Feature request

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front end developer

Functie Het team bestaat uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers met passie voor hun vak. De consultants en ontwikkelaars werken volgens de Design Thinking methode waarbij de eerste stappen van ontwerp en ontwikkeling zullen samenkomen in een proof of concept. Nadat is vastgesteld dat de oplossing voldoet aan de belangrijkste behoeftes worden producten of services gevalideerd door middel van korte iteraties. Hiermee zorgen ze ervoor dat het werk voldoet aan de technische vereisten en gebruikersbehoefte. Door het inzetten van de nieuwste technologieën die toekomstbestendig zijn weten ze klanten omver te blazen. Ook geven en organiseren ze veel

Bekijk vacature »

Web Application Developer

Dit ga je doen Samen met het team werk je aan de visualisatie functionaliteiten en hoe dit gebruikt kan worden in een operationele setting; Het ontwerpen, ontwikkelen, onderhouden en leveren van support betreft het Warehouse Management Systeem en de bijbehorende web visualisaties; Je gebruikt hierbijde tools WebGL en ASP.net; Het meewerken in implementatieprojecten; Het leveren van Go-Live Support; Sparren met jouw Amerikaanse collega's. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Web Application Developer. Ze zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van

Bekijk vacature »

Senior Mobile Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Mobile Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

.Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Als developer bouw je in DevOps teams aan enterprise applicaties, nieuwe IOT, Chatbots of AI oplossingen. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij vorig jaar Microsoft Partner of the year geworden.

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Front-end Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

.NET developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework. Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Je komt te werken in een klein team van developers, die zich voornamelijk bezighouden met back-end development. Verder staat dit

Bekijk vacature »

PHP Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder! Voor een organisatie in de regio Utrecht die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in

Bekijk vacature »

Back end developer Onderwijssoftware

Functie Als back end developer kom jij terecht in een klein, maar hecht team bestaande uit 5 andere developers (waarvan 2 senioren, 2 medior en 1 junior). Met de gezamenlijke missie om “ieder kind te helpen met onze software” wordt er dagelijks gepassioneerd en hard gewerkt aan ons in-house ontwikkeld platform. Deze software is gebaseerd is op AI, machine Learning en wetenschappelijke inzichten. Dagelijks zul jij werken met onze high traffic webapplicatie. We hebben ruim 300.00 gebruikers en meer dan 2 miljard records waar je te maken mee krijgt! Verder zul jij je bezighouden met: – Het ontwikkelen van hoogwaardige

Bekijk vacature »

Remote - Front-end Angular developer

Functie The IT team currently consists of the IT Manager, 2 back-end developers, 1 full-stack developer, 1 designer, and a DevOps engineer. They are currently looking for an experienced Front-end developer who will work autonomously and in a disciplined manner, being the only developer working on their Front-end applications at the start. They do have the ambition to find a second developer soon, who you will then be able to supervise. You will be working on the further development of their existing UI in Angular. But also developing a mobile app. They place great value on User Experience and opt

Bekijk vacature »

SAP Integratie Ontwikkelaar

Ben jij ambitieus in de verdere ontwikkeling van SAP binnen HANOS, en heb je kennis van SAP PI, CPI (SAP integration suite) en of andere middleware tooling? Dan ben jij mogelijk onze nieuwe SAP Integratie (middleware) Ontwikkelaar! Lees snel verder en solliciteer! Wat ga je doen? Als SAP Financieel Consultant ben je, als deel van een gedreven team van interne SAP consultants, de schakel tussen de gebruikersorganisatie en ICT. Je draagt proactief bij aan een optimale aansluiting van de SAP-functionaliteit (een applicatielandschap met o.a. Suite on HANA, Fiori, Hybris, C4C en BO), op de bedrijfsprocessen. Verder ondersteun je de HANOS

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar versterking op de afdeling Software Development! Als Fullstack react.js developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Onderdelen van jouw functie: Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook

Bekijk vacature »

C++ Developer

Functieomschrijving Ben jij als software engineer toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor het maken van de procesbesturingsoftware gebruiken onze projectteams een in C++ en C# geschreven tool. Dit is een gedistribueerd object framework wat alle kernfuncties biedt voor een procesautomatisering. Verder zullen jouw werkzaamheden o.a. bestaan uit: Analyseren van vragen en wensen van gebruikers en deze vertalen naar een functioneel ontwerp; Ontwerpen, programmeren en testen van productaanpassingen; Implementeren van nieuwe productreleases in de projectteams; Continu toetsen van het effect van nieuwe releases op andere tools en processen; Inzichtelijk maken van voortgang omtrent softwarewerkzaamheden,

