foutmeldingen PHP aanzetten

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Zsa Zsa Linnemann

Zsa Zsa Linnemann

01/07/2010 13:48:54
Quote Anchor link
Zijn er behalve zoals gedefinieerd in onderstaand script nog meer opties behalve de zwaarste error-reporting?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?php
ini_set('display_errors', 'On');
error_reporting(E_ALL);
?>


Overigens krijg ik nog steeds niet alle errors te zien. Wanneer ik een accolade of zo vergeet krijg ik gewoon een lege pagina te zien. Moet ik daar niet ook een melding van zien?

groetjes,
Zsa Zsa

Topic verplaatst naar het juiste board, let hier voortaan zelf op![/modedit]
Gewijzigd op 02/07/2010 15:01:07 door Joren de Wit
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 00:47:54
 
Jos Verra

Jos Verra

01/07/2010 14:16:56
Quote Anchor link
Als je een accolade vergeet krijg je een parse error. Volgens mij zelfs zonder dat je bovenstaande stuk script erin hebt staat. Indien dit niet zo is dan snap ik jou browser niet helemaal :P
 
TJVB tvb

TJVB tvb

01/07/2010 14:51:37
Quote Anchor link
Bij een parse error wordt het stukje code dat je weergeeft niet bereikt. Om dit te regelen moet je de php.ini of .htaccess aanpassen.

Zie voor je .htaccess: (wel op on i.p.v. off zetten)
http://perishablepress.com/press/2008/01/14/advanced-php-error-handling-via-htaccess/
 
P Lekensteyn

P Lekensteyn

01/07/2010 16:08:50
Quote Anchor link
Ik raad de methode van fouten loggen naar een bestand aan voor een productieomgeving.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.