[feedback] huispot.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Delphi developer

Functie Als Delphi developer ga jij aan de slag in een team met twee andere ervaren Delphi programmeurs waaronder de Hoofd programmeur. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van jullie bestaande applicatie. Daarnaast zijn jullie verantwoordelijk voor het onderhouden van deze applicatie en het oplossen van eventuele bugs. Eisen - HBO werk en denk niveau; - Minimaal één jaar ervaring met Delphi; - Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift; - Jij bent zelfstandig, maar kan ook in team verband werken. Aanbod - €3000,-- €4000,- op basis van jouw kennis en ervaring; - 8% vakantiegeld;

Bekijk vacature »

Software developer - C Sharp

Functie omschrijving Voor een opdrachtgever, met een prachtig kantoor in omgeving Wateringen zijn wij op zoek naar een software ontwikkelaar die graag werkt met C#, JAVA of Oracle. Heb jij interesse in het programmeren en ontwikkelen van software? En heb jij enige ervaring met Oracle databases en PL/SQL? Als software developer werk je met je collega's samen in een leuk en informeel team aan het (her)ontwerpen van bedrijfssystemen. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van REST API's en je onderhoudt applicaties in Oracle PL/SQL en APEX. Vind jij het leuk om in een Agile/Scrum omgeving te werken? Wil jij

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET Core developer wordt jij onderdeel van ons team met drie breed ontwikkelde software engineers en een flexibele schil met zes ervaren freelancers. Jij gaat mee in de visie van onze organisatie om als IoT partner in deze branche specifieke markt “het” platform te blijven innoveren en deze ook steeds slimmer te maken. Wij hopen dan ook zeker dit in de toekomst te kunnen realiseren met bijvoorbeeld Artificial Intelligence. De architectuur van ons platform is opgemaakt uit een deel eigen protocol, een interface laag en een laag welke de protocollen van derde partijen vertaald naar het eigen

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »

Team Lead/ Lead developer gezocht (Hands-on, PHP,

Functie Als Team Lead ben je de leider van één van de ontwikkelteams binnen de organisatie. Je leidt als lead developer een goed draaiend team dat werkt aan complexe en duurzame applicaties en API’s. Vanuit je kennis en ervaring ben je in staat het grote plaatje te blijven overzien, en kritisch mee te denken over bijvoorbeeld de architectuur, maar ook de algehele aanpak binnen het project. Je laat je team niet alleen technisch goed functioneren maar ben ook betrokken bij het menselijke aspect. Zo weet jij je collega’s te motiveren en begeleiden in hun dagelijkse werk. Buiten het team ben

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

PHP Developer

Als PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen pure PHP code schrijven. Samenwerken met de klantreiziger om onze klanten

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Het team bestaat uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers met passie voor hun vak. De consultants en ontwikkelaars werken volgens de Design Thinking methode waarbij de eerste stappen van ontwerp en ontwikkeling zullen samenkomen in een proof of concept. Nadat is vastgesteld dat de oplossing voldoet aan de belangrijkste behoeftes worden producten of services gevalideerd door middel van korte iteraties. Hiermee zorgen ze ervoor dat het werk voldoet aan de technische vereisten en gebruikersbehoefte. Door het inzetten van de nieuwste technologieën die toekomstbestendig zijn weten ze klanten omver te blazen. Ook geven en organiseren ze veel

Bekijk vacature »

Medior/senior Python developer

Functie Bedrijven komen bij deze organisatie om technische vraagstukken op te lossen en hierin ook tot oplossingen te komen waar ze zelf misschien niet aan gedacht hadden. Jij gaat vanuit je ervaring dus niet alleen hands-on aan de slag met het ontwikkelen, maar zult ook zeker adviseren en proactief meedenken met de klant. Er zijn meerdere lange en/of korte projecten en het type klanten is heel uiteenlopend. Zo kun je terecht komen in een multidisciplinair scrumteam waarin je als Python developer meewerkt, of juist voor een kleiner (Greenfield) project aan de slag gaan waarin je veel breder bezig bent. Door

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

C# .Net Developer

Dit ga je doen Het bouwen van Api's; Nieuwe oplossingen bouwen met C# .Net; De huidige software uitbouwen met C# .Net; Meewerken in projecten; Meedenken aan de toekomstplannen en verbeteringen; Onderdeel van het Scrum Team. Hier ga je werken Onze klant is een dienstverlenende organisatie voor diverse soorten organisaties in Nederland. Ze zijn van oorsprong een familiebedrijf en er is een open cultuur. Ze zijn vooruitstrevend op IT gebied en hebben een eigen inhouse development team van circa 11 man. Je komt hier te werken in het subteam .Net Core. Hier werken ze volgens scrum met de nieuwste technieken en

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag in één van de 5 IT teams van dit bedrijf. Jullie werken op basis van interne klantprojecten aan voornamelijk webapplicaties. Dit betekent dat jij continu uitgedaagd wordt en veelal met verschillende soorten projecten bezig bent. Het gave is dan ook dat jullie als team samen bekijken welke technieken het beste passen bij het project waar jullie verantwoordelijk voor zijn. Zo kan het zijn dat jij als .NET developer gaat werken aan een project, maar dat jullie als team liever gebruik maken van Haskell of F# om de klus te klaren.

