Foto's beveiligen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij een team met 12 programmeurs. Jullie zijn verantwoordelijk voor het huidige platform van deze organisatie. Als team werken jullie in tweewekelijkse sprints en starten jullie iedere dag met een stand-up. Jij werkt samen met jouw team aan het uitbreiden van het huidige platform door middel van nieuwe features. Daarnaast zorg jij er samen met jouw team voor dat het platform veilig is en gebruiken jullie de nieuwste technieken om deze veiligheid te waarborgen. Zo maken jullie gebruik van C# .NET, .NET Core, React, Azure, Kubernetes, ASP.NET, MVC. Jij gaat aan het werk in

Bekijk vacature »

Junior Outsystems developer

Functie Als junior Outsystems developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van 23 software engineers. Ons team werkt agile en termen als Continuous Integration en Continuous Delivery zijn bij ons dagelijkse koek. Wij werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel onze klanten een totaal oplossing aan te bieden. Als junior Outsystems developer krijg jij bij ons de kans om jezelf te ontwikkelen naar een volwaardige ervaren en gecertificeerde Outsystems developer. Jij een team met ervaren mensen (10+ ervaring) om je heen. Zo heb jij niet het gevoel dat jij meteen in het diepe wordt gegooid en uiteraard

Bekijk vacature »

Starter/junior PHP developer

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een junior PHP developer om het team te versterken. Als back-end developer bouw je de enterprise software die hun bedrijf helpt bij haar primaire processen. Afhankelijk van de omvang van het project werk je in een klein team aan een project. Ze hebben dagelijkse stand-ups en elke twee weken een scrumsessie, begeleid door de Scrum Master, waar je je ideeën kunt presenteren en samen met de Product Owner kunt werken aan het beste product. Ze vertrouwen enorm op hun eigen bedrijfssoftware. Dit geeft hun een groot voordeel ten opzichte van hun concurrentie. Zo

Bekijk vacature »

.NET Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een .NET Developer! Wil jij werken voor een internationaal bedrijf waar je legio mogelijkheden krijgt als Software Ontwikkelaar? Grijp nu je kans en kijk snel of jouw vaardigheden aansluiten bij onderstaand profiel! Je kunt een uitdagende rol gaan vervullen als .NET Developer binnen een internationaal bedrijf dat gevestigd is in omgeving Bergen. Dit bedrijf is zeer vooruitstrevend en verricht betekenisvol werk. Binnen dit bedrijf wordt gewerkt aan de productie en ontwikkeling van medische middelen. Als .NET Developer ga jij je bezig houden met het volgende: Je wordt betrokken bij alle fasen van software

Bekijk vacature »

Senior java ontwikkelaar integratie

Functieomschrijving Voor de gemeente Rotterdam zijn wij op zoek naar een senior java ontwikkelaar integratie. Taken Binnen een zelfsturend Scrumteam voer je geheel zelfstanding je opdrachten uit en levert het eindresultaat op aan het Integratieteam. Jij voelt je net als alle teamleden verantwoordelijk voor alle aspecten, vanaf de vraag tot en met de oplevering in productie. Je bent kritisch, je helpt de klant om zijn wensen helder te krijgen, je schrijft zelfstandig clean code die van hoge kwaliteit is, met bijbehorende unit- en integratietesten, je ondersteunt zo nodig bij deployments naar productie. Het Integratieteam bouwt componenten (Endpoints) op de ESB.

Bekijk vacature »

Frontend Developer - Leeuwarden

Frontend Developer – Leeuwarden Als Frontend Developer bouw jij mee aan het onderwijs van de toekomst! In een scrum team werken met jonge en enthousiaste collega’s, moderne technieken, ruimte voor eigen ontwikkeling en op een proactieve wijze kunnen meewerken aan innovatie binnen het onderwijs. Magister is het state-of-the-art softwarepakket dat scholen in het voortgezet onderwijs op alle fronten ontzorgt. Van leerlingenadministratie tot het ondersteunen van individuele leerlijnen, van toegang tot digitaal lesmateriaal tot het plannen van het lesrooster. In de Magister app bedient Magister ruim 2,5 miljoen gebruikers waarvan, dagelijks meer dan 600.000 unieke. Hiermee is Magister de absolute marktleider

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Frontend Developer

Functieomschrijving Voor de NIPV zijn wij opzoek naar een Frontend Developer. Als Frontend Developer ga jij aan de slag om dashboards te bouwen vanuit het datawarehouse. Dit stelt NIPV in staat om snel en eenvoudig bij correcte bedrijfsvoeringsinformatie te kunnen. Je ontwikkelt dashboards in PowerBI, publiceert en onderhoud die, verzameld en verwerkt feedback in overleg met het ontwikkelteam. Naast dashboards ontwikkel en onderhoud je een datamodel in Excel waarmee adviseurs, controllers en analisten in staat worden gesteld om de gegevens uit de dashboards te raadplegen en anders te filteren of bepaalde gegevens nader te verfijnen, zodat verdiepende vragen kunnen worden

