Features

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Java developer (backend)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Full-stack Developer

As a Full-stack developer at KUBUS, you will develop the (web)applications and services of BIMcollab. A good user experience is of paramount importance to us: in our development, we go for innovation and quality. As a full-stack developer, you can leave your mark on how we implement features and take responsibility for good estimates. We work with code reviews and clear handover to testers. In addition, you contribute to writing automated test procedures for the functionality you build. You understand the importance of communication and collaboration within the team to find the optimal balance between required implementation time and a

Bekijk vacature »

PHP functie bij uitstekende werkgever in de regio

Bedrijfsomschrijving Voor dit leuke en moderne bedrijf zoek ik een gemotiveerde PHP ontwikkelaar die toe is aan een nieuwe uitdaging. De organisatie heeft een eigen software systeem waarmee ze klanten die door heel het land zitten van informatie kunnen voorzien. Ze hebben ongeveer 1000 klanten die ze bedienen en die hebben zelf weer een zeer groot aantal dagelijkse gebruikers. Ze hebben hier dus te maken met grote hoeveelheden data die realtime beschikbaar moet zijn. Het systeem is goed schaalbaar vanwege de sterke groei die de organisatie al enkele jaren doormaakt. Ze werken er Agile en de collega's delen graag kennis

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Full Stack Java Developer

Functieomschrijving Als Senior Java Full Stack Developer binnen ons Client domein maak je directe impact op de dienstverlening van heel Randstad Groep Nederland. Je bent onderdeel van onze interne IT afdeling. Ondanks de domein naam dus geen eindeloze klantopdrachten, maar juist focus op de technische innovatie van onze eigen processen en dienstverlening. Om dit continu te kunnen optimaliseren zitten we middenin een grote transformatie en zijn daarom op zoek naar een tweetal vaste senior developers die ruimte en vrijheid zoeken om hun kennis en ervaring in te zetten. Wat bieden wij? Het nodige vertrouwen en de autonomie om je werk

Bekijk vacature »

Speculative Application Java Developer

Functieomschrijving Keeping up with the future of work requires ever changing, ever innovating technologies. Our java developers and the software they build play a vital role in connecting our workforce, optimizing our processes and enabling us to stay ahead. What are we working on? As java developer at randstad your role can vary. Java is a core part of many of our 36 scrum teams, giving you the opportunity to contribute to a large number of different applications and projects. Some of the things our teams work on are designing and building our candidate portals and the first point of

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Oracle PL/SQL developer

Wat je gaat doen: In de functie van Oracle Developer werk je zelfstandig of in teamverband mee aan projecten bij onze opdrachtgevers. Je bent verantwoordelijk voor de bouw en implementatie van bedrijfskritische applicaties. Daarnaast adviseer je de opdrachtgever over de inzet van verschillende technologieën tot aan de implementatie van de diverse systemen. Je hebt brede interesse en naast projectervaring met Oracle, heb je veel kennis opgedaan met de traditionele Oracle systemen zoals PL/SQL, Forms en Designer. Via trainingen en opleidingen kunnen we je bijvoorbeeld ook ondersteunen om kennis van APEX te krijgen of te vergroten. Wat we vragen: Minimaal 5

Bekijk vacature »

Medior Java developer (backend)

Bekijk vacature »

Web developer

Collega’s maken het verschil. Daarom is het leuker werken bij Bending The Rules. Want naast dat we serieuze software vraagstukken oplossen, zijn wij niet het typische IT bedrijf. Naast programmeurs zijn we ook bevlogen BBQ chefs, bierbrouwers, competitieve gewichtheffers en houden we van een festivalletje. Kortom, we zoeken een leuke collega die ook nog eens echt goed is in zijn werk. Ben jij die persoon? ANDERE VOORDELEN VAN WERKEN BIJ BENDING THE RULES We starten altijd met een contract van 7 maanden. Waren deze succesvol? Dan belonen wij jou met een vast contract én een loonsverhoging of een lease auto

Bekijk vacature »

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 9 januari bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je hier

Bekijk vacature »

Bekijk vacature »

