Flash

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Backend Developer Integraties API HBO REST

Samengevat: Deze werkgever is een IT-consultancy. Wil jij werken als Backend Developer Integraties? Heb jij kennis van gangbare berichtformaten? Vaste baan: Backend Developer Integraties API HBO €3.100 - €4.400 Zij bieden innovatieve oplossingen die bedrijven efficiënter en wendbaarder maken, waardoor onze klanten zich net zo snel kunnen ontwikkelen als de business van hen vraagt. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot en ingewikkeld. Hou jij van diepgang

Bekijk vacature »

Fullstack developer (NodeJS, React, AWS)

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam, maar zoals gezegd komt er veel meer bij kijken dan alleen maar ontwikkelen. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden maar hiernaast doe je doorlopend onderzoek naar de inzet van bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Maar waar staan ze nu? Na een onderzoeksfase van ruim een jaar zijn

Bekijk vacature »

Front-end developer

Functie Als front-end developer kom je te werken in een team van 30 gedetacheerde, en het team is momenteel flink aan het groeien. Je hebt ervaring met het bouwen van complexe bedrijfsapplicaties waar je gebruik maakt van de nieuwste technologieën waarmee jij elke klant omver blaast. Het gaat om uitdagende projecten met een gemiddelde doorlooptijd van 2 jaar. Hierdoor heb jij echt de volledige focus op een project en kun je flinke impact maken. Het team zit boordevol met ervaren developers die samen dezelfde ambitie delen. Aan de hand van opleidingen en trainingen kun je certificaten halen in jouw expertise

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Create elegant interfaces using VueJS for thousands of users? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Front-end Developer. Thanks to your efforts, our services are always presented in style. As a Front-end Developer you are responsible for website development and improving customer experience based on data analyze. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Front-end Developer you score by: Writing elegant, testable components without side-effects to provide functionality to the users Website development, adding

Bekijk vacature »

.Net ontwikkelaar - Het schoolsysteem verbeteren!

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een prettige en kleinschalige organisatie waar hard gewerkt wordt om het onderwijs te verbeteren. Daarom werken ze aan complexe om administratieve, financiële en facilitaire processen te versnellen en te verbeteren. Dit doen ze vanuit een platte organisatie voor klanten die door geheel Nederland verspreid zitten, hier horen vanzelfsprekend een aantal aansprekende HBO scholen en universiteiten toe. Functieomschrijving Je komt terecht in een organisatie waar op dit moment 2 scrumteams werken. Jij zal als .Net developer binnen 1 van deze scrumteams functioneren, iedereen binnen dit team heeft zijn/haar eigen expertise waardoor er met verschillende invalshoeken aan een

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer Consultancy

Functie Als front-end developer ga je aan de slag voor verschillende klanten, waarbij veel rekening wordt gehouden met waar je woont (dit is altijd binnen het uur), en word er gezocht naar een organisatie die past bij jou. Zowel qua persoonlijke ambities als de technische aansluiting. De opdrachten duren gemiddeld 1 à 2 jaar maar dit hangt ook af van je wensen. Je werkt in een teamverband voor een klant en zult nauw samenwerken met zowel eigen collega’s als die bij de klant werkzaam zijn. Ze zijn op zoek naar een technische front-end developer die ruime ervaring heeft in één

Bekijk vacature »

Front-end Angular developer

Functie In jouw rol als Front-End developer werk je samen met de backend developers om middels tweewekelijkse sprints het platform naar een hoger niveau te tillen. Hiernaast heb je affiniteit met data en werk je graag samen met het team om de gegevensintegriteit en -beveiliging te waarborgen, om ervoor te zorgen dat de gebruiker wereldwijd de beste SaaS-services heeft. Deze organisatie heeft meer dan 100 mensen in dienst, waarvan er 45 in Nederland werken. Het ontwikkelteam bestaat uit 10 mensen en is verdeeld in 2 scrumteams. Het eerste team bestaat uit Java en Scala ontwikkelaars. Het tweede team, waar jij

Bekijk vacature »

Back-end PHP Software Developer - Juniorfunctie

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Software Developer om ons team te versterken en mee te werken aan de ontwikkeling van eigen IOT-oplossingen. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor het uitlezen en managen van sensoren in machines. Je werkt nauw samen met een team van ontwikkelaars en engineers om de beste software-oplossingen te creëren. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je bent in deze rol verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties en softwaretoepassingen voor in-house ontwikkelde IOT oplossingen. Je werkt aan complexe databases en back-end

