fout in me script snap het niet. php7?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2 3

Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

07/08/2018 17:23:47
Quote Anchor link
Ik doe ongeveer hetzelfde, in mijn geval gaat het vooral om de onderbouwing van bepaalde beslissingen. Als de argumenten voor een bepaalde constructie niet meer van toepassing zijn wordt het tijd om de gebruikte constructie op de schop te nemen. De uiteindelijke vorm in code doet er niet zoveel toe, zolang je maar kunt onderbouwen wat je hebt geproduceerd.

Ontopic: @Nilix: heb je overwogen om misschien een soort van fotoalbum-pakket ergens vandaan te halen of te kopen? Er komt namelijk nogal wat kijken bij een beheersysteem voor foto's met bijbehorende gebruikersadministratie en mogelijk overzie je niet direct alle details en gevolgen van aanpassingen in code. Ook qua security, backups en alles voor het geval er dingen misgaan, het lijkt mij niet de bedoeling dat je op die manier fotomateriaal kwijtraakt.

Misschien is het handiger om eerst een lijstje op te stellen van wat je allemaal (weer) met het systeem zou willen kunnen doen. Je hebt dan in ieder geval een soort van specificatie waar je naartoe kunt programmeren, of je zou dus eens kunnen kijken wat er allemaal gratis voorhanden is en hoeverre dat aan je wensen voldoet.
 

Pagina: « vorige 1 2 3



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.