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET ontwikkelaar start jij in een multidisciplinair team met 7 ontwikkelaars. Dit team is verdeeld onder Front-end ontwikkelaars en backend developers. De backend developers werken voornamelijk aan desktop applicaties in combinatie met backend systemen. Hier ga jij dus ook mee aan de slag! Hierbij wordt voornamelijk gebruik gemaakt van C# .NET, WPF, UWP, XAML en MVVM. WPF, UWP, .NET Core, Azure Devops en Entity Framework. WPF en UWP worden dan ook voornamelijk gebruikt voor de user interface van de desktop applicatie. Het development team is dan ook erg gedreven m.b.t. het ontwikkelen van vooruitstrevende en innovatieve horeca automatiseringsoplossingen.

Bekijk vacature »
Roy Bongers

Roy Bongers

06/07/2006 20:56:00
Quote Anchor link
Zou het niet handig zijn als de source code in een appart venster weergegeven zou kunnen worden oid? Ik vind 't forum vrij smal en je hebt zowiezo nog die balk met regel nummers en zo. Wat er dus gebeurt is dat elk beetje script een horizontale scrollbar krijgt. Dit is niet handig om te lezen en vooral niet als 't script langer is als je beeld hoog is. Want dan moet je dus naar onder scrollen de balk verschuiven en dan weer naar boven scrollen om de eerste regel fatsoenlijk te kunnen lezen.

En ja ik weet dat je kan selecteren en dan slepen en dan scrollt ie automatisch maar 't is gewoon irrant imo.
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 14:54:58
 
Raymond ---

Raymond ---

06/07/2006 21:03:00
Quote Anchor link
Ja kan wel handig zijn. Gewoon hetzlefde laten als nu maar den met een resize knopje er bij. (lijkt me niet zo moeilijk om te maken. of heb ik dat mis ?)
 
Eris -

Eris -

06/07/2006 21:04:00
Quote Anchor link
javascript:var blocks = document.getElementsByTagName('div'); for(i = 0; i < blocks.length; i++) { if(blocks[.i.].className == 'code_source') { blocks[.i.].parentNode.style.width = '700px'; } }exit;

Dit opslaan als bookmark :) en opgelost...

[.i.] moeten zonder punten
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Eris -
 
Bo az

Bo az

06/07/2006 21:10:00
Quote Anchor link
Je kan ook Greasemonkey in Firefox installeren en dan dat script van Eris als een userscript installeren, dan gaat het allemaal automatisch...
 
Roy Bongers

Roy Bongers

06/07/2006 21:14:00
Quote Anchor link
@ eris. Hoe wil je een javascript bookmarken?

En ik zou idd greasemonkey kunnen installeren. Dat zou een oplossing voor mij zijn. Maar als er hier nog meer mensen zijn die 't irritant vinden moeten zijn dan maar allemaal greasemonkey downloaden?

+ ik heb geen zin om greasemonkey te installeren. Een extra extensie voor 1 website is overdreven :) .
 
Eris -

Eris -

06/07/2006 21:15:00
Quote Anchor link
Roy

Manage bookmarks --> New bookmark -->

en als location gewoon die tekst...
 
Roy Bongers

Roy Bongers

06/07/2006 21:24:00
Quote Anchor link
Ja en dan? Dan heb ik een bookmark \o/ . Er zit enkel een javascript in wat verder niks kan doen omdat 't niet aan een site gekoppelt zit.

't hele idee van een bookmark is dat je er een URL in klikt en die url wordt dan in de adresbalk geknalt en gesubmit.

Er veranderd hier niks.
 
Eric Cartman

Eric Cartman

06/07/2006 21:26:00
Quote Anchor link
Eris, zet anders eventjes en om je stukje script heen. En de [ignore] en [/ignore] tags om de [i] niet als echte schuine tekst te laten weergeven. . .

Edit: Roy, je moet het stukje javascript invullen bij Locatie (werkt niet in Internet Explorer volgens mij).
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Eric Cartman
 
Roy Bongers

Roy Bongers

06/07/2006 21:29:00
Quote Anchor link
Ja dat heb ik dus gedaan. Maar wat moet je er dan mee doen ? Ik snap 't hele idee niet.

edit: Firefox 1.5.0.4 hierzo
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Roy Bongers
 
Eric Cartman

Eric Cartman

06/07/2006 21:32:00
Quote Anchor link
Gewoon de bookmark aanklikken als je op een PHPhulp pagina zit met een stukje code uit de tags. . . Het stukje javascript maakt de breedte dan 700 pixelds in plaats van -laat ik zeggen- 350 pixels. . .

