Foutmelding Picasa API.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior Front-end Developer

As a medior Front-End Developer at Coolblue you improve the user-friendliness of our webshop for millions of customers. How do I become a Medior Front-end Developer at Coolblue? As a Medior Front-end Developer you work on the user-friendliness of our webshop for millions of customers. You enjoy working with the UX designer to pick up stories. You get energy from coming up with creative solutions and are happy to present this within the team. You are also proud of your work and welcome all feedback. "Want to become a Medior Front-end Developer at Coolblue? Else de Boer explains how to

Bekijk vacature »

Developer DataPower Message Queuing Message Broker

Functieomschrijving Wil jij werken in een organisatie waar alleen de beste DataPower developers werken? Deze organisatie heeft één van de grootste en meest complexe omgevingen van Nederland. Wil je verantwoordelijk zijn voor een gateway waar miljoenen externe en interne gebruikers gebruik van maken? Lees dan snel verder! Ontwerpen, bouwen en testen van alle diensten m.b.t. DataPower, MQ, Broker en Cross File Transfer Constant verbeteren van de omgeving Nauw samenwerken met je collega's Functie-eisen Hbo werk- en denk niveau, gelieve in de richting van IT Aantoonbare werkervaring met DataPower of een vergelijkbaar systeem Kennis over IBM MQ en Message Broker is

Bekijk vacature »

Full-stack .NET developer gezocht, Goeree-Overflak

Ben je een .NET software developer en op zoek naar een professionele werkomgeving binnen een wat groter innovatief en ambitieus bedrijf? Waar sprake is van een uitgebreid applicatielandschap met elke dag nieuwe uitdagingen, waar alles mogelijk is, binnen een goede collegiale sfeer? Lees dan verder! Voor een bedrijf in Goeree-Overflakke zijn we momenteel op zoek naar een ervaren software developer. De IT afdeling bestaat uit circa 60 mensen waarvan zo'n 15 developers. Voor de recente architectuur wordt gebruikt gemaakt van de nieuwste technieken waaronder .NET Core, Docker en Angular. Echter bestaat het applicatielandschap uit een groot aantal verschillende applicaties waarbij

Bekijk vacature »

Junior .Net Developer voor geautomatiseerde emailm

Onze klant is een Email Marketing Automation ontwikkelaar voor vele grote klanten in Nederland en België. Met hun marketingsoftware weten zij dagelijks miljoenen mensen te bereiken voor hun klanten. Als Junior .Net Developer van het jonge en informele Innovatie Team breng jij het platform naar een hoger niveau. Je bent hierbij als junior vanaf dag 1 volledig betrokken bij het team. Je bent betrokken de volledige software development life cycle en gaat dan ook mee naar de grote klanten. Terwijl je wordt ingewerkt en dagelijks spart met je 15 gezellige collega’s, werk je aan zowel de front-end als back-end van

Bekijk vacature »

PHP Developer Ontwikkelaar

Functieomschrijving Ontwikkelaar Developer JSON PHP Laravel 5 Ontwikkelen aan de PHP applicatie (aanpassingen, verbeteringen en uitbreidingen) Mede bepalen van coding principes en standaarden. Beheren van bestaande en nieuw ontwikkelde applicaties Verlenen van support op de applicaties Proactief verbetervoorstellen doen Testen en documenteren van ontwikkelde software Functie-eisen Minimaal HBO diploma Minimaal 2 jaar relevante ervaring Ervaring met Agile, SCRUM Bekendheid met Laravel 5 / JSON / REST API's / Objectorientatie en design patterns / UnitTesting / Mocking / GIT Kennis van Drupal / Symfony / Continuous Delivery / Continuous integration is pré Bedrijfsomschrijving Je gaat als PHP Developer aan de slag

Bekijk vacature »

Ruby on rails developer gezocht (junior, medior en

Functieomschrijving Als Ruby on Rails ontwikkelaar zal jij hier met je collega’s werken aan het uitbouwen van het bestaande platform en het creëren van nieuwe functionaliteiten. Je werk is er op gericht om de klanten gebruik te laten maken van snelle, stabiele en gebruiksvriendelijke software. Er is hier ontzettend veel ruimte voor eigen inbreng en ondernemerschap. Het word zeer gewaardeerd als jij proactief aan de slag gaat met het eindproduct en meedenkt met het bedrijf. Heb jij bijvoorbeeld een idee over het gebruiken van andere / meer 'exotische' talen? Geef het aan, dan wordt er direct gekeken of het idee

Bekijk vacature »

