filmdatabase feedback

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Product Developer

Functieomschrijving Als senior Product Developer ben je verantwoordelijk voor bestaande mobiliteitsproducten en de ontwikkeling van nieuwe mobiliteitsconcepten. Met behulp van diverse klantonderzoeken, klantsessies en salesmeetings zorg je ervoor dat je de veranderende mobiliteitsbehoeften in de markt kent. Hier speel je op in door innovatieve, flexibele, efficiënte en duurzame vervoersoplossingen te bedenken, te ontwikkelen, te implementeren en uiteindelijk samen met Sales en Marketing collega’s in de markt te zetten. Je initieert en neemt deel aan (internationale en afdeling overschrijdende) projecten, vaak in de rol van projectleider. In die rol bewaak je de voortgang, coördineer je de activiteiten en zorg je voor

Bekijk vacature »

Applicatiebeheerder/ Ontwikkelaar

Dit ga je doen - Verantwoordelijkheid dragen voor het complexe applicatielandschap; - Schakelen met eindgebruikers en leveranciers; - Verdeling in werkzaamheden tussen dagelijks beheer ontwikkelen; - Het analyseren van de behoeften van gebruikers en het vertalen hiervan naar functionele specificaties voor de applicaties; - Actief bijdragen aan het leveren van passende oplossingen voor het applicatielandschap. Hier ga je werken Deze organisatie, gevestigd in de regio van Amsterdam is een van de meest toonaangevende mediaorganisaties in Nederland. Door de organisatiecultuur krijg jij veel ruimte om initiatief te nemen en zelfstandig aan het werk te gaan. Samen met het IT team zorg

Bekijk vacature »

Informeel bureau zoekt Senior PHP developer

Functie Als senior PHP developer neem je het voortouw in ontwikkeltrajecten en ben je in staat werk uit te leggen aan collega’s om zo je kennis met hen te delen. Je deinst niet terug voor ingewikkelde projecten. Deze zie jij alleen maar als uit uitdaging. Je werkt doorlopend aan klantcases (en hierdoor je klant echt leert kennen), maar toch ben je afwisselend bezig. Dit alles in een vrije en ontspannen werksfeer, met een team van gelijkgestemde. Binnen de development teams werken ze met o.a. PHP, Laravel, React, Node, Elastic, Amazon AWS, JIRA, Solid, Domain-driven-design, Doctrine, Redis, docker, Kubernetes, CI, PHP

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg waar jij de tijd en ruimte krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je gaat projecten vanaf het begin tot het eind begeleiden. Je sluit aan bij meetings met klanten om hun processen in kaart te brengen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt

Bekijk vacature »

Software Developer Mendix / Maatschappelijk Betrok

Dit ga je doen Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Werken met Scrum methodiek; Ontwikkelen van vooruitstrevende oplossingen; Meedenken over nieuwe applicaties en ontwikkelingen; On the job eigen maken van de Mendix omgeving. Hier ga je werken Deze dynamische en snelgroeiende organisatie begeeft zich in de recyclingbranche. Zij nemen op duurzame en efficiënte manier de recycling op zich. Vanwege hun snelle groei zijn zij op zoek naar een young professional die zich graag wilt ontwikkelen als Mendix Developer. Je komt te werken binnen een IT team van +/- 15 medewerkers. Het huidige ‘vaste’

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Tot jouw takenpakket behoort onder andere: Webapplicaties ontwerpen, bouwen, testen en implementeren in .NET/C#.; Ontwikkelen, implementeren en beheren van maatwerkapplicaties; Onderhouden en beheren van standaardpakketten; Onderzoeken en beoordelen van nieuwe technieken. Hier ga je werken Als .NET ontwikkelaar kom je te werken bij een grote semioverheidsinstelling in Nijmegen. De organisatie staat garant voor het leveren van onderwijs en les- en onderzoeksmateriaal voor duizenden betrokkenen. De organisatie wil bijdragen aan een gezonde, vrije wereld met gelijke kansen voor iedereen. Binnen de teams hangt een open en collegiale cultuur met veel aandacht voor een prettige en sociale werksfeer.

