Fotoalbum script

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Mark

mark

02/10/2007 18:51:00
Quote Anchor link
Hey,

Ik was op zoek naar een fotoalbum script, en ik kwam hier terecht omdat hier de beste te vinden was voor mijn site. Ik heb het nu over dit script: http://www.phphulp.nl/php/scripts/9/668/ Ik prachtig script alleen 1 ding ontbreekt en bij de voorrbeeld is dat niet zo. Als je bijv. 16 foto's per pagina laat weergeven dan komt alles naast elkaar. Ik zou dat graag in rijen willen hebben. Dus 4 rijen met elk 4 foto's. Hopelijk kan iemand me helpen.

mvg,

Mark
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 03:19:18
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

02/10/2007 18:58:00
Quote Anchor link
Een Prive bericht, een email, een reactie op het script en een eigen forumtopic... Gefeliciteerd, goed gedaan!

En gozer, je vraag is al 100x, zoniet vaker, behandeld... lezen is ook een vak!
 
Mark

mark

02/10/2007 19:10:00
Quote Anchor link
Er is eigenlijk spoed bij, en denk je nu echt dat ik doodleuk iedereen ga lastig vallen?? Ik heb alle reacties van mensen nagelezen en ja meer mensen kwamen met dezelfde vraag maar geen 1 van hun is daarmee geholpen. Oke mijn excuses dat het mischien een beetje veel is. Maar mijn mening is ook dat jouw reactie op een nettere manier vertaald kan worden.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.