie-eisen Minimaal HBO

Bekijk vacature »

Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar

Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar Actief Wat ga je doen? Als Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar kom je te werken bij onze gerenommeerde klanten op projecten of opdrachten van omvang en formaat. Je bent verantwoordelijk voor het omzetten van functionele specificaties naar een technisch ontwerp, het ontwerp van programmaspecificaties voor toepassingen, de realisatie van (gewijzigde) programmaonderdelen en databestanden van toepassingen en de technische systeemtest van applicatietoepassingen. Daarnaast geef je vorm aan webpagina’s en applicaties, stel je gebruikersdocumentatie op en verleen je ondersteuning bij het oplossen van productiefouten. Tevens ben je verantwoordelijk voor het samenstellen en onderhouden van de applicatie c.q.

Bekijk vacature »

Fullstack .NET developer voor het onderwijs

Functieomschrijving Onze klant bouwt SAAS oplossingen voor het onderwijs en ze hebben inmiddels een aantal innoverende applicaties in de markt staan. Je gaat samen met je team op Scrum basis aan de slag om deze .NET applicaties verder te verbeteren en uit te bouwen. Je team bestaat uit een aantal .NET developers en frontenders en naast technisch uitdagend development werk, ga je ook meedenken met de architectuur en zorg je dat de kwaliteit van de applicaties hoog zijn want ze moeten altijd stabiel en snel werken! Functie-eisen - Je hebt een afgeronde HBO opleiding (IT) - Je hebt ervaring met

Bekijk vacature »

Medior PHP-ers gezocht voor leuke interne rol!

Functieomschrijving Jij zal binnen je functie verantwoordelijk zijn voor de technische ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten. Hierin krijg je binnen het team waarin je werkt veel vrijheden. Je gaat gebruik maken van verschillende moderne technieken waarbij je zeker de ruimte krijgt om te experimenteren met nieuwe frameworks. Ook zal je verantwoordelijk zijn voor het adviseren van de consultants die naar de klanten gaan om het eindproduct te implementeren. Functie-eisen - HBO werk/denk niveau - 2 of meer jaar ervaring met PHP - Communicatief vaardig - Gedreven in je vak - Ervaring met een framework is een grote pré Bedrijfsomschrijving Onze opdrachtgever

Bekijk vacature »

Functioneel Beheerder (Fulltime / 32 uur)

Vind jij het leuk om een brede functie te bekleden in een organisatie waarbij je de vrijheid hebt om zelfstandig je werk in te vullen? Functioneel Beheerder Fulltime / 32 uur - Amsterdam Wat ga je doen? Je bent verantwoordelijk voor het functionele beheer en de doorontwikkeling van verschillende applicaties en hebt regelmatig contact met de verschillende IT-partijen. Je rapporteert rechtstreeks aan de directie. Daarnaast maak je deel uit van het managementteam daarbinnen wordt regelmatig overlegd over lopende projecten en het beleid van de Raad van Beheer. Je anticipeert op wijzigingen in het beleid en zorgt ervoor dat deze tijdig

Bekijk vacature »

Developer / Dynamics / AX

Functieomschrijving Heb jij ruime ervaring met development binnen Microsoft Dynamics en werk je graag in teamverband aan het neerzetten van een mooie IT oplossing? Voel jij je thuis in een informele cultuur waar ruimte is voor eigen inbreng? Dan zijn wij op zoek naar jou! Als developer richt je je op het uitbreiden van de standaard AX omgeving om wijzigingen en toevoegingen binnen de bedrijfsprocessen te realiseren. Dit is gericht op zowel de interne als externe klant; Je werkt mee in diverse projecten waaronder het onderbrengen van bepaalde processen binnen de AX omgeving en het uitbreiden van bestaande processen; Je

Bekijk vacature »

Systeembeheerder Citrix/VMWare

SysteembeheerderCitrix/VMWare De huidige situatie met betrekking tot het virus raakt een ieder in ons land. Het is nogal een grote verandering voor werkend Nederland maar gelukkig blijft de IT zich ontwikkelen.Jij maakt de ontwikkelingen mee en je hebt hard gewerkt om te komen waar je nu staat. Je bent op zoek naar een werkgever die jou naast zekerheid ook flexibiliteit biedt. Daarom werken wij bij T2 samen met jou zodat je de juiste opleidingen en certificaten kan behalen en daar plukken wij samen de vruchten van. Onze samenwerking Ben jij een Citrix-fan of werk je liever met VMWare? Je collega’s

Bekijk vacature »
Frank Catry

Frank Catry

03/08/2016 09:47:21
Anchor link
Hallo,

ik ben aan het sukkelen om een post op een FB pagina te plaatsen.
Blijkbaar zit ik in de knoei om het juiste token te vinden om vanaf een webserver te gebruiken.
Wat ik wil doen is wanneer een nieuw record in mijn MySql database komt te staan de data / foto's naar een FB pagina gepost worden.