Bekijk vacature »

.NET Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een .NET Developer! Wil jij werken voor een internationaal bedrijf waar je legio mogelijkheden krijgt als Software Ontwikkelaar? Grijp nu je kans en kijk snel of jouw vaardigheden aansluiten bij onderstaand profiel! Je kunt een uitdagende rol gaan vervullen als .NET Developer binnen een internationaal bedrijf dat gevestigd is in omgeving Bergen. Dit bedrijf is zeer vooruitstrevend en verricht betekenisvol werk. Binnen dit bedrijf wordt gewerkt aan de productie en ontwikkeling van medische middelen. Als .NET Developer ga jij je bezig houden met het volgende: Je wordt betrokken bij alle fasen van software

Bekijk vacature »

C# .NET Software Developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen software development waar je gaat werken voor een jong en flexibel bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Software Developer met ervaring binnen C# .NET die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! In deze functie ga jij je bezighouden met: Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je aan de

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Zelf Weten

Zelf Weten

17/02/2009 21:11:00
Quote Anchor link
Beste PHPhulpers,

Zojuist heb ik een nieuwe website gelanceerd. www.huispot.nl, een website gebouwd met PHP, html, Javascript, jQuery en Ajax.

Ik ben erg benieuwd wat jullie van de website en het systeem vinden. Het demofilmpje staat over 30-40 minuten online.

Korte uitleg
Met huispot.nl kun je met je huisgenoten makkelijk een digitale huisrekening bijhouden. Binnen 1 minuut heb je een account aangemaakt en kun je nieuwe huisbewoners aanmaken. Je hebt een duidelijk overzicht van je persoonlijke stand en je kan simpel bonnetjes toevoegen.

Alvast bedankt!

Quote:
Topic verplaatst naar site reviews.

SanThe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Zelf Weten
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 10:59:10
 
Yearupie Achternaamloos

Yearupie Achternaamloos

17/02/2009 21:15:00
Quote Anchor link
heb je demo account?, Het ziet er trouwens mooi uit ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Yearupie Achternaamloos
 
Paul K

Paul K

17/02/2009 21:15:00
Quote Anchor link
Ziet er mooi uit!
 
- SanThe -

- SanThe -

17/02/2009 21:19:00
Quote Anchor link
HTML: 7 Errors
CSS: 2 errors
 
Zelf Weten

Zelf Weten

17/02/2009 21:21:00
Quote Anchor link
Aan die errors werk ik nog, welke browser SanThe?

@Paul
@Yearupie
Dank! De demo is nu aan het converten. Check www.huispot.nl/demo (hij pakt demo niet, maar die moet je er even achter zetten)

De template is deels gedownload, gratis CSS file. De buttons zijn zelf gemaakt en ook de techniek is zelf gescript.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Zelf Weten
 
- SanThe -

- SanThe -

17/02/2009 21:24:00
Quote Anchor link
Zelf Weten schreef op 17.02.2009 21:21:
Aan die errors werk ik nog, welke browser SanThe?

Errors hebben niets met de browsers te maken.
 
Zelf Weten

Zelf Weten

17/02/2009 21:26:00
Quote Anchor link
SanThe schreef op 17.02.2009 21:24:
Zelf Weten schreef op 17.02.2009 21:21:
Aan die errors werk ik nog, welke browser SanThe?

Errors hebben niets met de browsers te maken.


Weet ik, maar ik vraag me gewoon af in welke browser jij werkt / script / scrolt / etc...
 
Zelf Weten

Zelf Weten

17/02/2009 21:31:00
Quote Anchor link
Demo staat online. Kwaliteit is minder dan ik gehoopt had. Morgen maar een nieuwe maken... Raar! Je kan toch 1 HD video uploaden naar Vimeo? Registreren gaat natuurlijk sneller. Gr. Michiel

Gelieve Niet Bumpen::
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.

SanThe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Zelf Weten
 
Loran DP

Loran DP

17/02/2009 22:35:00
Quote Anchor link
Hu?
€ 1,00 toegevoegd en de huisgenoten betalen allebei € 5,- ??
Zie plaatje...
Afbeelding

Waarom kan je niet heel veel goed toevoegen?
En wat als je een stuk of 10 huisgenoten hebt, dan word die rij dus super lang en waar gaat hij dan verder?

Wel een plus is dat je die JS pop-up dingen zo hebt gemaakt dat ze niet te storend zijn.
Als je kijkt bij Hyves dan word je dood gegooid met die dingen en dan zijn ze ook traag en slecht gemaakt. TOP
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Loran DP
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

17/02/2009 23:07:00
Quote Anchor link
Ik weet dat het hoort in de icon, maar die van Updates ziet er een beetje onscherp uit door de rand.

Geen phphulp/phphulp demo accountje?
 