Bekijk vacature »

Python (Django) developer - Remote in The Netherla

Functie Together with your team, consisting of a senior, 2 mediors and one junior developer, you will work on their software in an Agile-based approach. You have an eye for quality, risk, and customer interest. Communication with your colleagues and, where necessary, with customers, plays an important role in achieving a successful result. As a person, you are smart, get things done, and are result-oriented. There is a lot of independence within the development team, apart from the stand-up (10:00 am) and occasional pair-programming sessions. Techniques they use include Python, Django, MySQL, Mercurial, Ubuntu Linux, Nginx. In terms of front-end

Bekijk vacature »

PHP Developer Symfony

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail. Hier ga je werken Als PHP Developer kom je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development teams welke ieder verantwoordelijk zijn voor hun 'eigen' klanten. Jouw team bestaat uit 6 backend

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

Sportieve Junior C#.NET developer gezocht!

Bedrijfsomschrijving Wil jij werken aan webapplicaties bij de marktleider binnen de branche? Voor een klant in de buurt van Oosterhout ben ik op zoek naar een Fullstack .NET developer. Dit bedrijf bestaat bijna 10 jaar en is inmiddels uitgegroeid tot marktleider in Nederland en heeft tevens kantoren in meerdere landen in Europa. Dit bedrijf bouwt webapplicaties waarbij internationaal enkele honderdduizenden deelnemers, soms tegelijk, een beroep doen op de realtime data uit deze applicaties. Dit brengt erg veel technische uitdaging met zich mee. Ze ontwikkelen nieuwe applicaties maar ook bestaande applicaties worden uitgebreid en verbeterd. Hier kan jij een onderdeel van

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

In het kort Als C# .NET Core ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer .NET, C# voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Utrecht! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Lees dan snel verder! Voor een opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer. Werk jij graag aan verschillende projecten en ga je graag klanten op bezoek? Dan is dit de ideale functie voor jou! Binnen deze functie

Bekijk vacature »

Lead Java Developer

Dit ga je doen Je taken bestaan onder andere uit: Het aansturen van een development team bestaande uit 8 collega's op technisch maar ook HR gebied; Het maken van strategische keuzes omtrent de (nieuw)bouw van deze applicatie; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java, Spring, Angular, REST); Reviewen van code en feedback geven op collega developers. Hier ga je werken Als Lead Software Developer ben je verantwoordelijk voor één van de vier Agile Java ontwikkelteams die bouwen aan technologie die duizenden instanties wereldwijd verbindt. Dit Agile team, data Jira en Confluence gebruikt en

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Programmeren in .NET, Javascript & C# en ontwikkelen in Web Services, Windows Services en MS SQL Server; Zelfstandig verbanden maken Analyseren, testen, bugs fixen, reviewen en rapporteren; Juiste prioriteiten stellen en verantwoordelijkheid nemen; Op architectuur niveau meedenken; Af en toe klanten bezoeken. Hier ga je werken Voor onze relatie zijn wij opzoek naar een .NET ontwikkelaar met minimaal 3 jaar werkervaring. Je komt te werken in een groeiend bedrijf met betrokken collega's die zorgen voor een familiaire sfeer op de werkvloer. Als .NET ontwikkelaar word jij vanaf de eerste werkdag betrokken bij het gehele ontwikkelproces. De

Bekijk vacature »

C# .NET developer voor innovatieve applicaties gez

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever houdt zich al ruim 20 jaar bezig met het ontwikkelen van innovatieve software en dat willen ze graag nog lang doorzetten. En dat merk je ook als je als .NET developer hier aan de slag gaat. De applicaties worden continu doorontwikkeld met altijd als uitgangspunt dat zowel de kwaliteit als het gebruikersgemak van hoog niveau is. Het bedrijf telt inmiddels ruim 25 medewerkers waarvan meer dan de helft op de development afdeling werken. Meer weten over deze werkgever? Mail naar [email protected] of bel 0657578548 Functieomschrijving Je komt te werken in een Scrum team met andere .NET developers

Bekijk vacature »
Ruben

Ruben

26/11/2009 12:50:00
Quote Anchor link
http://filmdatabase.awardspace.info

Iemand tips / feedback

Ik weet dat er nog niet echt veel tekst op staat, maar dat komt nog!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Ruben
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 20:35:31
 
Stefan

Stefan

26/11/2009 13:00:00
Quote Anchor link
1. Beetje leeg.
2. De gele achtergrond doet pijn aan mijn ogen.
3. Hoezo laat je je admin link aan iedereen zien? Zorg dat je je IP krijgt( http://whatismyip.com ) en bouw om die link een beetje php, iets zoals:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<?php
if($_SERVER['REMOTE_ADDR'] == '127.0.0.1') {
?>

<a href="/admin">Admin</a>
<?php
}
?>

127.0.0.1 vervangen door uw IP
4. Ik zelf zou je CSS in een apart bestandje maken, en die includen in de header met de link tag
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<head>
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="theme.css" />
</head>

theme.css vervangen door de naam van uw CSS bestand.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Stefan
 
Ruben

Ruben

26/11/2009 13:07:00
Quote Anchor link
Hee dat is wel handig!

