Flash pagina's laden niet in IE

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Frank

Frank

08/10/2008 18:27:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik heb een probleempje met een site die ik aan het bouwen ben. Over het algemeen kom ik overal wel uit.. alleen nu sta ik voor een compleet raadsel. In IE laden de pagina's met flash content niet ... In FF, Opera, Safari en Chrome gaat het allemaal prima.

URL: www.welltobe.nl

Ik gebruik javascript om alle parameters mee te geven aan flash:
function getCarousel(){
// <![CDATA[
var r = Math.random()*1000000 ;
var so = new SWFObject("flash/home.swf?r="+r, "homepage_visual", "1000px", "300px", "8", "#000000" );
//so.addParam("wmode", "transparent");
so.addParam("scale", "noscale");
so.addParam("allowScriptAccess", "always");
so.write("homepage_visual");
//]]>
}
en roep vervolgens deze functie aan in de body. Deze code heeft altijd prima gefunctioneerd tot ik aan deze website begon... Mijn flash files halen trouwens wel externe files op maar dat moet voor IE geen probleem zijn.

Windows IE geeft de volgende foutmelding:
"<!>Kan deze pagina niet openen." waarna ik vervolgens dooleuk naar een 404 pagina word verwezen.

Iemand een idee? Zou het zeer op prijs stellen :)

Cheers!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Frank
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 00:07:26
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

08/10/2008 19:42:00
Quote Anchor link
Het kan zijn dat je moet wachten tot het DOM gereed is. Dus de parameters voor de Flash pas meegeven als de pagina geladen is.
 
Frank

Frank

08/10/2008 20:50:00
Quote Anchor link
Ik snap wat je bedoeld, maar voorheen is dat altijd goed gegaan... dus daar kan het niet aan liggen lijkt mij?
 
Frank

Frank

08/10/2008 21:07:00
Quote Anchor link
Opgelost

in de SWFobject moet je de hoogte en breete zonder px op het eind aangeven!!! Egt weer iets voor IE om over te struikelen.

Juiste functie:
function getCarousel(){
// <![CDATA[
var r = Math.random()*1000000 ;
var so = new SWFObject("flash/home.swf?r="+r, "homepage_visual", "1000", "300", "8", "#000000" );
//so.addParam("wmode", "transparent");
so.addParam("scale", "noscale");
so.addParam("allowScriptAccess", "always");
so.write("homepage_visual");
//]]>
}
 
Frank

Frank

08/10/2008 21:32:00
Quote Anchor link
OKe correctie, dit heeft het probleem niet verholpen.. Hij blijkt het af en toe te doen. Iemand nog andere ideeen?
 
Frank

Frank

08/10/2008 22:15:00
Quote Anchor link
O er is een nieuwe methode om flash te embedden in je pagina, heel fancy. Zeker de moeite waard om te gaan gebruiken:

http://www.gotoandlearn.com/play?id=77
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

08/10/2008 22:16:00
Quote Anchor link
Dat zijn VIER bumps achter elkaar! Lees de regels even door, please. Volgende keer sluit ik je topic.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.