Formulier probleem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java Programmeur

Functie Heb jij altijd al samen willen werken met ervaren java ontwikkelaars dan hebben wij hier de ultieme kans voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving van Naaldwijk zijn wij op zoek naar uitbreiding van het vaste ontwikkel team. Je zult je hier voornamelijk bezig gaan houden met; Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren, hier wordt je diep in betrokken; Samen met consultants sluit je aan bij gesprekken met klanten, voor alle projecten; Je schakelt veel met consultants, wat is de behoefte van de klant? Hoe kan je hierop integreren?; Het framework moet naar de Cloud gebracht worden, je wordt betrokken bij

Bekijk vacature »

Functioneel applicatiebeheerder - SOP-SYS-SAM

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Functioneel Applicatiebeheerder voor het financiele domein op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je gaat samenwerken in een team van circa 15 functioneel applicatiebeheerders en gaat onderdeel uitmaken van een DevOps team. Met dit team ga je applicaties (laten) ontwikkelen en beheren. Hierbij concentreer je je vooral op

Bekijk vacature »

REMOTE - Front-end Angular developer

Functie Het IT-team bestaat momenteel uit de IT Manager, 2 back-end developers, 1 fullstack developer, 1 designer en een DevOps engineer. Ze zijn momenteel op zoek naar een ervaren Front-end developer die autonoom en gedisciplineerd aan de slag gaat, en bij aanvang als enige developer met hun Front-end applicaties bezig is. Wel hebben ze de ambitie om hier snel een 2e developer bij te vinden die jij dan ook zal kunnen aansturen/begeleiden. Je zult aan de slag gaan met het doorontwikkelen van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde

Bekijk vacature »

Back End Developer

As a Back End developer at KUBUS you will be developing the (web) application and services of BIMcollab. You have a focus on the back end of our software, for which we mainly work with C# and .NET. We use a full-stack approach, which means that in addition to the back-end, you will also help with other parts of the code. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact

Bekijk vacature »

Als Front-end developer bijdragen aan het onderwij

Functie Als front-end developer om je terecht in een team van goede en ervaren developers, en ga je werken aan de software die door miljoenen mensen gebruikt wordt. Je bent in staat om designs effectief te vertalen naar werkende feautures en hebt oog voor een goede UX van het product. Je staat voor clean code en goede documentatie. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit software en code. Je dagelijkse werk bestaat uit het werken aan componenten in de Storybook. Het verbeteren en refactoren van de huidige

Bekijk vacature »

Cloud Developer

Cloud Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer met Laravel ervaring! Voor een groeiende werkgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP developer met Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten in een specifieke markt. Als PHP developer ben je samen met een gemotiveerd team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het innoveren van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Als software developer ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Om

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »

Back end developer

Functie Jij als full stack ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor 90% van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van grote maatwerk applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. De technische uitdaging momenteel is dat

Bekijk vacature »

Front-end (Angular) developer

Functie Om bovenstaande ambities waar te kunnen maken zijn ze op zoek naar een Front-end (Angular) developer. Het it-team bestaat momenteel uit de IT Manager, 2 back-end developers, 1 fullstack developer, 1 designer en een DevOps engineer. Ze zijn dus op zoek naar professionals die autonoom en gedisciplineerd aan de slag gaan, en bij aanvang als enige developer met hun Front-end applicaties aan de slag gaat. Wel hebben ze de ambitie om hier snel een 2e developer bij te vinden die jij dan ook zal kunnen aansturen/begeleiden. Je zult aan de slag gaan met het doorontwikkelen van hun bestaande UI

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Back end developer PHP

Functie Met een complex en uitgebreid e-commerce platform, een eigen PIM-systeem en eigen scan applicatie – krijg jij dagelijks te zien hoe jouw werk gebruikt wordt door miljoenen gebruikers. En we staan qua development pas in de startblokken, aangezien er nog meerdere projecten op de plank liggen te wachten! Ons huidige development team bestaat uit 8 programmeurs. Er wordt dagelijks gereflecteerd op geschreven code, Scrum taken en kennisdelen onderling is een must. Onze voertaal binnen ons team is Engels, dit omdat wij twee internationale collega’s hebben. Ons huidige “IT Landschap” bestaat voornamelijk uit allerlei losse onderdelen die individueel, maar ook

