Formulier met upload

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Remko willemsen

remko willemsen

17/07/2008 21:20:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik heb de moed maar opgegeven, maar wellicht kunnen jullie mij helpen.

Ik ben opzoek naar een e-mail formulier waarmee ik ook een bijlage kan verzenden. En nu komt ie….. waarvan het formulier aan te passen is naar wens.
Het maakt me niet uit of de bijlage nou opgeslagen word op de server of dat hij ook per mail binnen komt.

Het gaat met name om .pdf documenten.

Weten jullie raad? ( mega leek in html en php)

Alvast super bedankt!
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 04:07:02
 
Ed

Ed

17/07/2008 21:35:00
Quote Anchor link
Een formulier, die post naar een pagina, evt zichzelf. Hij slaat het bestand op. Hij stuurt de mail, inclusief bestanden. Daarno kunnen bestanden worden verwijderd.

Klinkt al een prima toepassing voor PHPMailer. Gecombineerd met een bijna standaard upload script.
 
Remko willemsen

remko willemsen

17/07/2008 21:49:00
Quote Anchor link
Ik ga er eens aandachtig naar kijken. ik geef een gil als het me gelukt is (of niet)
 
Remko willemsen

remko willemsen

17/07/2008 22:52:00
Quote Anchor link
Ik begrijp dat ik er zelf een formulier bij moet gaan maken?

M.v.g.
Remko
mod-edit::
Bumpen
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten, voordat andere forumleden gereageerd hebben, heet "bumpen". Omdat het opdringerig overkomt is bumpen pas na 24 uur toegestaan. Bumpen kan een reden zijn voor de admins en mods om een topic te sluiten. Gebruik het Afbeelding knopje om je tekst aan te passen indien nodig.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door remko willemsen
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

17/07/2008 23:10:00
Quote Anchor link
Gezien je reacties zou ik je afraden aan dit script te beginnen. Het is te geavanceerd voor een beginner.
 
Remko willemsen

remko willemsen

17/07/2008 23:49:00
Quote Anchor link
Ow, jammer daar toch bedankt. Ik ben idd een erge leek.

Wat ik wel ga doen is dit script bewaren en ermee gaan klooien. Misschien ga ik dan wat meer dingen brgrijpen over php.

Toch bedankt allemaal.......... (of nog iemand een idee voor mij?)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.