Tip: Zet de bookmark in je 'Bladwijzerwerkbalkmap'. Erg handig.
 
Mitch X

Mitch X

06/07/2006 21:40:00
Quote Anchor link
GreaseMonkey heeft menig scripter toch al geinstalleerd?
Of zit ik er dan heel ver naast?

Erg handig die extensie 'or :)
 
Roy Bongers

Roy Bongers

06/07/2006 21:43:00
Quote Anchor link
Mhz 't werkt idd. Echt een mooie oplossing is 't imo niet maar goed.

bookmark werkbalk wil ik niet eens aan hebben staan. Kost me ruimte :) .

Nu ik toch bezig ben :D er zit btw nog wel eens een probleem dat als de start post breeder is als 'normaal' dan komt de tekst onder de reclame banner te staan. En dat is dus totaal niet meer leesbaar. Maar dat is vast al bekend ;)

edit: Nee waarom zou ik? De sites die ik bezoek steken goed in elkaar en hoef ik dus niet aan te passen. En mocht ik toch ooit eens eenmalig iets aan willen passen kan ik met webdev toolbar de CSS aanpassen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Roy Bongers
 
Winston Smith

Winston Smith

06/07/2006 21:47:00
Quote Anchor link
Quote:
Nu ik toch bezig ben :D er zit btw nog wel eens een probleem dat als de start post breeder is als 'normaal' dan komt de tekst onder de reclame banner te staan. En dat is dus totaal niet meer leesbaar. Maar dat is vast al bekend ;)

Daarvoor heb je de adblock extensie ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Winston Smith
 
Mitch X

Mitch X

06/07/2006 21:55:00
Quote Anchor link
Kortom leuk dat firefox :)
Nu nog wat sneller de pagina's laden en ik ben helemaal tevreden :P
 
Roy Bongers

Roy Bongers

06/07/2006 21:57:00
Quote Anchor link
mhz idd. Die heb ik geinstalleerd alleen gebruik ik em nooit.

Maja 't is gewoon niet klant vriendelijk zeg maar. Je wilt je site zo toegankelijk mogelijk hebben en dan moet je niet gaan vertrouwen op de firefox extensions van de bezoeker :-/

edit: is pagina's laden niet meer een probleem van de hoster / jou internet verbinding? Volgensmij is firefox niet zo super traag met renderen hoor.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Roy Bongers
 
PHP Newbie

PHP Newbie

06/07/2006 22:39:00
Quote Anchor link
Mitch:
Kortom leuk dat firefox :)
Nu nog wat sneller de pagina's laden en ik ben helemaal tevreden :P


Daar heb je dan weer Fasterfox voor :-p
 
Mitch X

Mitch X

06/07/2006 22:50:00
Quote Anchor link
Roy:
edit: is pagina's laden niet meer een probleem van de hoster / jou internet verbinding? Volgensmij is firefox niet zo super traag met renderen hoor.

Mijn verbinding is 6 Mbit, die zal het dus niet zijn ;)
Maar mijn ervaring is dat sites met Opera sneller laden, vandaar mijn opmerking dus.
 
Roy Bongers

Roy Bongers

06/07/2006 22:54:00
Quote Anchor link
Fasterfox zorgt er toch alleen voor dat FF sneller opstart?

Mhz gebruikt Opera dan standaard een download accelerator oid? Ik vind 't maar vreemd iig. Maar 't zou kunnen dat Opera pagina's sneller renderd.
 
PHP Newbie

PHP Newbie

06/07/2006 22:56:00
Quote Anchor link
Nee roy :-)

misschien ook, maar fasterfox zorgt er ook voor dat pagina's sneller laden :-)
 
- -

- -

06/07/2006 23:10:00
Quote Anchor link
Geweldig, FF extensies. Als ze het zouden doen... Ik heb ook geen problemen met het laden van pagina's, maar het starten van FF zelf is nog wel tamelijk traag...

Trouwens, hier in Zoetermeer is een verbinding te krijgen van 1 Gbit/sec!! Voor bedrijven, maarja =P
 
Roy Bongers

Roy Bongers

06/07/2006 23:34:00
Quote Anchor link
PHP:
Nee roy :-)

misschien ook, maar fasterfox zorgt er ook voor dat pagina's sneller laden :-)

Oh ja wacht zo zat 't idd. Fasterfox veranderde een paar instellingen zoals max aantal connecties enz. Die hoef je maar een keer uit te voeren toch?

En verder heb je nog een preloader waarmee firefox sneller op start. De enige reden dat IE sneller is komt omdat IE ook al preloaded is.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.