Bekijk vacature »

Digitale Tovenaar Gezocht: Junior Low-code/No-code

Bedrijfsomschrijving Duik mee in een wereld vol innovatieve avonturen waar gegevens en technologie een magische symbiose aangaan! Al meer dan twee decennia lang zijn we de tovenaars achter de schermen die oplossingen creëren voor de meest complexe klantcontactvraagstukken en datagedreven software-uitdagingen. Bij ons draait het om de kracht van samenwerking en groei. We zijn een hechte vriendengroep die samen bergen verzet om elkaar én onze klanten te laten schitteren. Jouw succes is ons succes en we streven ernaar om elkaar naar nieuwe hoogten te tillen, niet voor even, maar voor altijd. We willen dat jij je helemaal thuis voelt in

Bekijk vacature »

.NET Developer C#

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken Als C# .NET Developer wordt je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor belangrijkste product van deze organisatie. Dit product is een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Er

Bekijk vacature »

API Developer Red Hat Fuse

Dit ga je doen Als API Developer zal je verantwoordelijk zijn voor het: het maken van API's en het correct laten draaien van de API's op het platform. Hierdoor kom je in aanraking met Red Hat Fuse, Springt Boot, 3Scale, Red Hat SSO, Openshift en Azure DevOps; zorgen voor de kwaliteit van de ontwikkeling, integratie en prestaties van de API's; zorgen voor een stabiel integratieplatform. Hier ga je werken Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap dat hoofdzakelijk op OpenShift, Azure en

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving Ben jij een getalenteerde PHP Developer en aan de slag in een gemotiveerd team? Lees dan snel verder! Voor onze opdrachtgever in de omgeving van Valkenswaard zijn we op zoek naar een ervaren PHP developer. Jij gaat hier zorg dragen voor het optimaliseren en up-to-date houden van de bestaande applicaties. Je werkt verder aan de applicaties die jij verder ontwikkelt. Dit doe je voornamelijk met PHP en MySQL. Verder ga je je bezig houden met: Het uitbouwen van het E-commerce software platform. Deelnemen aan overleggen met het team. Het ondersteunen van jouw team developers (3 man) en helpen

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

As a Front-End React Developer you improve the user-experience of our web applications for your colleagues in Coolblue. How do I become a Front-End React Developer at Coolblue? As a Front-End React Developer you are responsible for developing user interface components and implementing them using React.js concepts and workflows. You work with the UX Designer and get energy from coming up with creative solutions and present these within the team. During the day you gather and welcome feedback on your technical and soft skills. Would you like to become a Front-End React Developer at Coolblue? Read below if the job

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer

As a Senior PHP Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible and you choach other colleagues on the hard and soft skills. How do I become a Senior PHP Developer at Coolblue? As a PHP Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you are not averse to a little TypeScript or other technologies that might be used. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the

Bekijk vacature »

PHP Laravel developer

Functie omschrijving Weet jij alles van Laravel en krijg je energie van het ontwikkelen van software hiermee? Laat snel wat van je horen want wij zoeken een PHP/Laravel developer in regio 's-Hertogenbosch. Jouw taken zullen bestaan uit: Softwareapplicaties ontwikkelen en verder optimaliseren in veel diverse projecten op basis van Agile/Scrum. Uitleg geven over software en applicaties Klantcontact hebben over bestaande applicaties. Documentatie schrijven over applicaties. Techstack: PHP, Laravel, HTML, CSS, Javascript. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van 's-Hertogenbosch en is een klein softwarebedrijf. Er werken ongeveer 15 medewerkers, verdeeld in meerdere teams, zoals back-end en front-end development, projectmanagement

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Roger

Roger

05/02/2006 00:27:00
Quote Anchor link
Ik zoek een scriptje waarmee ik mijn foto's kan beveiligen tegen downloaden.
Het gaat om deze site: www.dicasa.nl
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 18:10:57
 
Eris -

Eris -

05/02/2006 00:37:00
Quote Anchor link
Imposible
 
Kalle P

Kalle P

05/02/2006 00:45:00
Quote Anchor link
Zoals eris al zei: onmogelijk

Enige tips:
* Watermerk in PS ;
* copyright aanvragen;
* rechtermuisknop uitschakelen, maar dan heb je de broncode nog, maar je zal er al heel wat mensen mee afschudden.
 
Roger

Roger

05/02/2006 00:54:00
Quote Anchor link
Rechtermuisknop uitschakelen? Als ik al iets ermee afschrik zou al voldoende zijn.
Hoe schakel ik de rechter muisknop uit via een scriptje?
 
Eris -

Eris -

05/02/2006 01:24:00
Quote Anchor link
Daar hebben we google voor

(Scripts waar ik een *** helkel aan heb werkt ik niet aan mee)
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

05/02/2006 01:27:00
Quote Anchor link
Kalle, copyright bestaat in nederlands niet, ook het (C) tekentje heeft hier geen enkele waarde. Wat jij bedoeld is auteursrecht, dat krijg je automatisch en daar hoef je niks voor te doen.