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie The position we have for you As a .NET developer you will work for one of our customers active in the High Tech Industry. Our customers are mainly located in the Eindhoven area. We are very selective when it comes to the projects we accept and therefore only focus on innovative and complex projects. Because our customers are mainly specialized in machine construction, you often work close to the machines. Our team currently consists of Embedded engineers, IOT developers and Cloud engineers. We mainly work on Microsoft projects where WPF, UWP, .NET Core and Microsoft Azure are used. Eisen

Bekijk vacature »

Als PHP developer bijdragen aan beter onderwijs?

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een PHP developer die mee gaat werken aan de (door)ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP), Vue.js en

Bekijk vacature »
Dantiney jossten

dantiney jossten

01/12/2010 13:44:38
Quote Anchor link
Beste mede phpers,

Laatst een simpel PHP formuliertje gemaakt. Vandaag de complete website verhuist naar een andere server. Je raadt het al, het contactformuliertje werkt niet meer. Ik heb zelf al een aantal dingen geprobeerd zoals de content even uit de mail te laten, had eigelijk verwacht dat die zou blijven hangen op de \n, maar ook dit maakte niks uit.

Mijn total code:
Quote:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
<?php
//Declareren van de variabelen
$informatie = $_POST['informatie'];
$anders = $_POST['anders'];
$bedrijfsnaam = $_POST['bedrijfsnaam'];
$contactpersoon = $_POST['contactpersoon'];
$postadres = $_POST['postadres'];
$postcode = $_POST['postcode'];
$woonplaats = $_POST['woonplaats'];
$telefoon = $_POST['telefoon'];
$emailadres = $_POST['emailadres'];
$opmerkingen = $_POST['opmerkingen'];

//Controleren op cijfers
if ($emailadres){

    //Het versturen van Email
    $Name = "Brover Website"; //senders name
    $email = "[email protected]"; //senders e-mail adress
    $recipient = "[email protected]"; //recipient
    $mail_body = "Website Brover.nl \n\nContactformulier. \n\nIk wil graag meer informatie over\n---------------------------------\n"
    . $informatie .
    "\n---------------------------------\n\nAnders nl.:\n---------------------------------\n"
    . $anders .
    "\n---------------------------------\n\n\n\nVul hier uw gegevens in:\n\nBedrijfsnaam\n---------------------------------\n"
    . $bedrijfsnaam .  
    "\n---------------------------------\n\nContactpersoon\n---------------------------------\n"
    . $contactpersoon .  
    "\n---------------------------------\n\nPostadres\n---------------------------------\n"
    . $postadres .  
    "\n---------------------------------\n\nPostcode\n---------------------------------\n"
    . $postcode .  
    "\n---------------------------------\n\nWoonplaats\n---------------------------------\n"
    . $woonplaats .  
    "\n---------------------------------\n\nTelefoon\n---------------------------------\n"
    . $telefoon .  
    "\n---------------------------------\n\nE-mail\n---------------------------------\n"
    . $emailadres .  
    "\n---------------------------------\n\n\n\nOpmerkingen / vragen \n---------------------------------\n"
    . $opmerkingen . "\n\n\n\n";
    
    //mail body
    $subject = "Contactformulier"; //subject
    $header = "From: ". $Name . " <" . $email . ">\r\n"; //optional headerfields
    
    ini_set('sendmail_from', '[email protected]'); //Suggested by "Some Guy"

    mail($recipient, $subject, $mail_body, $header); //mail command :)
    
    //Leeg maken van Telnummer

    $telnummer = '';
    
    //Controleren
    $melding = '<table cellpadding="5" cellspacing="5" class="melding-goed"><tr><td>Bedankt. Het contactformulier is met succes verzonden. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.</td>                         </tr></table><br>';
}

?>


Dit zal toch eigelijk op deze manier geen probleem moeten zijn? Het vreemde is dat die op mijn hotmail account nog wel binnenkomt.