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Developer (One Data)

Do you have experience with managing IT Teams in a service delivery organization? Are you keen to bring the team and our platform to a higher level? Then Nutreco has a very interesting role for you! As a One Data developer you are responsible for the management, running and functional use of our integration landscape and processes within Nutreco. Nutreco is using at this time BizTalk 2016, and Apigee for its API management, to be replaced by Azure Integration Services as of 2023. You will be part of a virtual teams of 11 people (own and outsourced) working in an

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Tot jouw takenpakket behoort onder andere: Webapplicaties ontwerpen, bouwen, testen en implementeren in .NET/C#.; Ontwikkelen, implementeren en beheren van maatwerkapplicaties; Onderhouden en beheren van standaardpakketten; Onderzoeken en beoordelen van nieuwe technieken. Hier ga je werken Als .NET ontwikkelaar kom je te werken bij een grote semioverheidsinstelling in Nijmegen. De organisatie staat garant voor het leveren van onderwijs en les- en onderzoeksmateriaal voor duizenden betrokkenen. De organisatie wil bijdragen aan een gezonde, vrije wereld met gelijke kansen voor iedereen. Binnen de teams hangt een open en collegiale cultuur met veel aandacht voor een prettige en sociale werksfeer.

Bekijk vacature »

PHP Developer

Dit ga je doen Je werkt nauw samen met het websitebureau aan de ontwikkeling en optimalisering van het internationale platform; Je ziet nieuwe webshops op en voert optimalisaties door; Je bouwt aan technische, functioneel en commercial resultaat; Je vindt het leuk om zelfstandig binnen een internationale organisatie te werken, maar krijgt ook energie om samen met collega's te werken. Hier ga je werken Voor een bedrijf in de regio Rotterdam zijn wij opzoek naar een PHP Developer. Je wordt onderdeel van het communicatieteam en gaat je bezighouden met het optimaliseren van de website van dit internationale bedrijf. Je schakelt veel

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Voor een bedrijf in Den Bosch zoek ik een PHP Developer, die al wat werkervaring heeft. Jij gaat aan de slag met de verdere professionalisering van de interne applicaties en software. In de functie ga je verder: Verdere ontwikkeling eigen CRM systeem, vooral middels PHP; Bouwen van verschillende API's & koppelingen; Meedenken om de software/applicaties te verbeteren/optimaliseren; Aan de slag met de interne tooling. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er werken ruim 70 medewerkers, verdeeld over verschillende afdelingen. De afdeling Development bestaat uit vijf collega's, onder

Bekijk vacature »

PHP Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder! Voor een organisatie in de regio Utrecht die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in

Bekijk vacature »
Jesper Diovo

Jesper Diovo

02/12/2008 22:32:00
Quote Anchor link
Beste allemaal,

Ik ben van plan binnen nu en een maand de basis van Flash onder de knie te krijgen. Ik vind het een geweldige programmeertaal, en wil het graag kunnen. Ik heb wat gegoogled, maar ik wil geen amateuristische cursussen/tutorials gaan volgen. Daarom ben ik hier. Ik wil jullie vragen of jullie mij een cursus/tutorialreeks kunnen aanbevelen, waarmee ik alles stap voor stap - maar duidelijk - uitgelegd krijg. Bovendien ben ik op zoek naar het juiste programma wat ik kan gebruiken om Flash dingetjes te maken - het liefst zo uitgebreid als phpDesigner voor php enz. is.

Alvast bedankt,

Jezpur
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 14:35:49
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

02/12/2008 22:34:00
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

02/12/2008 22:41:00
Quote Anchor link
Oké, en welke editor wordt daar precies gebruikt? ik zocht naar Flash, as it is called, maar dat geeft meer hits over de player dan over de editor. Kan ze niet onderscheiden, tenminste.

-- Got it, Macromedia Flash.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jesper Diovo
 
Niek Weevers

Niek Weevers

02/12/2008 23:00:00
Quote Anchor link
Flash is geen programmeertaal.
Flash is een programma waarmee animaties, applicaties, games enz gemaakt mee kunnen worden.
De programmeertaal die in flash wordt gebruikt, heet actionscript. Animaties kunnen ook gemaakt worden zonder actionscript.
Je hebt hier dus het programma Flash voor nodig, tegenwoordig van Adobe en niet meer van Macromedia (is samen gegaan).