Ga alstublieft niet kutten met rechtermuisknop dingetjes. Wat je kan doen is een doorzichtige css layer van 1x1 px eroverheen leggen. Als ze dan rechtermuisknop - opslaan doen slaan ze dat 1x1 px plaatje op. Het grote plaatje staat nog wel in de broncode, maar het helpt in ieder geval een beetje.
 
Hipska BE

Hipska BE

05/02/2006 02:31:00
Quote Anchor link
met php GD-libary automatisch een watermerk eroverzetten, rechtermuisknop uitschakelen, htm/php bestand in een frame zetten.

zie www.flandrien.be
 
Lissy Pixel

Lissy Pixel

05/02/2006 11:54:00
Quote Anchor link
@ Arjan : deze kende ik nog niet en is idd een leuke en creatieve oplossing :-0
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

05/02/2006 11:58:00
Quote Anchor link
@ Arjan: inderdaad leuke oplossing. Ik merk wel, als sites dit soort dingen uithalen, dat ik een beetje baldadig wordt en ga kijken of het te omzeilen is. Dus voor mij is het eerder een uitnodiging om te gaan wroeten.

Rechtermuis uitschakelen is echt onzin. Ctrl + U in FireFox of Ctrl + F3 in Opera en je hebt de bron.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

05/02/2006 12:04:00
Quote Anchor link
Hipska:
met php GD-libary automatisch een watermerk eroverzetten, rechtermuisknop uitschakelen, htm/php bestand in een frame zetten.

zie www.flandrien.be


Afbeelding

Ik heb hem een PHP kleurtje gegeven voor je :-)
 
Roger

Roger

05/02/2006 21:29:00
Quote Anchor link
Tis allemaal al gelukt, rechtsklikken kan niet meer.
Dat schrikt al genoeg af. Dit wilde ik.
 
Kalle P

Kalle P

05/02/2006 22:09:00
Quote Anchor link
afschrikken? Veel mensen weten niks met bron weergeven.. dus het is handig. maar je kan het beste een watermerk erin doen, dan jat niemand je plaatje.
 
Huh bla

Huh bla

05/02/2006 22:18:00
 
Bart van der veen

bart van der veen

05/02/2006 22:48:00
Quote Anchor link
foto's niet downloaden is vastzetten in een flash(based) filmje (swf). die zijn wel weer uit elkaar te halen maar dat is echt heel veel werk.
 
Robert Deiman

Robert Deiman

05/02/2006 22:51:00
Quote Anchor link
Dan nog, druk op printscreen, plak in paint of een ander progje, en je kan de afbeelding eruit halen en opslaan. Kost je geen minuut, en je hebt de afbeelding.
 
Huh bla

Huh bla

05/02/2006 23:13:00
Quote Anchor link
voor IE gebruikers kun je het klembord uitschakelen
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

05/02/2006 23:23:00
Quote Anchor link
Robert:
Dan nog, druk op printscreen, plak in paint of een ander progje, en je kan de afbeelding eruit halen en opslaan. Kost je geen minuut, en je hebt de afbeelding.
Ik wou dat iedereen zo helder was! :) Doe ik namelijk 'altijd' als het in een Flash-animatie staat (en ik het wil hebben).

Anyway.. wat ik (weer) zeggen wou.. wil je niet dat iets niet gejat wordt? Zet het dan niet op het internet.

Elwin
 
Hipska BE

Hipska BE

05/02/2006 23:30:00
Quote Anchor link
Hipska:
met php GD-libary automatisch een watermerk eroverzetten, rechtermuisknop uitschakelen, htm/php bestand in een frame zetten.

zie www.flandrien.be

Jan:
Afbeelding

Ik heb hem een PHP kleurtje gegeven voor je :-)

bedoelde eigenlijk de foto's van de fotoverslagen van de ritten.
daar staat telkens reclame op
 
Kalle P

Kalle P

05/02/2006 23:35:00
Quote Anchor link
Elwin:
Anyway.. wat ik (weer) zeggen wou.. wil je niet dat iets niet gejat wordt? Zet het dan niet op het internet.


Daar sluit ik me volledig bij aan!
 
- wes  -

- wes -

06/02/2006 09:12:00
Quote Anchor link
wat ook werkt is een lowres variant met watermerk eventueel erop zetten. Kwaliteit van 3x kudt, wil niemand die versie hebben als ze weten dat er een betere is
 
Bart van der veen

bart van der veen

06/02/2006 10:19:00
Quote Anchor link
@robert:

dan kun je alleen maar gebruiken voor het internet het dan al niet meer geschikt voor print. omdat je een groot aantal pixsels verliest en het wordt een bitmap. zou je daarvan een jpg maken dan verlies je alle vorm van kwalitiet. maar als je daar al tevreden mee bent?..
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.