Formulier Naar Tekstbestand

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

27/01/2004 15:10:00
Quote Anchor link
Ik zoek een script waarbij je meerdere tekstvelden van een formulier in een tekstbestand kan plaatsen. Ik ben net nieuw en begrijp nog weinig van php dus het moet wel zo makkelijk zijn dat ik zelf meerdere tekstvelden kan aanmaken enzo.

De reden hiervoor is is omdat ik wat profielen van mensen op me site wil zetten maar met de mogelijkheid om die mensen zelf hun profiel aan te laten passen. Kan iemand mij hiermee helpen? Of weet iemand een goed script? Nogmaals ik ben net nieuw met php dus het moet niet te ingewikkeld zijn...
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 02:41:11
 
Arend a

Arend a

27/01/2004 15:23:00
Quote Anchor link
Ik raad je aan eens naar mysql te kijken. Mysql is een stuk makkelijker om informatie uit te halen dan tekstbestanden.

Er staat op deze site (enigzins ondergewaardeerd wellicht) een geweldig document: de php howto, en is te vinden onder documenten

Neem daar eens een kijkje, koop misschien een klein boekje over php.
 

27/01/2004 15:38:00
Quote Anchor link
Ja maar de reden waarom ik deze vraag juist in 'aanvragen' plaats is omdat ik geen moeilijke taal zoals php wil leren. Heb daar simpelweg geen tijd en zin in. Ik ken er een beetje mee overweg en dat vind ik voldoende. Daarom zoek ik iemand die me maar ff 1 ding wil uitleggen of maken voor mij en dat is hoe je iets in een tekstbestand (of mysql) kan plaatsen aan de hand van een formulier.

Ik neem aan dat er vast wel iemand bereid is mij dit even uit te leggen of voor me te maken want het lijkt mij niet superingewikkeld voor mensen die veel met php werken...

Snapje?
 
Mitch X

Mitch X

27/01/2004 15:55:00
Quote Anchor link
Easy... als je nou eens kijkt bij de functies (http://www.phphulp.nl/php/tutorials/4) Daar staan ook functies om gegevens in een file te zetten, eruit te halen enz. Lees die eerst eens :D!
 

27/01/2004 15:58:00
Quote Anchor link