Het beste is natuurlijk om eerst de basic te leren, en dat zijn de tweens, movieclips enz.
Dus nog geen actionscript, behalve dan de simpele dingen als stop(), gotoAndPlay() enz.
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

02/12/2008 23:09:00
Quote Anchor link
Ja, ik begin die tweens al door te krijgen. Gaaf :). Thanks allebei!
 
Yorick17

yorick17

03/12/2008 08:11:00
Quote Anchor link
het kan trouwens ook met Adobe Flex (open source dus gratis, op Flex Builder na dan), maar dan moet je wel veel van Actionscript 3.0 kennen
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door yorick17
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

03/12/2008 21:15:00
Quote Anchor link
Nee, dat valt buiten m'n kennis :P.

Ik zit nu met een volgend probleem. M'n Flash animatie is gelukt. Een leuke 'tween' zoals ze dat noemen. Nu wil ik alleen dat een 'binnen glijdende' tekst blijft staan, maar dat een ander plaatje blijft doorroteren.
Hoe lukt me dat? Als ik stop(); doe, stopt alles...
 
Jason de Ridder

Jason de Ridder

03/12/2008 21:21:00
Quote Anchor link
Kijk eens naar FlashDevelop en www.gotoandlearn.com
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

03/12/2008 21:27:00
Quote Anchor link
Dat doe je niet met stop (), maar gewoon op de timeline. Maak een tween met je binnenglijdende tekst, die bijvoorbeeld stopt op frame 100. Daarna laat je hem gewoon staan. Maak op een andere laag een tween voor het roterende plaatje, en laat die doorgaan op het moment dat de tekst stopt.
 
Timen kut

Timen kut

03/12/2008 21:27:00
Quote Anchor link
Als je nu begint met actionscript zou ik me niet meer gaan focussen op handmatig tweens maken etc. alleen nog maar op actionscript 3.0 shizzle. Waar je dus ook je tweens programmeert..

hoewel AS 2.0 nog wel gebruikt wordt, is het denk ik niet aan te raden om als beginner dat nu nog te gaan leren.

AS 3.0 is 10x zo irritant en moeilijk en zinnig, maar als je het eenmaal onder de knie hebt is het magisch
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

03/12/2008 21:47:00
Quote Anchor link
Het zit zo: ik heb een binnen glijdende tekst en een roterend plaatje. In de tijd dat dat plaatje 1x rond gaat, komt de tekst binnen glijden, ben blijft hij zelfs al 15 frames staan. Nu wil ik dat hij als hij eenmaal binnen is blijft staan, totdat hij opnieuw geladen wordt, maar dat het roterende plaatje wel blijft loopen.

Dat roterende plaatje zit tussen frame 0-30, de tekst 0-15. Bij de tekst van 15-30 zitten keyframes, want ik wil dat hij nog wel aanwezig blijft op het moment dat hij binnen is. Eigenlijk zou het dus zo moeten, dat wanneer de loop eenmaal 1x is afgespeeld, de eerste 15 frames van de tekst worden overschreven met keyframes van frame 30... Kan dat?

@Jasen: bedankt voor de site, heb er al meteen weer iets geleerd, echter door het irritante dat er geen zoekfunctie is kon ik dit niet vinden...
 
Jason de Ridder

Jason de Ridder

03/12/2008 22:12:00
Quote Anchor link
Timen schreef op 03.12.2008 21:27:
Als je nu begint met actionscript zou ik me niet meer gaan focussen op handmatig tweens maken etc. alleen nog maar op actionscript 3.0 shizzle. Waar je dus ook je tweens programmeert..

hoewel AS 2.0 nog wel gebruikt wordt, is het denk ik niet aan te raden om als beginner dat nu nog te gaan leren.

AS 3.0 is 10x zo irritant en moeilijk en zinnig, maar als je het eenmaal onder de knie hebt is het magisch


Pardon? 10x zo irritant en moeilijk? Nee hoor, het is 10x zo makkelijk en fijn. Ook AS is nu een volwassen programmeer taal (aan het worden). Er zit structuur in. Als je het niet gewend ben is het lastig, maar OOP is gewoon de toekomst.
 
Gustaaf

Gustaaf

13/12/2008 13:35:00
Quote Anchor link
Als je op zoek bent naar een leuke site en krachtig forum voor Flash

http://www.vintagesworld.nl/
 
Niek Weevers

Niek Weevers

13/12/2008 16:20:00
Quote Anchor link
Je maakt 2 movieclips aan. Een voor de binnenglijdende tekst, op de laatste frame zet je een stop();
In de andere movieclip zet je de andere animatie, uiteraard zonder stop.
Deze 2 movieclips plaats je op de stage.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.