Films en series op tv

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Ivo P

Ivo P

08/02/2021 21:40:47
Quote Anchor link
je kunt met een hele rij aan mogelijke methoden betalen.

iDeal de eerste maand (al dan niet voor 1 cent) en daarna doorgaand in auto-incasso, per credit card, Paypal en met verschillende soorten prepaid kaarten.

iDeal en auto-incasso zijn niet in alle landen van de wereld even gangbaar namelijk.

Betaal je nu, dan geldt je abo tot 8 maart.
Zeg je op volgende week, dan loopt je abonnement nog tot 8 maart gewoon door.

De volgende keer dat je dan weer je abonnement start, bijvoorbeeld op 12 mei, dan geef je opnieuw je betaal gegevens door (afhankelijk van de gekozen optie moet je weer per iDeal betalen, maar bij Paypal zijn de gegevens nog bekend) en geldt je lidmaatschap weer tot 12 juni, en zo verder tot je ooit weer onderbreekt. (en dat zal dan weer per de 12e van een maand zijn).
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 00:55:38
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

08/02/2021 22:05:21
Quote Anchor link
@Ivo P

Dankjewel voor de uitleg.

Dus stel ik word vandaag lid, dan betaal ik 1 cent via iDEAL. Volgende maand vindt dan automatische incasso plaats (bijv. 10,99) net zo lang totdat ik de automatisch incasso stopzet. En als ik dan na een paar maanden weer betaald wil kunnen kijken, dan doe ik een nieuwe betaling (het maandbedrag van 10,99 denk ik?) via iDEAL en dan ben ik meteen weer lid? Zeg ik het zo goed?
 
Ivo P

Ivo P

09/02/2021 09:07:52
Quote Anchor link
klopt.
en ze onthouden tot zeker 6 maanden lang je settings en kijkgeschiedenis.
Dus de namen van je groep en hoe ver je bent met het kijken naar series etc. en welke films je gezien hebt en welke je dus ook mogelijk wel interessant zou vinden.

Dat is uitgebreider dan bij Prime.
 
Aad B

Aad B

09/02/2021 11:24:48
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 05/02/2021 17:25:44:
@Aad B
Welk pakket van Netflix heb je? Ik zag dat je extra moet betalen voor HD / 4K resolutie?
Excuus voor het late antwoord, ik was een paar dagen offline. Wij hebben het Premium pakket van 13,99. Wij kijken met meerdere personen in het gezin op TV en tablets en ieder heeft zijn eigen kanaal zeg maar, met eigen kijkgeschiedenis waar je gebleven bent en voorkeuren. Wat Ivo zegt hierboven dus.
Gewijzigd op 09/02/2021 11:33:52 door Aad B
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

09/02/2021 13:36:01
Quote Anchor link
@Ivo P

Ah oké. Ik snap 'm. Dankjewel voor de informatie :)

@Aad B

Ik neig dan (gezien de kosten en ik ook weer niet héél vaak tv kijk) naar het pakket van 10,99. Of maakt die 4K in plaats van Full HD het echt héél veel beter?
 
John D

John D

09/02/2021 15:10:26
Quote Anchor link
-->> 4K in plaats van Full HD het echt héél veel beter?
Ik heb geen flauw idee, ik heb een vrij nieuwe tv die dat wel kan maar ik heb nooit verschillen gezocht. Ik kijk gewoon tv en Netflix en wellicht is het beeld van Netflix mooier maar of je dat echt ziet?? Je kan ook met de laagste prijs beginnen en na een maand upgraden en het verschil eens bekijken.
Gewijzigd op 09/02/2021 15:13:03 door John D
 
Ivo P

Ivo P

09/02/2021 15:37:51
Quote Anchor link
ik zag gisteren dat je bij de keuze voor het pakket van 10.99 de eerste maand toch het grootste pakket krijgt
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

09/02/2021 15:46:01
Quote Anchor link
>> Je kan ook met de laagste prijs beginnen en na een maand upgraden en het verschil eens bekijken.

Ja, dat zou inderdaad kunnen. Maar de goedkoopste optie heeft geen HD, dus dat lijkt me niet echt top. Kun je overigens als je het duurste pakket kiest wel terug naar het pakket eronder? Of kun je alleen 'upgraden' en niet 'downgraden'?

>> ik zag gisteren dat je bij de keuze voor het pakket van 10.99 de eerste maand toch het grootste pakket krijgt

Oh, da's apart. Proberen ze je zeker te lokken :)
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.