Zien jullie wat hier het probleem is?

Alvast bedankt.
Gewijzigd op 01/12/2010 13:46:26 door Dantiney jossten
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 04:48:45
 
Gerhard l

gerhard l

01/12/2010 14:07:47
Quote Anchor link
hij werkt niet meer, maar komt wel aan in je hotmail, mag ik vragen wat er dan misgaat?

en waar slaat dit op?
//Controleren op cijfers
if ($emailadres){
Gewijzigd op 01/12/2010 14:09:14 door gerhard l
 
Dantiney jossten

dantiney jossten

01/12/2010 14:16:24
Quote Anchor link
Gerhard lubbers op 01/12/2010 14:07:47:
hij werkt niet meer, maar komt wel aan in je hotmail, mag ik vragen wat er dan misgaat?

en waar slaat dit op?
//Controleren op cijfers
if ($emailadres){


Dat is nog een stukje van mijn vorige contactformuliertje. Ik had hem namelijk al gemaakt voor "Bel mij terug".

Dat is het vreemde, hij verzend hem wel als ik in de code als send to mijn hotmail adres invul, maar mijn mail van de zaak, dus de @brover.nl daar komt die niet aan. De mail van [email protected] open ik in Outlook 2010.
het lijkt wel of Outlook hem dan tegenhoud? Misschien dat er rare tekens inzitten? Daarom dacht ik aan de \n, maar dit is niet het probleem in dit geval.

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijker is.
Gewijzigd op 01/12/2010 14:18:08 door dantiney jossten
 
Gerhard l

gerhard l

01/12/2010 14:18:23
Quote Anchor link
ook niet in de ongewenste email ?
 
Dantiney jossten

dantiney jossten

01/12/2010 14:22:15
Quote Anchor link
Gerhard lubbers op 01/12/2010 14:18:23:
ook niet in de ongewenste email ?


Nee helaas niet, had ik ook al gekeken, anders had ik er nog iets aan kunnen doen. Heel vreemd dit. :(
Gewijzigd op 01/12/2010 14:22:40 door dantiney jossten
 
Marco V

Marco V

01/12/2010 14:24:10
Quote Anchor link
dat zijn altijd van die klote dingen... kan soms handig zijn om ook even via webmail te checken, ik vertrouw Outlook ook maar in beperkte mate! Hoe dan ook, je zou denken aan een spamfilter of zoiets wat de mail tegenhoudt.

p.s.: met [email protected] bedoel je waarschijnlijk noreply@brover.nl
 
Dantiney jossten

dantiney jossten

01/12/2010 14:37:03
Quote Anchor link
Marco V op 01/12/2010 14:24:10:
dat zijn altijd van die klote dingen... kan soms handig zijn om ook even via webmail te checken, ik vertrouw Outlook ook maar in beperkte mate! Hoe dan ook, je zou denken aan een spamfilter of zoiets wat de mail tegenhoudt.

p.s.: met [email protected] bedoel je waarschijnlijk noreply@brover.nl


Ai! oke, bedankt, over het hoofd gezien :)

Ja dat is wel lastig ja. Hij is alleen van server veranderd. Zou het er dan aan liggen hoe hun het hebben ingesteld? Aan onze mail server is niks aangepast verder.


Dan zou ik haast nog een contact formulier met javascript moeten maken?? Wat ik eigelijk liever niet doe ;)
Gewijzigd op 01/12/2010 14:37:28 door dantiney jossten
 
Marco V

Marco V

01/12/2010 14:54:22
Quote Anchor link
kan je niet bij je nieuwe server/isp nagaan wat hun settings zijn?

Misschien zit het probleem wel in: ini_set('sendmail_from', '[email protected]');

ben geen expert hoor, maargoed... misschien werd dit door je vorige server/isp overruled en vreet jouw mailserver dit adres niet als het nu wel wordt meegenomen? lees even de details over ini_set

Tip: Als je nog een mail hebt die verzonden is vanaf je oude server kan je wellicht de bericht headers even met elkaar vergelijken om dit soort zaken te ontdekken!
 