Bedankt voor je tips, ik zal er aan werken
Kan dat met je ip ook voor meerdere ip's?

Bedankt!


Als ik de css code appart haal doet hij het niet meer

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
<html>

<head>

<!--het komende stukje is van het type css-->
  <style type="text/css">
  body {
    padding-left: 11em;

/* het lettertype */
    font-family: Georgia, "Times New Roman",
          Times, serif;

/* kleur van het lettertype is paars */
    color: purple;

/* achtergrondkleur is goud*/
    background-color: #FFD700 }

/* stukje voor het menu */
  ul.navbar {
    list-style-type: none;
    padding: 0;
    margin: 0;
    position: absolute;
    top: 2em;
    left: 1em;
    width: 9em }
  h1 {

/* lettertype in het menu */
    font-family: Helvetica, Geneva, Arial,
          SunSans-Regular, sans-serif }

/* stukje voor de vakjes in het menu */
  ul.navbar li {

/* achtergrondkleur in het menu is wit */
    background: white;
    margin: 0.5em 0;
    padding: 0.3em;

/* vierkantjes in het menu zijn zwart */
    border-right: 1em solid black }

/* stukje voor de links*/
  ul.navbar a {

/* geen text decoratie */
    text-decoration: none }

/* voordat de link bezocht is */
  a:link {

/* kleur paars */
    color: purple }

/* als de link bezocht is */
  a:visited {

/* kleur paars */
    color: purple }
  address {
    margin-top: 1em;
    padding-top: 1em;
    border-top: thin dotted }
  </style>

</head>

<body>

</body>

</html>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Ruben
 
- SanThe -

- SanThe -

26/11/2009 13:08:00
Quote Anchor link
Fatal error: Cannot redeclare cleanquery() (previously declared in /home/www/filmdatabase.awardspace.info/functions.inc.php:7) in /home/www/filmdatabase.awardspace.info/functions.inc.php on line 7
 
Stefan

Stefan

26/11/2009 13:10:00
Quote Anchor link
Ja, dan word de code:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<?php
if($_SERVER['REMOTE_ADDR'] == '127.0.0.1' || $_SERVER['REMOTE_ADDR'] == 'IP 2') {
?>

<a href="/admin">Admin</a>
<?php
}
?>

en dan voor elk nieuwe IP moet je voor de ) van de if statement || $_SERVER['REMOTE_ADDR'] == 'IP' zetten, de || betekent OR.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Stefan
 
- SanThe -

- SanThe -

26/11/2009 13:13:00
Quote Anchor link
@Stefan: Gaat makkelijker met een array() en dan in_array() gebruiken.
 
Ruben

Ruben

26/11/2009 13:14:00
Quote Anchor link
iemand nog eens naar mijn vorige reactie kijken, het CSS-bestandje?

en Santhe waar kreeg je die error, want die heb ik niet
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Ruben
 
Giel

Giel

26/11/2009 13:17:00
Quote Anchor link
Mag ik vragen wat het nut hiervan is? Er staan namelijk niet veel gegevens bij de films.. Enkel de titel/genre/jaar en duur
 
Ruben

Ruben

26/11/2009 13:19:00
Quote Anchor link
Ja er komt misschien nog meer bij maar het begin is er.

Het gaat om het idee, uitbreiden kan altijd nog
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Ruben
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

26/11/2009 13:20:00
Quote Anchor link
Ik weet dat het erg leuk is om dingen zelf te maken, maar in dit geval: http://www.videodb.net/blog/
 
Ruben

Ruben

26/11/2009 13:24:00
Quote Anchor link
Ja weet je hoe pro diegene is die dat gemaakt heeft..

Zo goed ben ik nog lang niet
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

26/11/2009 13:28:00
Quote Anchor link
just learn.

