Foutmelding bij Insert

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Ad Fundum

Ad Fundum

22/10/2021 16:59:56
Quote Anchor link
Rob Doemaarwat op 22/10/2021 14:29:12:
Ward had het over MS Visual Studio Code. Dat is net wat anders als Visual Studio. Misschien haal je dus wat door elkaar.

Haal dat misschien maar weg. Ik doe zelf al zo weinig met Microsoft dat ik even heb gemist dat ze met het Edge-debacle meer met open source en Linux zijn gaan doen. Toch wel aardig dat VSC zelfs op github.com (ook Microsoft) staat.

Toch heb ik bij Microsoft en Google en Apple het sterk gevoel dat je dan zelf het product bent, vooral als het gratis is. Bij IBM heb ik dat gevoel minder omdat ze primair B2B werken.
Ik zou dan eerder zeggen: probeer iets dat echt vrij is, zoals KDevelop. Werkt ook op Windows. Helaas werkt het (nog) niet met Rust, dus ik blijf voorlopig nog bij Eclipse.

Toevoeging op 22/10/2021 17:01:56:

Ozzie PHP op 22/10/2021 15:15:30:
Dus kun je nog sowieso 4 jaar vooruit ;-) Techniek en software veranderen dagelijks, dus dat je af en toe zult moeten upgraden daar ontkom je niet aan.

Ik accepteer dat liever niet, het maakt me niet echt uit wanneer ik functionerende spullen weg moet doen omdat een multinational mij dat dicteert. Ik hou liever de spullen totdat ze technologisch achterhaald zijn of echt stuk.
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 00:46:47
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

22/10/2021 21:18:57
Quote Anchor link
Ad Fundum op 22/10/2021 16:59:56:
Ik accepteer dat liever niet, het maakt me niet echt uit wanneer ik functionerende spullen weg moet doen omdat een multinational mij dat dicteert. Ik hou liever de spullen totdat ze technologisch achterhaald zijn of echt stuk.

Dat is helemaal prima toch? Dat is jouw voorkeur en daar stem je dan jouw OS en jouw editor op af. Iemand anders heeft weer een andere voorkeur en kiest weer wat anders, en ook dat is prima.
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.