Dantiney jossten

dantiney jossten

01/12/2010 15:15:31
Quote Anchor link
Marco V op 01/12/2010 14:54:22:
kan je niet bij je nieuwe server/isp nagaan wat hun settings zijn?

Misschien zit het probleem wel in: ini_set('sendmail_from', '[email protected]');

ben geen expert hoor, maargoed... misschien werd dit door je vorige server/isp overruled en vreet jouw mailserver dit adres niet als het nu wel wordt meegenomen? lees even de details over ini_set

Tip: Als je nog een mail hebt die verzonden is vanaf je oude server kan je wellicht de bericht headers even met elkaar vergelijken om dit soort zaken te ontdekken!

Oke, bedankt voor de info alvast. Dit ga ik vandaag nog uitproberen. Ik hou jullie op de hoogte!
 
- SanThe -

- SanThe -

01/12/2010 16:12:55
 
Dantiney jossten

dantiney jossten

01/12/2010 16:26:37
Quote Anchor link


Ik heb de set_ini geprobeerd, maar dat heeft niet geholpen. Wat wel opvallend is is dat zodra ik de set_ini uitzet hij hem ook niet meer verstuurd naar mijn hotmail adres.

Verder heb ik nog gekeken naar de headers, bedankt hiervoor, maar ook dit heeft helaas niet gewerkt.

Valt niet mee om een simpel contactformuliertje in mijn mail te krijgen :) Het ergste is dat die vanmorgen nog werkte met exact dezelfde code, alleen een server switch gedaan.
 
- SanThe -

- SanThe -

01/12/2010 17:10:56
Quote Anchor link
Maak dit eens leeg.
ini_set('sendmail_from', '');
 
Dantiney jossten

dantiney jossten

02/12/2010 08:08:08
Quote Anchor link
- SanThe - op 01/12/2010 17:10:56:
Maak dit eens leeg.
ini_set('sendmail_from', '');



Dit heb ik geprobeerd, ook met deze code word hij helaas niet naar mijn Outlook verzonden. Naar mijn hotmail adres verstuurd die hem wel goed.
Gewijzigd op 02/12/2010 08:08:47 door dantiney jossten
 
- SanThe -

- SanThe -

02/12/2010 11:15:31
Quote Anchor link
Dan zal dat, mijns inziens, aan Outlook liggen en niet aan de mail.
 
Dantiney jossten

dantiney jossten

02/12/2010 11:18:40
Quote Anchor link
- SanThe - op 02/12/2010 11:15:31:
Dan zal dat, mijns inziens, aan Outlook liggen en niet aan de mail.


Dat zal het hem inderdaad moeten zijn. Heb het script net op een 3e server getest, en die kwam gewoon aan in Outlook. Dus denk zelfs dat het bij de provider ligt? Of ergens daar een instelling op de mailserver? Heb hier namelijk weinig verstand van helaas. Het enigste wat ik nog kan doen is om hun op te bellen en na te vragen.

Alvast super bedankt aan allen hierboven voor het meedenken! :)
Gewijzigd op 02/12/2010 11:19:04 door dantiney jossten
 
Marco V

Marco V

02/12/2010 11:18:46
Quote Anchor link
Schiet mij maar lek, maar het is wel opmerkelijk dat het script vanaf een andere server wel werkt! Lijkt me toch ergens in de headers te moeten zitten ofwel dat inderdaad de mailserver of outlook de afzender niet kennen en dus het bericht weren!?
 
Dantiney jossten

dantiney jossten

02/12/2010 11:19:56
Quote Anchor link
Marco V op 02/12/2010 11:18:46:
Schiet mij maar lek, maar het is wel opmerkelijk dat het script vanaf een andere server wel werkt! Lijkt me toch ergens in de headers te moeten zitten ofwel dat inderdaad de mailserver of outlook de afzender niet kennen en dus het bericht weren!?


Inderdaad, verwacht dat het hem hier moet zitten het probleem. Ik ga het nazoeken.
 
- SanThe -

- SanThe -

02/12/2010 11:37:54
Quote Anchor link
Het kan ook aan der server liggen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sender_Policy_Framework
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.