Ik vindt de layout erg saai, persoonlijk zou ik niet snel naar deze website terug gaan omdat de layout niet rustgevend is en het geen meerwaarde toevoegd. Probeer een wat strak design te doen. Als ik denk aan films denk ik aan TV, TV -> LCD scherm. De meeste zwart glossy tegenwoordig. Probeer het met die kleur een beetje verder te werken. en haal dat geel weg!

en

Admin page versus standaar IE probeer ik in te loggen

Fatal error: Cannot redeclare cleanquery() (previously declared in /home/www/filmdatabase.awardspace.info/functions.inc.php:7) in /home/www/filmdatabase.awardspace.info/functions.inc.php on line 7
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bas IJzelendoorn
 
Ruben

Ruben

26/11/2009 13:34:00
Quote Anchor link
uhmm, lay-out valt inderdaad nog aan te werken, maar dat is niet de hoofdzaak vind ik, maar daar kunnen we nog aan werken

ennee, wat het inloggen betreft, de foutafhandeling is dus niet goed?
 
Stefan

Stefan

26/11/2009 13:44:00
Quote Anchor link
SanThe schreef op 26.11.2009 13:13:
@Stefan: Gaat makkelijker met een array() en dan in_array() gebruiken.


Das waar

de code word dan:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
<?php
$accessip
= array('127.0.0.1', 'IP2', 'IP3');
if(in_array($_SERVER['REMOTE_ADDR'], $accessip)) {
?>

<a href="/admin">Admin</a>
<?php
}
?>

Totaal niet aan gedacht =p

en voor je CSS, Kopieer je:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
  body {
    padding-left: 11em;

/* het lettertype */
    font-family: Georgia, "Times New Roman",
          Times, serif;

/* kleur van het lettertype is paars */
    color: purple;

/* achtergrondkleur is goud*/
    background-color: #FFD700 }

/* stukje voor het menu */
  ul.navbar {
    list-style-type: none;
    padding: 0;
    margin: 0;
    position: absolute;
    top: 2em;
    left: 1em;
    width: 9em }
  h1 {

/* lettertype in het menu */
    font-family: Helvetica, Geneva, Arial,
          SunSans-Regular, sans-serif }

/* stukje voor de vakjes in het menu */
  ul.navbar li {

/* achtergrondkleur in het menu is wit */
    background: white;
    margin: 0.5em 0;
    padding: 0.3em;

/* vierkantjes in het menu zijn zwart */
    border-right: 1em solid black }

/* stukje voor de links*/
  ul.navbar a {

/* geen text decoratie */
    text-decoration: none }

/* voordat de link bezocht is */
  a:link {

/* kleur paars */
    color: purple }

/* als de link bezocht is */
  a:visited {

/* kleur paars */
    color: purple }
  address {
    margin-top: 1em;
    padding-top: 1em;
    border-top: thin dotted }

naar een nieuw bestandje, laten we hem style noemen, dus sla het op als style.css in de root folder van je website.

Dan in de pagina waar je hem wilt gebruiken, include je hem door in de <head></head> tags te zetten:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="style.css" />
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

26/11/2009 13:55:00
Quote Anchor link
de foutafhandeling is inderdaad niet goed want ik krijg die error niet voor niks. Verder weergeeft hij in IE niet de trailers of afbeeldingen.
 
Ruben

Ruben

26/11/2009 14:01:00
Quote Anchor link
dat ligt niet aan de website, want bij mij doet hij dat wel
tenminste deed, ik zal het nog eens testen

Edit:

klopt hij doet het gewoon!


@Stefan, bedankt, ik zal nog een proberen
Maar waar moet dat stukje staan met die ip's?
Maakt het uit waar ik hem neer zet?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Ruben
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

26/11/2009 15:53:00
Quote Anchor link
Nee dat klopt, dat ligt hier aan

http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Ffilmdatabase.awardspace.info%2Fvideos.php&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0

W3c Ooit van gehoord.

Ruben ik wil niet heel vervelend zijn, je bent nu iets meer dan een week op het forum en je hebt 7 forum bericht toegevoegd. Dat maakt niet uit. Maar het valt wel op dat we bijna hier op PHPhulp jou website aan het maken zijn. Leer eerst even een goede tutorial van PHP en kom dan terug!!! Lees ook even de instructies over dit forum. Verder kon je de vraag over je topic "fout in loginsysteem ook verder in deze topic kwijt." Gezien ik deze fout al eerder aankaarte in deze topic.