Oracle PL/SQL developer

Wat je gaat doen: In de functie van Oracle Developer werk je zelfstandig of in teamverband mee aan projecten bij onze opdrachtgevers. Je bent verantwoordelijk voor de bouw en implementatie van bedrijfskritische applicaties. Daarnaast adviseer je de opdrachtgever over de inzet van verschillende technologieën tot aan de implementatie van de diverse systemen. Je hebt brede interesse en naast projectervaring met Oracle, heb je veel kennis opgedaan met de traditionele Oracle systemen zoals PL/SQL, Forms en Designer. Via trainingen en opleidingen kunnen we je bijvoorbeeld ook ondersteunen om kennis van APEX te krijgen of te vergroten. Wat we vragen: Minimaal 5

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 4 5 volgende »

B a s
Beheerder

B a s

13/05/2010 12:36:28
Anchor link
Meld hier je features.

PHP hulp

PHP hulp

25/09/2022 03:48:05

K i p

K i p

13/05/2010 21:18:00
Anchor link
1. Ik zou het fijn vinden als je alle links die met http://phphulp.nl/... beginnen doorstuurt naar http://www.phphulp.nl/.... Nu zijn sommige links vanuit Google (of zelfs vanuit de site zelf) naar het een, en sommige naar het andere. Dan staat er opeens dat je niet bent ingelogd en dat soort dingen.

2. Ik zie liever tien laatste forum berichten, dan maar 5 en erbij hoelang het geleden was. (Een simpele 20:30 ofzo is voor mij veel duidelijker omdat het zoveel verschillende datums zijn. (Als je ergens één datum aan moet geven is het natuurlijk heel leuk dat je ziet hoe lang het geleden is, maar voor een overzicht zijn simpele data handiger.))

3. Een snel reageren veldje onderaan een topic. Als je nu op een bericht wilt reageren ben je eigenlijk verplicht om het reageren formulier in een nieuw tabblad te openen en de hele tijd heen en weer te switchen om te lezen wat er ook alweer in het bericht stond en zo, maar goed de redenen hiervoor spreken waarschijnlijk voor zich.

4. Een keuze voor het weergeven van je achternaam? Ik denk niet dat iedereen het fijn vindt om verplicht zijn voor en achternaam op het forum hier weer te geven. (Onder andere omdat je dan met je naam in Google komt, en dat staat mijn inziens niet echt professioneel.) En wat is er mis met de klassieke bijnaam?

Dat zijn mijn verzoeken.
Gewijzigd op 13/05/2010 21:30:31 door K i p

Marick Marick

Marick Marick

13/05/2010 21:19:44
Anchor link
Een quote functie naast de post zou handig zijn, tenzij dat al in ontwikkeling is. (:

Moe BE

Moe BE

13/05/2010 23:01:17
Anchor link
Kleuren systeem, zodat je kan zien welke posts je al gelezen hebt en welke niet! Je kent dat wel, elk groot fora heeft zowel iets, kijk maar naar phpbb

Jelmer -

Jelmer -

14/05/2010 00:43:01
Anchor link
Zou het topic-titel vooraan in de title tag kunnen binnen het forum? Dan kan ik aan m'n tabbladen zien welk topic waar open staat.

Danny Roelofs

Danny Roelofs

14/05/2010 00:59:24
Anchor link
Als je een laatste forum berichten item kiest, zou het in dat geval niet handiger zijn om ook dan naar de laatste pagina te gaan om zo daadwerkelijk direct het laatste forum bericht te kunnen inzien?

Niels Verwegen

Niels Verwegen

14/05/2010 13:42:58
Anchor link
Door de php-scripts bladeren, vind ik nu, veel minder overzichtelijk dan bij de oude website. Al ziet het er nu beter uit. Misschien toch weer terug naar de titels als lijst onder mekaar!?
Gewijzigd op 14/05/2010 13:44:35 door Niels Verwegen

Rick de Jong

Rick de Jong

14/05/2010 13:48:40
Anchor link
Misschien niet helemaal wat je hier wilt terugvinden:

Typfout(en) bij:
Wachtwoord opnieuw aanvragen de eerste keer.
Activatielink in de mail -> de pagina waar je op komt staat er "Je nieuw wachtwoord" i.p.v. nieuwe. Beetje slordig.