Senior Java Developer / WebSphere / Architecture

Functieomschrijving Are you a team player that is proactive and isn’t afraid to share your opinion? Do you have experience with developing in Java and do you have experience with deploying applications in WebSphere? Then advance your career in one of the coolest and most challenging financial companies located in, The Netherlands! As a Senior Developer, you will work in a challenging environment: You will be maintaining the current Java7 / Oracle stack; You will be taking part in the architecture aspects of the new platform; You will be taking care of the offshore and onshore team contributions; You will

Bekijk vacature »

C# Angular Developer Ontwikkelaar Leaseauto

Functieomschrijving C# Angular Developer Ontwikkelaar Leaseauto Ontwikkelen in C#.Net in maatwerk applicaties; Nieuwbouw en uitbouw van de systemen in C# .NET; Ondersteuning bieden aan de klanten op de applicaties; Requirements in kaart brengen; Maken van een technisch ontwerp. Functie-eisen HBO/WO diploma is een eis; Minimaal 3 jaar ervaring met Angular, C#.Net, HTML, CSS, Javascript; Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal; Ervaring met relationele databases of mobiele oplossingen is gewenst; Makkelijk in de omgang, analytisch en communicatief. Bedrijfsomschrijving Onze klant is een IT dienstverlener, ter versterking van het team zijn ze op zoek naar een ervaren C# .NET Ontwikkelaar.

Bekijk vacature »

Noordoost Java Developer vacature

Java Developer Noordoost Word onderdeel van een topteam met ervaren Java Developers. Loop voorop in de ontwikkelingen en help mee innoveren. Focus op Java Wij bouwen State of the Art applicaties met de nieuwste Java technologie en frameworks. Dit doen we door ons te richten op de open source-oplossingen binnen de wereld van Java, alle nieuwe ontwikkelingen te volgen en onze kennis te delen binnen onze eigen Java Community. Dit betekent bijvoorbeeld dat we aanwezig zijn op veel conferenties; Oracle Code One, Devoxx en JFall. We organiseren ook onze eigen collegiale sessies en hackatons waar we kennis en plezier combineren.

Bekijk vacature »

Ervaren Software Engineer (MES/MOMS)

Ervaren Software Engineer (MES/MOMS) - regio Maastricht Category: Development/Engineering City: Maastricht, Limburg, Netherlands Employment Type: Full Time PositionDescription: Wil jij de kans krijgen om jouw technische kennis en creativiteit te gebruiken voor het bouwen van unieke productiesystemen? Wat ga je doen? Als Software Engineer werk je, samen met de klant, de requirements uit voor het optimaliseren en automatiseren van (een deel van) hun productiesystemen. Je maakt een ontwerp en zorgt ervoor dat het systeem in teamverband wordt gebouwd, in bedrijf wordt gesteld en overgedragen wordt aan de service afdeling. Je gebruikt softwarepakketten die geconfigureerd worden, maar je bouwt ook maatwerk

Bekijk vacature »

Senior Mobile Developer vacature

Senior Mobile Developer Currently we are specific looking for professionals who speak fluently Dutch on C1 level. Op bijna elke mobiele telefoon in Nederland is wel een app te vinden die door Sogeti is ontwikkeld of waar Sogeti aan mee heeft gewerkt. Wil jij meehelpen met het ontwikkelen van mobiele applicaties voor de top van het Nederlandse bedrijfsleven? Als Senior Mobile Developer ben jij verantwoordelijk voor het implementeren en testen van nieuwe features. Je bent medeverantwoordelijk voor de codebase en moet deze code dus ook goed onderhouden. Doordat je thuis bent in het mobiele landschap kun je gemakkelijk sparren met

Bekijk vacature »

.NET Developer

Currently we are specific looking for professionals who speak fluently Dutch on C1 level. .NET engineer met ambitie? De uitgebreide versie: Jij hebt ruim twee jaar ervaring als developer. Nu wil je graag je tanden zetten in nog complexere projecten. Met je team bereik je nieuwe hoogtes en zelfstandig maak je meters. Stilstand is achteruitgang voor jou; je hebt behoefte aan collegae die jou alles leren over Microsoft technologie maar wilt tegelijkertijd ook graag je eigen opgedane kennis delen. Alles wat vandaag nog onbekend is, moet je morgen toepassen in de volgende uitdaging en dàt is wat jou scherp houdt.

