Forum promotie

Overzicht Reageren

Arjan hazewinkel

arjan hazewinkel

31/08/2015 09:40:18
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

al een tijdje bezig met mijn forum en heb nu een vraag.
wat zou de next step zijn voor mijn forum promotie?

heb al zitten denken aan een refferal systeem maar hebben jullie nog ideeen?

Draaid op IPB4.

Betreffende website: http://goo.gl/4RPr5b

PHP hulp

PHP hulp

08/08/2022 00:15:08

DavY -

DavY -

31/08/2015 09:43:28
Quote Anchor link
Misschien je eigen forum schrijven? Zelf vind ik gebruik van wordpress, IPB4, vBulletin of wat dan ook je maar dom houden, omdat je er niks van leert, doordat je gebruik kan maken van plugins, al kun je er wel zelf een schrijven, maar zulke frameworks (als ik dat al zo mag noemen) maken je lui.

Arjan hazewinkel

arjan hazewinkel

31/08/2015 09:49:03
Quote Anchor link
IPB4 gebruiken vind ik niet dom, dom is het pas als je zelf fouten in je code hebt waardoor je website later gehackt word. Ook is het doel niet om maanden te programmeren aan dit project, het doel is om een leuke community op te zetten. Dus voor je het woord dom gebruikt is het misschien handig eerst meer te vragen, staat namelijk beetje lullig. Nogmaals het doel is niet om van deze code te leren.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

31/08/2015 10:00:16
Quote Anchor link
Zorg ervoor dat je op de sociale media zit, en dat je daar erg actief bent. Probeer een aantal keren per week bijvoorbeeld een interessante thread uit te lichten. Eventueel kan je linkpartners zoeken die in jouw gebied liggen.

Arjan hazewinkel

arjan hazewinkel

31/08/2015 10:46:08
Quote Anchor link
Social media ben ik indd mee begonnen, facebook en twitter.

Nog meer ideeen alles is welkom?

Mvg

Marthijn Buijs

Marthijn Buijs

31/08/2015 19:58:12
Quote Anchor link
Metatags gebruiken zoals keywords en description.

Martin -

Martin -

31/08/2015 20:19:50
Quote Anchor link
PHP Maarten op 31/08/2015 19:58:12:
Metatags gebruiken zoals keywords en description.

Met keywords wordt al tijden niets meer gedaan door zoekmachines, omdat iedereen altijd maar zoveel mogelijk keywords in die meta-tag plaatste om maar hoger in de zoekresultaten te komen.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.