Het icoontje bij scripts voor het openen van het php script in een nieuw venster werkt niet

Roel -

Roel -

14/05/2010 15:14:14
Anchor link
Een kleine toevoeging, kun je <label></label> om de Onthoud mij knop zetten? Dan kun je ook op de tekst klikken, is makkelijker :)

Dat Hoeftniet

Dat Hoeftniet

14/05/2010 15:46:13
Anchor link
Binnen het forum mis ik toch wel de quote/reply, edit en report-knopjes..

B a s
Beheerder

B a s

14/05/2010 17:47:07
Anchor link
Wat er tot nu toe is aangepast:

1. Snel reageren
2. Quote knopje
3. Verwijzing phphulp.nl naar www.phphulp.nl
4. <label> Om de 'onthoud mij' checkbox login pagina
5. Topic titel bij topics

De 'edit' icoon is als het goed is wel zichtbaar. Na 3 dagen kun je je eigen items niet meer wijzigen, zodat de discussies intact blijven. Het 'edit' icoon wordt dan ook niet meer getoond na 3 dagen.

Aan enkele andere items wordt nog gewerkt.

Joren de Wit

Joren de Wit

14/05/2010 17:51:45
Anchor link
Mooi werk Bas! Mag gezegd worden...
Gewijzigd op 14/05/2010 19:23:59 door Joren de Wit

B a s
Beheerder

B a s

14/05/2010 17:59:29
Anchor link
Dank je wel Blanche!

Je wordt nu ook naar je eigen post gestuurd na het reageren.

Joren de Wit

Joren de Wit

14/05/2010 18:01:36
Anchor link
Nu nog naar de laatste post vanuit 'Laatste forum berichten'. Dat zou zeker fijn zijn!

ps. Oei, ik kwam niet bij mn eigen post uit na versturen van dit bericht...
Gewijzigd op 14/05/2010 18:07:25 door Joren de Wit

B a s
Beheerder

B a s

14/05/2010 18:05:56
Anchor link
Blanche:
Nu nog naar de laatste post vanuit 'Laatste forum berichten'. Dat zou zeker fijn zijn!

Nu wel als het goed is :-)

Joren de Wit

Joren de Wit

14/05/2010 18:07:26
Anchor link
Klopt?

edit: Ja, klopt!
edit2: Nee, vanuit het edit scherm nog niet...
Gewijzigd op 14/05/2010 18:08:34 door Joren de Wit

Kumkwat Trender

Kumkwat Trender

14/05/2010 18:15:56
Anchor link
Blanche:
Mooi werk Bas! Mag gezegd worden...

alleen jij =d

Yea Rupie

Yea Rupie

14/05/2010 18:20:49
Anchor link
Bas goed werk verricht!
Ik ben blij dat phphulp weer beschikbaar is.

Loran DP

Loran DP

14/05/2010 18:20:56
Anchor link
Bas misschien ook een idee om pas na het inloggen een reactie veld te tonen?

En ik mis bij de users het aantal posts
En dat als je links in het menu klikt dat je dan naar de laatste pagina gaat van het topic.
Gewijzigd op 14/05/2010 18:24:25 door Loran DP

14/05/2010 19:22:46
Anchor link
Bas:
Blanche:

Nu wel als het goed is :-)

Nietwaar, ik heb net een reactie geplaatst in het bugs topic, toen werd ik naar http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/bugs/70861/2/#498363 verwezen, terwijl ik naar http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/bugs/70861/3/#498363 moest gaan (3 i.p.v. 2). Ook is het heel handig dat je naar het midden van je bericht wordt gestuurd, leest heel handig.

Dat Hoeftniet

Dat Hoeftniet

14/05/2010 19:23:30
Anchor link
Dubbele quotes werken ook niet als ik 't berichtje van Karl lees..

Pagina: 1 2 3 4 5 volgende »

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.