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer vacature

Currently we are specific looking for professionals who speak fluently Dutch on C1 level. Senior Front-end Developer Jij weet wat er nodig is. Jouw hart gaat sneller kloppen van techniek. Jij wil vooruit. Je bent creatief, thuis in gebruikersinteractie en een Developer in hart en nieren. Daarnaast heb jij een klantgerichte en initiatiefrijke houding. Precies de kwaliteiten die een Front-end Developer nodig heeft. Wat doe jij als developer bij Sogeti? Als Front-end Developer werk je aan de technische realisatie van front-end (web)applicaties in de verschillende opdrachten voor Sogeti’s klanten. Dit kan zowel op klantlocatie, als intern bij Sogeti. Jij houdt

Bekijk vacature »

.NET Core Developer C# Kubernetes

Functieomschrijving Ben jij een .NET Core Developer en wil je werken binnen een hele toffe en innovatieve omgeving? Heb je kennis van C#, Kubernetes en MySQL? Reageer dan snel! Ontwikkelen van online platform door middel van .NET Core, C# en SQL; Optimaliseren van performance en uptime; Wegwerken van bugs; Koppelingen maken met andere microservices; Werken aan innovatieve projecten en nieuwe features. Functie-eisen Afgeronde HBO of WO opleiding; Minimaal 5 jaar ervaring als Developer; Kennis en ervaring met .NET Core en Kubernetes zijn een vereiste; Kennis en ervaring met C#, SQL, RabbitMQ en microservice zijn een pré; Je hebt ervaring met

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer PHP Symfony Laravel I

Functieomschrijving Ben jij een (Full Stack) PHP Developer en wil je graag een grote rol spelen in een internationale en groeiende organisatie waarin ICT steeds belangrijker wordt? Reageer nu en kom alles te weten! Software ontwikkelen voornamelijk met PHP, Laravel, Symfony, front-end technieken zoals CSS6, HTML5, JavaScript, API's, en MySQL; Jij hebt de touwtjes in handen, vind je het verstandiger om met andere technieken of tooling bepaalde producten te bouwen? Overtuig dan jouw manager 'and done is done'. Dit maakt jouw job innovatief en ondernemend. Je bent zelf degene die de koers bepaalt voor de techniek en hebt in de

Bekijk vacature »
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

18/07/2008 12:53:00
Quote Anchor link
Ik maak gebruik van een Picasa API die voor mijn fotoalbum perfect werkt, enkel als ik deze op de site van mijn vader implementeer krijg ik de volgende melding:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
Parse error: syntax error, unexpected T_STRING, expecting T_OLD_FUNCTION or T_FUNCTION or T_VAR or '}' in /data/members/paid/r/m/rmeijer.nl/htdocs/www/Picasa/Picasa.php on line 60

Dus ben ik in de klasse gaan kijken en daar staat dit:

Code (php)
1
2
3
<?php
protected static $PICASA_URL =     'picasaweb.google.com';
?>

Dit is overigens de eerste regel van de klasse op wat commentaar na. Op localhost werkt het perfect, op de host (lycos) niet. PHP versies zijn beide up to date. Iemand een idee? Ik vind dit een vreemde melding, sinds het script gewoon in orde is.

PHP hulp

PHP hulp

30/09/2020 09:06:15

Terence Hersbach

Terence Hersbach

18/07/2008 12:56:00
Quote Anchor link
en wat als je static weg haalt?

edit: wil je ook even de 10 regels erom heen posten?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Terence Hersbach

Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

18/07/2008 13:21:00
Quote Anchor link
Ik zal zo eens static weghalen, De regels er om heen zijn gewoon commentaar.

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
<?php

class Picasa {

/**
     * The Url, without the protocol, of Picasa Web.
     *
     * @var string
     * @static
     * @access protected
     */

protected static $PICASA_URL =     'picasaweb.google.com';

/**
     * The base for a standard query.  All non-authenticated queries begin with this string.
     *
     * @var string
     * @static
     * @access protected
     */

protected static $BASE_QUERY_URL = 'http://picasaweb.google.com/data/feed/api';

?>

Edit: Als ik static weghaal krijg ik exact dezelfde melding.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

19/07/2008 13:43:00
Quote Anchor link
schopje

Bo az

Bo az

19/07/2008 15:06:00
Quote Anchor link
Volgens mj gebruikt je php4, als ik je scriptje test onder php4 krijg ik namelijk precies de zelfde foutmelding.

Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

19/07/2008 16:56:00
Quote Anchor link
Dat zou mogelijk zijn, de hosting is zowel PHP4 als PHP5 nl.

Robert Deiman

Robert Deiman

19/07/2008 16:57:00
Quote Anchor link
@Jurgen

Ik ben zelf van Lycos weggegaan, maar maak er eens een php5 extensie van, dan zou het wel goed moeten gaan. Volgens mij is het ook mogelijk om alles met php5 te parsen, maar ik weet niet zeker of dat wel ondersteunt wordt bij Lycos..

Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

19/07/2008 17:10:00
Quote Anchor link
Ja een beetje achterlijk natuurlijk dat Lycos standaard PHP4 pakt. Voor de rest moet ik zeggen dat ik zeer tevreden ben over lycos. Ik ga ff contact opnemen.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.