Misschien ben ik wat cru in mijn reactie maar het is iets wat mij opvalt. Mijn mening is dat je best hier mag komen en uiteraard wil ik en de rest hier op het forum je uiteraard helpen maar probeer eerst zelf te onderzoeken wat je hebt fout gedaan. Zeker als beginner met PHP daar leer je het meeste van. Proberen en leren. Maar in een uur tijd de hoop opgeven vindt ik best snel.

(dit gebaseerd op mijn reactie deze topic om 13:28 en het aanmaken van jou topic over het login systeem om 14:32).

Het volgende wordt je namelijk al verteld:

Fatal error: Cannot redeclare cleanquery() (previously declared in /home/www/filmdatabase.awardspace.info/functions.inc.php:7) in /home/www/filmdatabase.awardspace.info/functions.inc.php on line 7

de functie kan niet worden aangegeven omdat deze al eerder is aangegeven op regel 7 van het bestand functions.inc.php

Ik neem aan dat je die vertaling ook al wel kon maken. Want als je geen engels kan wordt PHP en HTML alweer een heel stuk lastiger!
 
Stefan

Stefan

26/11/2009 17:06:00
Quote Anchor link
Ruben, op de plaats van je menu, zet je dat php 'scriptje' voor de admin link. dus haal je oude link weg, en zet je dit erneer, en dan wel met verdere attributen van de tag, zoals naam/id.
 
Ruben

Ruben

29/11/2009 19:06:00
Quote Anchor link
@nimtex,

weetje, volgens mij kan jij de hele admin pagina niet zien, en wat daar staat heb ik toch echt wel zelf gemaakt, had alleen even wat hulp nodig met het bewerken,

Maar tot nu toe ben ik op dit forum niet echt veel verder gekomen, alleen best goeie tips van bepaalde mensen.

En over dat probleemoplossing, ik weet nog lang niet genoeg over php, van tevoren heb ik echt alles al geprobeerd waar ik iets van af weet.
 
Kevin Stoove

Kevin Stoove

29/11/2009 19:20:00
Quote Anchor link
@ Ruben: Je zegt dat je niet veel verder bent gekomen op enkele tips na. Misschien zegt dit meer over jezelf. De gebruikers van PhpHulp zijn zeer behulpzaam (ikzelf kan het weten, heb onwijs veel geleerd door mensen hier) echter hebben ze het niet op personen die enkel hier komen om even goedkoop/makkelijk kant en klare scripts te krijgen. Misschien is dit niet jouw bedoeling, echter straal je dit wel uit.

Je opent meerdere topics achter elkaar, en in elk topic heb je hulp nodig (inlogscript, weergeven, tellen van rows, bewerken, etcetera). En dat terwijl de vragen die jij stelt echt onwijs makkelijk te vinden zijn via de zoekfuntie van phphulp, of bij de scripts/tutorials. Tevens als je een paar keywords intypt bij google krijg je duizenden pagina's met oplossingen voor wat jij wilt. Je probeert zelf niet hard genoeg.

PhpHulp is er om mensen verder te helpen, en niet om aan complete scripts te helpen.

Het is overduidelijk dat je zo goed als niets weet van PHP & databases (in dit geval MySQL). Ga alsjeblieft eerst eens wat leren, ga tutorials lezen op w3schools.com en php.net alvorens tig vragen te gaan stellen.

Ik ben altijd zelf zeer behulpzaam (je werd al afgekafferd door andere leden, en ik bleef nog normaal reageren) echter sta ik nu ook op het punt van irritatie. Indien je je aangevallen voelt, dit is niet mijn bedoeling, wil je alleen duidelijk maken dat je bij meerdere gebruikers van phphulp slecht valt. Doe zelf wat meer je best, en als je wat vraagt, laat tenminste zien wat je zelf geprobeerd hebt.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Kevin Stoove
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

29/11/2009 21:24:00
Quote Anchor link
Kevin bedankt voor de goede aanvulling! Het is inderdaad dat ik misschien wat cru reageer zoals ik eerder al zei. Ik en vrijwel iedereen hier op PHPhulp is bereid om je te helpen, zelfs als je beginner bent. Maar bijna iedereen heeft wel eerst de instelling om eerst zelf uit te zoeken en als de nood echt hoog is dan pas te gaan vragen hier op het forum.

En zoals Kevin al zei begin eerst met tutorials, boeken en PHP.net daar leer je al heel veel van en dan weet je ook waar je het over hebt. Als dat aan de orde is weet je ook hoe je hier de vragen moet stellen.

Probeer eens een keer een test op w3schools.com en test in hoeverre je kennis is. Dat helpt ook.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.