[FancyUpload 2.0] 500 Error

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Bart Tuma

Bart Tuma

15/07/2008 18:18:00
Quote Anchor link
Hallo,

Na een topic te hebben gelezen over FancyUpload leek het mij leuk om hier mee eens aan de slag te gaan.

maar, na dat ik eenmaal alles netjes d'r ingezet heb, wou ik een paar foto's uploaden, toen gaf hij aan: HttpStatus: 500.

Nadat ben ik alles bij langs gelopen Bleek alles te kloppen, maar toch nog die vreemde fout...van 500...

Ook update hij mijn log bestand niet en zet hij de foto's niet te uploaden naar de opgegeven map...

Zoals de website (http://digitarald.de/project/fancyupload/) al aangeeft: Probeer eens FireBug om te kijken of alles werkt...dit werkt prima allemaal.

Ook gaf iemand als reactie om op zijn website te kijken en de bestanden kon je daar ook vanaf downloaden (http://www.rioleo.org/getting-fancyupload-to-work.php). Na het downloaden heb ik het mapje geupload naar ftp en ben zonder aanpassingen naar de index.php gegaan en wou het proberen (het uploaden)
Maar toch kreeg ik de error 500, waar ligt dit aan, kan iemand mij hiervoor een oplossing geven ?...

Alvast Bedankt!

Edit: Typo's
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bart Tuma
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 14:34:22
 

15/07/2008 19:05:00
Quote Anchor link
Die 500 staat voor Internal server error, oftewel, je moet in de logs van de server kijken...
Ik weet niet of je ook zo'n error kunt krijgen als een plaatje te groot is. Misschien moet er wel een of andere lib zijn geinstaleerd, en is dat niet zo.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 
Crispijn -

Crispijn -

15/07/2008 20:30:00
Quote Anchor link
Het standaard test script vereist geen librarys om plaatjes te uplaoden. Dit is gewoon alleen een scriptje om een log te schrijven naar een bestand.

Ik raad je indd aan om eens naar je server logs te kijken. Ook kan je eens javascript uitschakelen om te kijken of het wel juist naar de server gepost wordt (naar de juiste pagina etc.)
 
Bart Tuma

Bart Tuma

15/07/2008 21:05:00
Quote Anchor link
Ik heb javascript uitgeschakeld, en alles deed het perfect. De log wordt geupdate en alles staat in de mapje met de foto´s...

Wel moest ik er even een submit knip in bouwen. Maar wat wel vreemd is, is dat als ik dan op submit klikte dat hij mij script.php te download aanbood...
Hoe kan dit ? (het betreft FF3...)

Ik zal even in de sever log kijken...mocht iemand het schreeuwende andwoord weten...ik hoor het graag...


Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
De fout:

[Tue Jul 15 21:04:19 2008] [error] [client 81.**.72.**] mod_security: Filtering against POST payload requested but payload is not available [hostname "stal**.nl"] [uri "/**/uploader/script.php"]
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bart Tuma
 
Crispijn -

Crispijn -

15/07/2008 21:18:00
Quote Anchor link
payload requested but payload is not available

misschien dit is navragen bij je hoster of even op google zoeken?
 
Bart Tuma

Bart Tuma

15/07/2008 21:22:00
Quote Anchor link
Nou ik zo die foutmelding bekijk, staat dit tevens op de webiste van Fancy Upload:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
If you are using Apache with mod_security this will not work, you need to put the following in your .htaccess file to disable mod_security:

SecFilterEngine Off SecFilterScanPOST Off

Disabling mod_security isnt allowed on some shared hosts, and only do this if you know what you are doing. This is due to a bug in the way that flash sends the headers back to the server according to the Flash 8 documentation


maar idd. ik zal even google zoeken ;)...
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.