Citroen Anoniem Graag

Citroen Anoniem Graag

18/02/2009 00:06:00
Quote Anchor link
Leuk idee en het ziet er leuk uit!

Quote:
Is huispot.nl helemaal gratis?
Ja! Om deze dienst draaiend en gratis te houden, staan er enkele banners op de website. Je kunt ons helpen door af en toe op een banner te klikken. Zo kunnen wij er voor zorgen dat deze dienst voor altijd gratis zal blijven.

Volgens mij mag dat niet...


Verder ziet het er mooi uit!
 
Zelf Weten

Zelf Weten

18/02/2009 00:16:00
Quote Anchor link
@Loran, thanks voor de bug! Ik denk dat er iets mis gaat zodra je maar 1 euro invult. Heb je wel een komma gebruikt? Dus 1,00 of 1.00 of alleen een 1?

Ewlin, ik heb een demo account aangemaakt:

phphulp / phphulp

LET OP!!!
Zodra je iemand uitnodigt en het e-mailadres invult, wordt hij echt naar dat e-mailadres verstuurd!!!
 
Zelf Weten

Zelf Weten

18/02/2009 00:18:00
Quote Anchor link
Elwin schreef op 17.02.2009 23:07:
Ik weet dat het hoort in de icon, maar die van Updates ziet er een beetje onscherp uit door de rand.

Geen phphulp/phphulp demo accountje?


Ik snap niet precies wat je bedoelt...
 
Zelf Weten

Zelf Weten

18/02/2009 00:21:00
Quote Anchor link
Citroen schreef op 18.02.2009 00:06:
Leuk idee en het ziet er leuk uit!

Quote:
Is huispot.nl helemaal gratis?
Ja! Om deze dienst draaiend en gratis te houden, staan er enkele banners op de website. Je kunt ons helpen door af en toe op een banner te klikken. Zo kunnen wij er voor zorgen dat deze dienst voor altijd gratis zal blijven.

Volgens mij mag dat niet...

Verder ziet het er mooi uit!


Klopt, ik zal het morgen weghalen. Maarja, zou jij er af toe op klikken? (A)

Gelieve Niet Bumpen: Herhaling:
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.

SanThe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Zelf Weten
 
B a s
Beheerder

B a s

18/02/2009 00:56:00
Quote Anchor link
Erg leuk idee! Even de demo bekeken en systeem ziet er functioneel uit! Ontwerpje ben ik niet zo heel erg weg van.. Icons zijn leuk, miss header iets aanpassen!
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

18/02/2009 00:56:00
Quote Anchor link
Wat dacht je, past niet in 1 bericht?
PHP, html, Javascript, jQuery en Ajax
Je hebt door dat de laatste 3 gewoon 'hetzelfde' (als in: alle 3 javascript) zijn?

edit: Shit, mooie postcount verknald! Was even vergeten dat ik die op 5000 wou laten staan. Bas doe eens lief terugzetten? :P
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Willem Jan Z
 
Loran DP

Loran DP

18/02/2009 01:00:00
Quote Anchor link
Who 3x Bumpen, is mij nog nooit gelukt!!!

Wat ik heb gedaan is 10000000000000000.00 gedaan, ik weet niet of je het weet maar jou script zet een . direct om in een , :)

en wat ik bedoel is dus dit:
Afbeelding
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Loran DP
 
Zelf Weten

Zelf Weten

18/02/2009 01:33:00
Quote Anchor link
Sorry guys, haha... Ja weet ik, maar ik benoem ze even. Ik vind Javascript tegenwoordig zo 2005 :P

Haha Loran, nice! Ik zal er een maximum aan zetten. Header anders ja? Waar dacht je aan Bas? Haha, Willemjan, daar ga!

Dank alvast voor de feedback. Alles is welkom. Erg nice, mijn dank is groot!
 
Ki ma

ki ma

18/02/2009 04:03:00
Quote Anchor link
Quote:
.............Wat is huispot.nl?.................

Met huispot.nl kun je met je huisgenoten makkelijk een digitale huisrekening bijhouden. Binnen 1 minuut heb je een account aangemaakt en kun je nieuwe huisbewoners aanmaken. Je hebt een duidelijk overzicht va...


Hier even een mooi plaatje of functionele icon van maken ipv grote lap text. Dan ziet het er direct al wat netter en overzichtelijker uit.
 
Crispijn -

Crispijn -

18/02/2009 09:26:00
Quote Anchor link
Een opmerking van mijn kant: je gaat de maandafrekening doen en dan refresh je nogmaals de pagina. Dit zou ik allemaal automatisch doen. Deze handmatige refresh is erg onduidelijk voor de gebruiker.

Verder leuk idee. Zoiets heb ik ook voor ons eigen huis gemaakt toen wiebetaaldwat.nl niet goed beviel.

Veel plezier ermee!
 
Mitchell

Mitchell

18/02/2009 09:27:00
Quote Anchor link
Opzich een leuk idee, denk alleen dat je met die layout niet veel mensen zult trekken. Werk daar nog aan en het is gelijk al een stuk beter.
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.