Dit is mijn testcode :

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
<?php

session_start();

$app_id='123';
$app_secret='4567';
$app_page_id='8910';
$access_token = 'EAACEdEose0cBABt1ZCMP1lnrlZBHLfGNFe9nK5ZAXu4bTMc5ZAwNv4ewtAJixxX0qz2cqcJrAwAUhfg1c2FXgomZBH4Ix0tQSQMZAnIbvVNpxeDQmY02Au1UWWeG0w3IAs86DaJFAQepJHMsFXr7Q4RYu1sLX28EZABW6u360ZAlCPRTvGwvmnIA';
$appsecret_proof = hash_hmac('sha256', $access_token, $app_secret);

require_once($_SERVER['DOCUMENT_ROOT']."/assets/includes/facebook/autoload.php");

$fbData = array(
    'app_id' => $app_id,
    'app_secret' => $app_secret,
    'appsecret_proof' => $appsecret_proof,
    'default_graph_version' => 'v2.7',
    'page-id' =>  $app_page_id,
);

//print_r($fbData);

$fb = new Facebook\Facebook($fbData);

$params["message"] = 'FRANKS TEST';
$params["link"] = 'http://www.autos-motos.net';
$params["picture"] = '';
$params["description"] = 'Test van mezelf';
$params["appsecret_proof"] = $appsecret_proof;
$params["page-id"] =  $app_page_id;

// post to Facebook
try {
  $response = $fb->post('/me/feed', $params, $access_token);
}
catch(Facebook\Exceptions\FacebookResponseException $e) {
  echo 'Graph returned an error: ' . $e->getMessage();
  exit;
}
catch(Facebook\Exceptions\FacebookSDKException $e) {
  echo 'Facebook SDK returned an error: ' . $e->getMessage();
  exit;
}

$graphNode = $response->getGraphNode();

echo 'Posted with id: ' . $graphNode['id'];

?>

Dit is dit fout : Graph returned an error: Invalid appsecret_proof provided in the API argument

Als ik zoek op internet zou ik hiervoor een page token nodig hebben. Vraag is hoe kan men deze programmatorisch bekomen. Heeft soms iemand een voorbeeld?

Alvast bedankt - Frank.
Gewijzigd op 07/08/2017 08:30:55 door - Ariën -

PHP hulp

PHP hulp

15/07/2020 00:51:43

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

03/08/2016 09:49:37
Anchor link
Ik vermoed dat je een verkeerde 'secret code' gebruikt.
Deze tutorial kwam ik tegen, ik weet niet hoe actueel het nog is, maar het zou kunnen werken.

Het vergt wel enig handwerk om een code op te zoeken in je API Dashboard van FB.
Gewijzigd op 03/08/2016 09:50:15 door - Ariën -

Ramon van Dongen

Ramon van Dongen

03/08/2016 09:50:48
Anchor link
Moet je die secret code niet eenmalig opvragen/aanmaken bij FB?

Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

03/08/2016 10:46:55
Anchor link
Ramon van Dongen op 03/08/2016 09:50:48:
Moet je die secret code niet eenmalig opvragen/aanmaken bij FB?

Zeker. Je moet naar https://developers.facebook.com/apps/ gaan en daar een app aanmaken. Je krijgt dan een persoonlijke app-secret en een app-id. Van Een een accesstoken is volgens mij geen sprake... Waar heb je dat scriptje vandaan en is dat niet heel erg oud?

Kijk eens of dit iets voor je is: https://developers.facebook.com/docs/sharing/webmasters

Frank Catry

Frank Catry

03/08/2016 11:29:44
Anchor link
De App is geregistreerd, een product (Facebook toegang) toegevoegd, instellingen staan juist voor OAuth login. Ik kan ondertussen een token genereren in FB Dev. Maar das maar 2 uur geldig. Als ik probeer van dit token een Extend token te maken krijg ik fout dat ik dit niet kan maken vanaf mijn IP nummer. Misschien moet dit vanaop de server. Mijn IP is nochtans toegevoegd in de App. Het script werkt nu reeds, dus is oké. Nog even doorzoeken hoe ik een Extended token kan bekomen.

Daniel van Seggelen

Daniel van Seggelen

07/08/2017 06:38:51
Anchor link
Ik heb dit probleem maar ik post naar een facebook bussiness page:

$response = $fb->post('/234234234/feed', $params, $access_token);

i.p.v me, maar ik een page_id ervan.
Dit werkt,maar de access token is mij als user, ik wil graag als access token de business page hebben.
Ik wil niet dat ik als user die post maak, maar dat de pagina zelf die post maakt.

als ik dat doe, dan krijg ik: Graph returned an error: Invalid appsecret_proof provided in the API argument

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

07/08/2017 08:29:04
Anchor link
Zullen we hier verder gaan?

https://www.phphulp.nl/php/forum/topic/soacial-media-gratis-api-voor-mijn-blogs/101455/last/

Dan sluit ik dit oude topic voor de overzichtelijkheid.
Gewijzigd op 07/08/2017 08:30:30 door - Ariën -

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.